Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #26 Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi bor ikke i den kulturen. I vår kultur er det frekt å ikke ha magemål og bare øse på av det som alle skal dele. Spiser du på restaurant kan du selvsagt la noe ligge igjen, men å være gjest hos noen (eller hjemme for den del) og så plutselig «ikke orke mer» - det bør man ha styr på ved sjuårsalderen, altså. Anonymkode: 93429...59f Tydelig at du er den moren som tvinger barna til å spise opp alt. Jeg virkelig hater slike mødre. Jeg glemmer aldri at moren min tvang meg til å spise opp absolutt alt på tallerken, hver bidige dag (ikke forsynte jeg meg selv heller) Om jeg kastet opp så var det bare å sette seg ned igjen og fortsette å spise, uansett hvor mange timer som gikk til det. Ellers var hun grei, men jeg har sagt til henne at jeg aldri glemmer og vi har ikke noe godt forhold i dag på grunn av det. Anonymkode: 6864b...fb6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #27 Skrevet 27. juli 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Sammen eller hver for seg? Anonymkode: aea48...bee Jeg legger de riktig. Anonymkode: 998d7...cdd
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #28 Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tydelig at du er den moren som tvinger barna til å spise opp alt. Jeg virkelig hater slike mødre. Jeg glemmer aldri at moren min tvang meg til å spise opp absolutt alt på tallerken, hver bidige dag (ikke forsynte jeg meg selv heller) Om jeg kastet opp så var det bare å sette seg ned igjen og fortsette å spise, uansett hvor mange timer som gikk til det. Ellers var hun grei, men jeg har sagt til henne at jeg aldri glemmer og vi har ikke noe godt forhold i dag på grunn av det. Anonymkode: 6864b...fb6 Tvinger ikke noen til noe. I stedet STOPPER jeg grådige barn som forsyner seg over evne. Mest andres barn, da, for hjemme hos oss har vi gitt riktig opplæring slik at de ikke tror det bare er å gasse på og kaste etterpå. Jeg virkelig hater sånne mødre som de grådige barna har, og du er garantert en sånn. Sløsete og frekk. Anonymkode: 93429...59f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #29 Skrevet 27. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tvinger ikke noen til noe. I stedet STOPPER jeg grådige barn som forsyner seg over evne. Mest andres barn, da, for hjemme hos oss har vi gitt riktig opplæring slik at de ikke tror det bare er å gasse på og kaste etterpå. Jeg virkelig hater sånne mødre som de grådige barna har, og du er garantert en sånn. Sløsete og frekk. Anonymkode: 93429...59f Du er virkelig et vemmelig menneske. Fy altså. Anonymkode: 97f24...0cc
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #30 Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du er virkelig et vemmelig menneske. Fy altså. Anonymkode: 97f24...0cc Fordi jeg ikke finner meg i å bli tillagt samme egenskaper som en barnetorturist? Jeg svarer hvis noen er frekke, du. Syns du det er ok å skrive sånt som anonym fb6 vrenger av seg? «Jeg hater sånne mødre og du er tydelig en sånn» kom fra henne. Anonymkode: 93429...59f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #31 Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg legger de riktig. Anonymkode: 998d7...cdd Jeg legger DEM riktig. Bare sånn i tilfelle du ville skrive riktig også. Anonymkode: b5d0d...bbc
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #32 Skrevet 27. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Sammen, men med håndtak på skrå ned mot høyresiden, ikke rett opp og ned. Anonymkode: 752a5...295 Dette! Anonymkode: 0839b...f88
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #33 Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tvinger ikke noen til noe. I stedet STOPPER jeg grådige barn som forsyner seg over evne. Mest andres barn, da, for hjemme hos oss har vi gitt riktig opplæring slik at de ikke tror det bare er å gasse på og kaste etterpå. Jeg virkelig hater sånne mødre som de grådige barna har, og du er garantert en sånn. Sløsete og frekk. Anonymkode: 93429...59f Sjarmerende menneske du Anonymkode: 0839b...f88
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #34 Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fordi jeg ikke finner meg i å bli tillagt samme egenskaper som en barnetorturist? Jeg svarer hvis noen er frekke, du. Syns du det er ok å skrive sånt som anonym fb6 vrenger av seg? «Jeg hater sånne mødre og du er tydelig en sånn» kom fra henne. Anonymkode: 93429...59f Fordi du er vemmelig. Anonymkode: 97f24...0cc
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #35 Skrevet 27. juli 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi jeg ikke finner meg i å bli tillagt samme egenskaper som en barnetorturist? Jeg svarer hvis noen er frekke, du. Syns du det er ok å skrive sånt som anonym fb6 vrenger av seg? «Jeg hater sånne mødre og du er tydelig en sånn» kom fra henne. Anonymkode: 93429...59f Du viser jo tydelig at du er en sånn! Har ikke barn jeg, men skulle de nå ikke vise magemål, så er jo det noe de lærer. Man tvinger ikke barn til å spise opp alt fordi de har forsynt seg for mye, så enkelt er det! Du innrømmer det ikke, men er jo lett å skjønne av språket ditt at du ikke aksepterer at noen har forsynt seg for mye uten å spise opp alt sammen! Sjarmerende menneske du, sikker på at barna dine gleder seg til middag hver dag! Anonymkode: 6864b...fb6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2019 #36 Skrevet 27. juli 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Tvinger ikke noen til noe. I stedet STOPPER jeg grådige barn som forsyner seg over evne. Mest andres barn, da, for hjemme hos oss har vi gitt riktig opplæring slik at de ikke tror det bare er å gasse på og kaste etterpå. Jeg virkelig hater sånne mødre som de grådige barna har, og du er garantert en sånn. Sløsete og frekk. Anonymkode: 93429...59f Så du er den perfekte moren med de perfekte barna som aldri sløser med maten. Jeg er helt sikker på at en av dine barn har forsynt seg med for mye mat en eller annen gang, og hva gjør du da? Siden du sier du ikke tvinger noen til noe, så er jeg litt nysgjerrig. Forstår ikke helt hvorfor du ble så fornærmet over å bli tillagt navn som du sier (forrsten hvor fikk du barnetorturist fra, kan du vise meg hvor jeg kalte deg det, for jeg er 100% sikker på at jeg ikke brukte et slikt ord!) Det må nå i så fall være slik du føler deg selv! Uff, skulle ikke forundre meg om ungene dine gruer seg til middag. Anonymkode: 6864b...fb6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #38 Skrevet 28. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Du viser jo tydelig at du er en sånn! Har ikke barn jeg, men skulle de nå ikke vise magemål, så er jo det noe de lærer. Man tvinger ikke barn til å spise opp alt fordi de har forsynt seg for mye, så enkelt er det! Du innrømmer det ikke, men er jo lett å skjønne av språket ditt at du ikke aksepterer at noen har forsynt seg for mye uten å spise opp alt sammen! Sjarmerende menneske du, sikker på at barna dine gleder seg til middag hver dag! Anonymkode: 6864b...fb6 Du dikter jo helt fritt. Jeg forteller i rene ord at jeg stopper dem før de rekker å ta for mye, fordi det er sånt man lærer barn når man lærer dem bordskikk. At mor di var ei megge er ikke min skyld, og at du ikke lærte å forsyne deg mindre har heller ikke noe med meg å gjøre. (Og ja, barna mine gleder seg til hvert eneste måltid. Selvsagt. De elsker å både lage og spise mat, og de spiser akkurat så mye som de vil. Men de tar ikke mer enn de får ned likevel, for det klarer de å regne ut før de har forsynt seg.) 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi du er vemmelig. Anonymkode: 97f24...0cc Hva er det for noe vemmelig jeg gjør? Et saklig svar ville hjelpe; flere adjektiver og mer sjikane er ikke informativt. Anonymkode: 93429...59f
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #39 Skrevet 28. juli 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Så du er den perfekte moren med de perfekte barna som aldri sløser med maten. Jeg er helt sikker på at en av dine barn har forsynt seg med for mye mat en eller annen gang, og hva gjør du da? Siden du sier du ikke tvinger noen til noe, så er jeg litt nysgjerrig. Forstår ikke helt hvorfor du ble så fornærmet over å bli tillagt navn som du sier (forrsten hvor fikk du barnetorturist fra, kan du vise meg hvor jeg kalte deg det, for jeg er 100% sikker på at jeg ikke brukte et slikt ord!) Det må nå i så fall være slik du føler deg selv! Uff, skulle ikke forundre meg om ungene dine gruer seg til middag. Anonymkode: 6864b...fb6 Jeg er den moren som vet på forhånd at magen blir mett før øyet. Og jeg er den moren som nekter å bruke penger på at barn skal få øse opp alt de makter og la halvdelen ligge. Hvis du syns det er å være «perfekt», så sier jeg bare tusen takk, det var da en uventet kompliment. Mht barnetorturisten så er det du selv som påstår at du «vet» at jeg tvinger barn og at jeg gjør det på samme måte som din mor. Når du følger opp med å fortelle at hun tvang deg til å spise samme hvor mye du spydde, så vil jeg si at det er å torturere barn. Fælt at du har opplevd dette, men at du skal komme og tillegge meg slike handlinger er jo bare absurd. Søk hjelp for dine traumer, og kutt ut å beskylde andre for å ligne den skrulla. Anonymkode: 93429...59f
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #40 Skrevet 28. juli 2019 På 27.7.2019 den 12.09, Anonym bruker skrev: Personen som har brukt dette bestikket er uansett ikke ferdig med å spise... der er masse mat igjen! Det er fyfy og dårlig dannelse. Ikke forsyn deg med mat du ikke har tenkt å ha i deg. En helt grunnleggende regel. Anonymkode: 93429...59f Det er jo ikke sikkert at hun har forsynt seg selv... Anonymkode: 8288a...89f
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2019 #41 Skrevet 28. juli 2019 On 7/27/2019 at 8:27 AM, Anonym bruker said: Sammen eller hver for seg? Anonymkode: aea48...bee sammen Anonymkode: 94dc4...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå