Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Jeg står fortsatt på 10. plass på venteliste og har gjort det i en uke nå. Vil så gjerne studere i Oslo.. Anonymkode: da5f2...1bc
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Det vil jeg tro kommer an på hvilket studie du har søkt? Anonymkode: 9ec51...10b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Kommer ofte an på antall plasser på studiet. Er det mange plasser, desto mer sannsynlig er det vel. Ville funnet ut hvor sent ut i semesteret de tar inn studenter, og eventuelt hvor lenge du kan vente på en plass... Anonymkode: ebce5...56e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 Jeg har søkt sosialt arbeid. Hi Anonymkode: da5f2...1bc
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #5 Skrevet 30. juli 2019 På flere studier tar blant annet Oslo met inn flere studenter enn de har plasser. Når da noen takker nei taes det ikke inn fra venteliste,men "bruker" av de studentene de har tatt inn for mye,hvis du skjønner. Det gjør også uni i Bergen. På enkelte studier tar de inn dobbelt så mange studenter enn de har plasser,for det er så mange som takker nei. Til slutt er de det antall studenter de skal ha,uten å ha tatt inn en eneste fra venteliste. Du bør sjekke om dette gjelder for ditt studie. Anonymkode: ec7d1...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå