Gå til innhold

Noen som vet ang å fjerne føflekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil fjerne en føflekk. Usikker på om fastlegen gjør dette eller henviser videre. 

Er det vits i å ta det via fastlege, eller kan jeg kontakte privatklinikk direkte? Går dette i så fall på frikort? 

Noen som vet ca pris? Var inne på aleris, men ga opp å finne svar der.

Anonymkode: 11de1...975

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fastlegen fjerner den dersom den ser litt rar ut eller plager deg. Under 500 kr. Så lenge den ikke er stor og i ansiktet, da kan det kanskje være greit med en hudlege for å minske risiko for arr.

Anonymkode: 27103...1a3

Skrevet

De fleste fastleger gjør dette, men det blir jo et arr. Gjør du det pga kosmetiske grunner ville jeg derfor bedt om henvisning videre eller tatt det på privatklinikk om du har råd (uten henvisning fra lege går det ikke under egenandel/frikort).

Hos fastlegen koster det egenandel pluss utstyr, syns å huske jeg betalte ca 200kr totalt, vil tippe du må opp i minst 2-3000kr på privatklinikk uten henvisning.

Anonymkode: 47876...b01

Skrevet

Fastlegen kan fjerne de ja. Koster rundt 250 kr. Privat koster det rundt 1000 for en, hvertfall her. Venninna mi tok laser på rundt 30 stk og betalte 4500. Så sikkert greit å sjekke litt priser! 

Anonymkode: 38e2a...a9b

Skrevet

Wow, såpass. Ok, det er ikke så farlig om det blir arr, så fastlegen neste! Takk :)

Anonymkode: 11de1...975

Skrevet

Fastlegen min fjerner alt bortsett fra ansikt og hals. 

Anonymkode: c0cee...683

Skrevet

Jeg har et skikkelig skjemmende arr etter at fastlegen fjernet en føflekk 😳

Anonymkode: a7743...c35

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har et skikkelig skjemmende arr etter at fastlegen fjernet en føflekk 😳

Hvor da?

Et arr spiller jo ingen rolle, bedre med et arr på låret enn en føflekk med kreft i....

Skjønner at det er skjemmende om det er i ansiktet, men de fleste leger henviser videre om det er i ansiktet.

Anonymkode: 70116...1f3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fastlegen min fjerner alt bortsett fra ansikt og hals. 

Anonymkode: c0cee...683

Godt han ikke fjerner ansikt og hals 🙄😂

Anonymkode: d573a...369

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor da?

Et arr spiller jo ingen rolle, bedre med et arr på låret enn en føflekk med kreft i....

Skjønner at det er skjemmende om det er i ansiktet, men de fleste leger henviser videre om det er i ansiktet.

Anonymkode: 70116...1f3

På overarmen. Irriterer meg når jeg går i ermløse kjoler og sånt. Selvsagt er et arr ubetydelig i forhold til alvorlig sykdom, men jeg skulle ønske jeg fikk gjort det hos en som faktisk kunne sy. 

Skrevet

Fjernet en føflekk på ryggen fordi den var stygg i kantene og hadde vokst litt. Har nå fått et arr der som er større en føflekker var. Men heller det, enn at jeg var redd for at det var en skummel føflekk. Fastlegen gjorde dette på 10 minutter. 

Anonymkode: a8eb2...9db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...