Gå til innhold

Er det normalt at overmadrassen stinker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å spy når jeg skal legge meg. Er etter at jeg ble gravid at jeg oppdaget det. Madrassen er 4,5 år.

Anonymkode: d1845...843

Fortsetter under...

Skrevet

Alt stinker når jeg er gravid. Inkl kjæresten. Både såpe og normal ren kroppslukt blir jeg kvalm av. Så madrass forundrer meg ikke.

Anonymkode: f830f...aba

Skrevet

Jeg kunne bare være på soverrommet eller i stua da jeg var gravid. Våtrommene luktet sluk, kjøkkenet luktet gammel mat, gangen luktet våt hund (vi har ikke hund). 

Kjenner mannen din lukten? Vi hadde flere «sniffere» innom. Vi hadde nettopp kjøpt huset og jeg var overbevist om at noe var galt. Men det var bare jeg som kjente lukten! 

Anonymkode: cf548...ffd

Skrevet

Min madrass lukter fordi jeg squirter, men merket ikke det noe ekstra når jeg var gravid...

Anonymkode: 7618e...3b6

Skrevet

... Vasker du den ikke? 

Eller la meg omformulere, hvorfor bare vasker du den ikke når du syntes at den lukter? 🤷‍♀️

Anonymkode: 2c9e3...126

Skrevet

Noen blir veldig sensitive for lukt når de blir gravide. Kollektivtransport var et mareritt en periode. 

Annonse

Skrevet

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min madrass lukter fordi jeg squirter, men merket ikke det noe ekstra når jeg var gravid...

Æsj!!!!!!!!

Anonymkode: 45af2...33f

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du vet squirting i all hovedsak er urin? Skulle ikke spandert et tisselaken, da?

Anonymkode: d7afd...808

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du vet squirting i all hovedsak er urin? Skulle ikke spandert et tisselaken, da?

Anonymkode: d7afd...808

Ikke prat om noe du ikke har greie på. 

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De lærde strides, noen mener det er væske som kommer fra kjertler rundt/i urinveisåpning, andre mener det er litt urin som blir skviset ut på grunn av muskelsammentrekning. Det er ikke kommet noen fasit på det, for de vet rett og slett ikke. 

Uansett er det vanlig at jenter som spruter har et håndkle under eller en madrassbeskytter som kan vaskes... 

Anonymkode: f5522...21a

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uansett er det vanlig at jenter som spruter har et håndkle under eller en madrassbeskytter som kan vaskes

Det er klart... 

Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg å ligge i ei våt seng, uavhengig om det kom fra squirting, sædavgang eller urin.

Jeg kan squirte selv, særlig når jeg holder på på egenhånd, men da har jeg kladd og håndkle under. Klarer for øvrig ikke å squirte når senga ikke er tildekket.

Min erfaring er at væsken som kommer ved squirting er ganske luktfri, men jeg kunne ikke tenkt meg å hatt den nedi madrassen likevel.

Og til deg HI. Jeg er også gravid, og følsom på lukter, men opplever ikke at vår overmadrass lukter. Opplever at om jeg vasker sengetøy og bruker skyllemiddel, at det får veldig intens lukt, klarer derfor ikke det. Kan det være sengetøyet og ikke overmadrassen?

Kan du evt prøve å vaske trekket på overmadrassen?

Anonymkode: 4f954...8f3

Skrevet

Hi her.

Ja. Har utrolig sterk luktesans nå. Jeg skal prøve å vaske trekket. Håper det blir bedring. Takk for tips

8f3, jeg syns også at skyllemiddel lukter intens nå 😔

Anonymkode: d1845...843

Annonse

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det da?

Anonymkode: 2464c...947

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...