Gå til innhold

High waist bikini eller badedrakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått ett stygt arr og litt heng etter ett keisersnitt for ett år siden. Var på stranda i dag og hadde på meg badedrakt, syntes det var mest praktisk siden jeg knapt sitter i ro og må løpe etter mini. Men følte meg veldig påkledd. Er en bikini med high waist truse ett ok alternativ? Er det flatterende i det hele tatt?:)

Anonymkode: 885cd...e06

Skrevet

Ja

Anonymkode: 34cd8...678

Skrevet

Badedrakt er ikke fint. Bikini er penest uansett. Og se deg rundt... var det mange på stranda som så perfekt ut? Ikke på stranda her i alle fall. 

Anonymkode: 50e02...3a7

Skrevet

Selvsagt. 

Og badedrakt er helt fint. Var i Danmark tidligere i sommer og der hadde nesten halvparten av damene på stranda badedrakt. 

Anonymkode: 2c00a...abb

Skrevet

Bikini er finest synes jeg. Arr og heng gjør vel ingenting. Mange voksne damer som har det, men dessverre mange som ikke vil på stranda/kle av seg pga sånne småting. 

Anonymkode: a30dc...8c0

Skrevet

Bikini er finest uansett om du er tynn som ei flis eller bælfeit! Jeg pleide å bruke badedrakt da jeg var på mitt tyngste (125 kilo) men DET var grusomt det! Alltid bikini!

Anonymkode: 84f6f...032

Skrevet

Bikini er finest, men ikke high waist. Huff, så stygge de er... Velg heller badedrakt. 

Anonymkode: b4ec4...c9d

Skrevet

Velg det du selv er mest komfortabel med. Tankini, bikini (high waist or not) eller badedrakt. Men er stort sett finest i det man er mest komfortabel med fordi det synes godt når man ikke er komfortabel. 

Anonymkode: 5a6d7...118

Skrevet

Hvorfor må dere bruke engelsk for å beskrive fasongen? Det betyr bare "høyt liv" hvis dere ikke forstår det.

Anonymkode: dbd24...306

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor må dere bruke engelsk for å beskrive fasongen? Det betyr bare "høyt liv" hvis dere ikke forstår det.

Anonymkode: dbd24...306

Takk til deg 🙄

Anonymkode: 9f367...a73

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bikini er finest uansett om du er tynn som ei flis eller bælfeit! Jeg pleide å bruke badedrakt da jeg var på mitt tyngste (125 kilo) men DET var grusomt det! Alltid bikini!

Jeg er meget uenig med drg. Badedrakt er betraktelig mer kledelig hvis du veier 125 kg!

Anonymkode: 96ff5...6c4

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er meget uenig med drg. Badedrakt er betraktelig mer kledelig hvis du veier 125 kg!

Enig. 

Anonymkode: b4ec4...c9d

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke når puppene blir dratt nedover og man har stor mage. Da er det bedre å trøkke magen inn i en bikini. Syns jeg da!

Skrevet

Hvorfor er det så mange som syns badedrakt er stygt? 

Anonymkode: d60ea...5a8

Skrevet

Jeg har badedrakt med skjørt jeg 👋🏼

Da føler jeg at jeg kan bevege meg uanstrengt rundt. Og så får folk tenke hva de vil. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke når puppene blir dratt nedover og man har stor mage. Da er det bedre å trøkke magen inn i en bikini. Syns jeg da!

Puppene blir da ikke dratt nedover i en skikkelig badedrakt. Jeg har en med spiler og riktig cup-størrelse. 

Men uansett om man velger bikini eller badedrakt så kjøp en som passer, det ser så urolig mye bedre ut enn en billig en kjøpt på postordre som passer sånn passe. 

Anonymkode: 2bd0d...474

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Puppene blir da ikke dratt nedover i en skikkelig badedrakt. Jeg har en med spiler og riktig cup-størrelse. 

Men uansett om man velger bikini eller badedrakt så kjøp en som passer, det ser så urolig mye bedre ut enn en billig en kjøpt på postordre som passer sånn passe. 

Hvor kjøper du slike badedrakter? 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor kjøper du slike badedrakter? 

I en undertøysbutikk...

Men om du kan størrelsen din finner du på nett også altså, her f.eks. Her finner du badedrakter som passer til slanke mennesker med små pupper, og du finner badedrakter med cup-størrelse som passer bedre til "frodige" kvinner ;)

https://www.timarco.com/no/bad/badedrakter

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I en undertøysbutikk...

Men om du kan størrelsen din finner du på nett også altså, her f.eks. Her finner du badedrakter som passer til slanke mennesker med små pupper, og du finner badedrakter med cup-størrelse som passer bedre til "frodige" kvinner ;)

https://www.timarco.com/no/bad/badedrakter

Takk😊

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har fått ett stygt arr og litt heng etter ett keisersnitt for ett år siden. Var på stranda i dag og hadde på meg badedrakt, syntes det var mest praktisk siden jeg knapt sitter i ro og må løpe etter mini. Men følte meg veldig påkledd. Er en bikini med high waist truse ett ok alternativ? Er det flatterende i det hele tatt?:)

Følte deg påkledd? Hva betyr det egentlig? Litt skapeksibisjonist? 

Skrevet
58 minutter siden, Tøystykke skrev:

Følte deg påkledd? Hva betyr det egentlig? Litt skapeksibisjonist? 

Følte jeg fikk for lite sol på kroppen. Brukte kun bikini før .

Skrevet
På 25.7.2019 den 21.21, Anonym bruker skrev:

Følte jeg fikk for lite sol på kroppen. Brukte kun bikini før .

For lite? Hvordan måler du det, da? 

Skrevet
På 25.7.2019 den 0.07, Anonym bruker skrev:

Badedrakt er ikke fint. Bikini er penest uansett. Og se deg rundt... var det mange på stranda som så perfekt ut? Ikke på stranda her i alle fall. 

Anonymkode: 50e02...3a7

Er ikke badedrakt fint ? 😢

Jeg synes jeg er fin i min badedrakt jeg. Pga sykdom har jeg stor mage, så føler meg vel i min badedrakt med litt skjørt. Løper rundt etter 2 åringen og føler meg bra 😊 sporty og fin badedrakt.

Anonymkode: 86008...630

Skrevet

Jeg foretrekker badedrakt fremfor bikini. Lav truse er ikke hverken pent eller behagelig med overheng. Stor truse er mer behagelig men gir den lite kledelige valke mellom truse og topp. Badedrakten er behagelig og jeg føler meg fin. Null problem.

Anonymkode: 66fd1...424

Skrevet
På 24.7.2019 den 23.35, Anonym bruker skrev:

Ville valgt high waist truse og en tankini.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...