Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #1 Skrevet 13. juli 2019 Jeg samler på vesker selv, og har stadig en eller annen på ønskelisten. Har akkurat kjøpt meg en Mulberry Lily i en fin blåfarge til 50-årsdagen(?!?), så nå er det bremsene på en stund. Jeg har litt forskjellige Mulberry-vesker, Lily pluss Bayswater i to utgaver, Piccadilly og en Continental woc. Hva har du og hva ønsker du deg? Om du har samme overflatiske glede av vesker som meg? Anonymkode: ccd25...002
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #3 Skrevet 13. juli 2019 Den ene vesken koster mer enn jeg har i måneden til mat, telefon, internett, forsikring, transport, lege, klær osv. Anonymkode: 4373a...baa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #4 Skrevet 13. juli 2019 Hva skal jeg med det? Har en del sko, til forskjellig bruk, men bare sko jeg bruker. Har også et par vesker. Liker dem nøytrale, slik at det passer til mye. Bruker ikke til daglig. Kan betale litt for gode sko jeg går mye i, men ville aldri gitt mer enn 500 for veske. Det er bare kvalmt sløseri. Har nok av penger, men foretrekker å invistere i opplevelser, og i fremtiden til barna mine. Hvilken rolle spiller det egentlig med merke? Ler litt av folk som tror det betyr noe. Anonymkode: 080df...d0b
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #5 Skrevet 13. juli 2019 Nei, ikke i det hele tatt. kan ikke tenke meg noe mindre nyttig å samle på. Jeg er heldigvis ikke så overfladisk. Hvor mange vesker og sko har man bruk for egentlig? Anonymkode: dede2...08d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #6 Skrevet 13. juli 2019 Jeg elsker vesker. Har lv, dior og hermes vesker. For meg er det noe jeg har jobbet hardt for og unner meg. Vi reiser sjeldent noe sted og bruker ikke pengene våre på andre ting. Kjøper sånn ca en veske i året og de er nøye gjennom tenkt. Anonymkode: 77653...eb1
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2019 #7 Skrevet 13. juli 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker vesker. Har lv, dior og hermes vesker. For meg er det noe jeg har jobbet hardt for og unner meg. Vi reiser sjeldent noe sted og bruker ikke pengene våre på andre ting. Kjøper sånn ca en veske i året og de er nøye gjennom tenkt. Anonymkode: 77653...eb1 Gjennom tenkt altså? Helt gjennom? Anonymkode: 3787a...beb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #8 Skrevet 14. juli 2019 Bruker sko til de er brukt opp og får plass til nøkler og mobil i jakkelomma. Kunne ikke ramle meg inn å samle på noen av delene. Anonymkode: f8175...56d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #9 Skrevet 14. juli 2019 Nei. Jeg har to vesker. Sko har jeg en del av, men det brukes til de er utslitt og kastes. Anonymkode: 2cef7...c77
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #10 Skrevet 14. juli 2019 Har nok tredve vesker. Det er ikke annerledes å samle på vesker enn på kunst eller gamle biler. Anonymkode: 5e325...ab6
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #11 Skrevet 14. juli 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har nok tredve vesker. Det er ikke annerledes å samle på vesker enn på kunst eller gamle biler. Anonymkode: 5e325...ab6 Det er sant. Jeg har ingen andre dyre hobbier, og trening er jogging. Ikke spiser jeg ute, ikke røyker, drikker eller snuser jeg. Anonymkode: ccd25...002
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #12 Skrevet 14. juli 2019 Jeg har en mulberryveske og kunne godt tenke meg flere, men prioriterer ikke å spare til det. De er så klassiske og fine, og jeg skjønner ikke at alle bloggere og andre self made med penger ikke heller investerer i det og Chanel enn de harry LV veskene sine. Anonymkode: 05a80...c47
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #13 Skrevet 14. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en mulberryveske og kunne godt tenke meg flere, men prioriterer ikke å spare til det. De er så klassiske og fine, og jeg skjønner ikke at alle bloggere og andre self made med penger ikke heller investerer i det og Chanel enn de harry LV veskene sine. Anonymkode: 05a80...c47 Det er jeg enig i. En klassisk rutete Chanel står på listen i tilfelle lottogevinsten eller den rike onkelen. Men ingen onkler og spiller ikke, så den blir nok på listen lenge. Anonymkode: ccd25...002
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #14 Skrevet 14. juli 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg samler på vesker selv, og har stadig en eller annen på ønskelisten. Har akkurat kjøpt meg en Mulberry Lily i en fin blåfarge til 50-årsdagen(?!?), så nå er det bremsene på en stund. Jeg har litt forskjellige Mulberry-vesker, Lily pluss Bayswater i to utgaver, Piccadilly og en Continental woc. Hva har du og hva ønsker du deg? Om du har samme overflatiske glede av vesker som meg? Anonymkode: ccd25...002 Kan faktisk ikke komme på en mer bortkastet måte å bruke penger på. Kjøper billige vesker og bruker til de er utslitt. De skal bare oppbevare tingene mine. Og jeg liker den type veske bedre enn disse merkeveskene også. Anonymkode: 742b6...d69
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #15 Skrevet 14. juli 2019 Nei, overhodet ikke. Er en million andre ting jeg heller ville brukt de pengene til, akkurat nå, nye møbler på verandaen. Anonymkode: efebe...3d0
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #16 Skrevet 14. juli 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker vesker. Har lv, dior og hermes vesker. For meg er det noe jeg har jobbet hardt for og unner meg. Vi reiser sjeldent noe sted og bruker ikke pengene våre på andre ting. Kjøper sånn ca en veske i året og de er nøye gjennom tenkt. Anonymkode: 77653...eb1 Så du sitter hjemme og glor på veskene dine da? Ville ikke opplevelser være bedre? Anonymkode: 742b6...d69
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #17 Skrevet 14. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du sitter hjemme og glor på veskene dine da? Ville ikke opplevelser være bedre? Anonymkode: 742b6...d69 Jeg samler ikke på vesker eller noe annet spessielt, men det er jo ikke rarere medveskesamlinger enn å samle på andre ting. Anonymkode: 20f83...dd3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #18 Skrevet 14. juli 2019 Jeg har et par designervesker, og ønsker meg en klassisk Chanel, men kan ikke si at jeg samler. Anonymkode: 61dd2...dc3
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #19 Skrevet 14. juli 2019 Nei😂😂 Er så glad jeg har hoppet av konsumkarusellen. Kjøpte meg en vakker skinnveske da jeg var 20, kostet 3000. Den holder fortsatt like godt, 12 år etter. Har virkelig ikke behov for flere vesker. Anonymkode: 9fb48...77e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #20 Skrevet 14. juli 2019 Jeg hadde dilla på vesker en stund, men litt rare og spesielle vesker. Ungene øurte på om det hadde klikka for meg når jeg kjøpte en normal veske de kunne stjele av meg. Slike ting skal brukes og jeg skal ikke være redd for å miste de eller ødlegge de, så de skal ikke koste mye. Jeg har klart å slutte med å kjøpe vesker. jeg har endel sko, men de brukes ofte utenom noen pensko. Ungene skjønte heller ikke hvorfor jeg hadde så mange sko, helt til de ble tennåringer og stjal mine så nå blir de veldig mye brukt. Måtte kjøpe meg nye sandaler i sommer siden jeg aldri fikk brukt mine, det var alltid noen som hadde tatt de. Ulempen med å ha to tennåringer som har samme skostr som meg og varierer like mye i hva de har på beina som meg. De fleste skoa koster ikke mye, men skoa jeg bruker på jobb koster litt mer og har noen av de også siden jeg helst ikke bør ha samme sko to dager på rad. Skikkelige