Gå til innhold

Erfaring med kleggbitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har mange kleggbitt deriblant disse to som et av de største. Får alltid slik stor kul, mannen får nesten ikke merker i det hele tatt. Noen som vet hvorfor det varierer slik. Tåler jeg det ikke?

20190727_173934.jpg

20190727_173931.jpg

Anonymkode: bd3f5...a10

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg blir også sånn. Tåler rett og slett kleggen dårlig. 

Skrevet
31 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg blir også sånn. Tåler rett og slett kleggen dårlig. 

Gjør du noe med det annet enn å smøre på aloe vera? HI

Skrevet

Vi har forskjellige reaksjoner. Jeg får ikke kløe en gang av klegg, veps, bie, mygg, knott osv. Et av barna klør litt, men det går over med eurax. Et barn får gedigne kuler av mygg, knott og klegg. Da smører jeg på litt kortison og gir zyrtec. Siste hovner opp av alle stikk. Der er det zyrtec året rundt og sterk kortison som smøres på og kortisonsprøyter. Ikke EPI-penn. 

Noen reagerer på stikk og andre ikke. Noen får fler stikk enn andre også. 

Anonymkode: 25a43...f3a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gjør du noe med det annet enn å smøre på aloe vera? HI

Jeg smører xylocain for kløen, kjøler det ned og forsøker p hindre hevelse. Får jeg det på utsatte steder tar jeg en allergipille. 

Skrevet

Jeg hovner veldig opp og må ta allergimedisin for at det skal roe seg litt igjen. Og så er jeg så heldig at klegg og mygg elsker meg 🙄

Anonymkode: 5ebf7...93d

Annonse

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hovner veldig opp og må ta allergimedisin for at det skal roe seg litt igjen. Og så er jeg så heldig at klegg og mygg elsker meg 🙄

Anonymkode: 5ebf7...93d

Dem elsker meg også. Var på ferie på Rhodos i fjor. Vi var 12 stk som reiste. Jeg var den eneste som ble plaget av mygg. Hovnet opp og det verket. Det var så ille at i år reiste jeg ikke til Syden. Blir bitt her hjemme også, men jeg hovner ikke opp sånn 

Anonymkode: 01382...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...