Soon to be mum Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Hei Er det noen som har prøvd Amazon Prime her, og som har lyst til å dele sine erfaringer med og meninger om denne appen? 😊 På forhånd tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 Prime er som de andre strømmeløsningene, egentlig, med serier og filmer. Jeg har kjøpt tilgang for å se Fleabag, en serie av de sjeldne. Har appen på telefonen og tv-en. Anonymkode: 178a5...387
Leeloo76 Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 Det er en del bra serier der nå. Jeg har sett Fleabag, The marvelous Mrs Maisel, This is us, Good Omens, The man in the High castle og Mozart in the Jungle bl.a. Vet mange ser American gods, men ikke sett den selv. Helt klart verdt å teste ut mao.
Soon to be mum Skrevet 12. juli 2019 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2019 Tusen takk for svar dere! Er det sånn at man kan laste ned å se ting på flere enheter på denne appen også? Samtidig? Slik som med Netflix hvor to personer kan bruke samme abb/profil på to iPader samtidig? Kan man laste ned offline-innhold også? Stemmee det at det koster bare 33 kr/mnd? 😱 Lurte på å prøve nå før ferien siden jeg ser at de har Downton Abbey (🥰).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå