Gå til innhold

Plutselig blått bryst, noen som har opplevd lignende? *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis du nesten daglig får slike store blåmerker på kroppen så bør du absolutt ta deg en tur til legen!

Anonymkode: 111ea...5f6

Får nesten daglig blåmerker jeg også. Får bla blåmerker hvis jeg klør meg litt mye et sted på låret eller armen feks. Ikke noe som feiler meg.

Anonymkode: b4145...a2d

Fortsetter under...

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får nesten daglig blåmerker jeg også. Får bla blåmerker hvis jeg klør meg litt mye et sted på låret eller armen feks. Ikke noe som feiler meg.

Anonymkode: b4145...a2d

Og likevel, får man så lett blåmerker bør man sjekke seg hos lege, for i noen tilfeller kan det være alvorlig sykdom som ligger bak. Og det er ikke alltid man føler seg spesielt dårlig før det har kommet for langt.

Derfor er det også fornuftig av Hi å være oppmerksom og ev. ta en tur til legen etter sommeren, eller før om hun får flere slike store og uforklarlige blåmerker og/eller føler seg i dårlig form.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og likevel, får man så lett blåmerker bør man sjekke seg hos lege, for i noen tilfeller kan det være alvorlig sykdom som ligger bak. Og det er ikke alltid man føler seg spesielt dårlig før det har kommet for langt.

Derfor er det også fornuftig av Hi å være oppmerksom og ev. ta en tur til legen etter sommeren, eller før om hun får flere slike store og uforklarlige blåmerker og/eller føler seg i dårlig form.

Jeg våkner med nye blåmerker hver dag. Har vel aldri færre enn 10 blåmerker på kroppen. Har sjekket alt. Ingenting galt med meg. Noen er bare sånn.

Anonymkode: a08d4...92c

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Jeg våkner med nye blåmerker hver dag. Har vel aldri færre enn 10 blåmerker på kroppen. Har sjekket alt. Ingenting galt med meg. Noen er bare sånn.

Men hi er jo ikke slik.

Greit å få det sjekket.

Anonymkode: 3cb64...468

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da har du jo sjekket det også, det har ikke Hi. Å si at "noen er bare sånn" kan gjøre at noen ikke oppsøker lege når de bør gjøre det, og det kan være farlig.

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du nesten daglig får slike store blåmerker på kroppen så bør du absolutt ta deg en tur til legen!

Tja, eg og får slike, kjem an på yrket, viss du er bonde feks, er det vanskeleg å unngå... 

Men hi, eg reknar med dette ikkje er vanleg for deg sidan du spør. Då ville eg tatt en tur til lege trur eg, viss du ikkje har vore på noko uvanleg fysisk aktivitet i det siste? 

Anonymkode: 53969...a0a

Annonse

Skrevet

Du kan muligens være anemisk eller ha lave blodplater. Ville tatt en telefon til legen.

Anonymkode: 0d82c...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...