sko trengs når jeg går og bærer en hel dag på hardt underlag, og jeg vil ikke få vondt i rygg eller bein. Anonymkode: 9e62e...45f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #21 Skrevet 14. juli 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei😂😂 Er så glad jeg har hoppet av konsumkarusellen. Kjøpte meg en vakker skinnveske da jeg var 20, kostet 3000. Den holder fortsatt like godt, 12 år etter. Har virkelig ikke behov for flere vesker. Anonymkode: 9fb48...77e Mamma kjøpte en skinnveske på bruktbutikken hun, betalte 50 kr for den. Hun har hatt den i mange år nå og den blir egentlig bare finere og finere. Tror hun googlet den da hun hadde kjøpt den og fant ut at den hadde kostet nesten 8.000 kr Anonymkode: efebe...3d0
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #22 Skrevet 14. juli 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mamma kjøpte en skinnveske på bruktbutikken hun, betalte 50 kr for den. Hun har hatt den i mange år nå og den blir egentlig bare finere og finere. Tror hun googlet den da hun hadde kjøpt den og fant ut at den hadde kostet nesten 8.000 kr Anonymkode: efebe...3d0 Åja. Anonymkode: 05a80...c47
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #23 Skrevet 14. juli 2019 Nei jeg sitter ikke inne og ser på dem. Bruker alle veskene mine og er veldig glad i de. Materialisme er akkurat det det ikke er. Jeg kjøper utrolig lite klær og ting og tang til meg. Ekstremt lite faktisk, det jeg kjøper til meg er det jeg virkelig ønsker meg. Jeg setter av penger lenge undersøker nøye om det er det jeg vill. Min første merke veske fikk jeg i bursdagsgave av min mann. Dette var i 2012, den har jeg brukt enormt mye og den betyr mest for meg av alle veskene mine. Den ser fortsatt tilnærmet ny ut. Jeg ser for meg at jeg kan bruke den vesken i minimum 20 år til før den kanskje er ødelagt. Synes ikke det er så verst jeg da med tanke på pris. Alle mine vesker har en historie og jeg virkelig elsker dem. De løfter opp alle antrekkene velger kun klassiske modeller som varer evig. Jeg har blitt latterliggjort for min elsk på godt håndverk her inne før. Det er vist helt akseptert å mobbe andre mennesker for deres interesser, rart at det ikke finnes en kjeft som mobbet mannen for sine interesser alt fra bil, golf, ski, sykkel osv. Som kanskje koster opp i mot 1milion kroner. Det er helt i orden selv om den kun blir brukt en søndag i måneden og står i kjelleren, garasjen mer en halve året. Det er greit det er jo tross alt mannen det er snakk! De er alltid så fornuftige!! Forresten så gjelder dette alt vi kjøper, det vi kjøper skal vare! Jeg pusser ikke opp huset mitt hvert år. Jeg gjør det en gang og kan kanskje gjøre noen finjusteringer her eller der. Men slik mange av dere holder på svir dere av veldig mye mer penger enn jeg på mine interesser. Feks kjøpte vi ett kvalitetskjøkken som var klassisk for 25 år siden, vi har fortsatt samme kjøkken. Eneste vi vurderer å bytte ut er ny benkeplate. Anonymkode: 77653...eb1
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #24 Skrevet 14. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en mulberryveske og kunne godt tenke meg flere, men prioriterer ikke å spare til det. De er så klassiske og fine, og jeg skjønner ikke at alle bloggere og andre self made med penger ikke heller investerer i det og Chanel enn de harry LV veskene sine. Anonymkode: 05a80...c47 Fordi de er stygge? Anonymkode: 742b6...d69
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2019 #25 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fordi de er stygge? Anonymkode: 742b6...d69 Man kan nok hevde mye, men å si at alle modellene til f.eks mulberry er stygge viser at du ikke vet hva du snakker om og bare gjør et patetisk forsøk på å virke smart. Anonymkode: 05a80...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå