Gå til innhold

Er det noen av dere som er kjent i torrevieja og la zenia området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser dit en uke og jeg skal ha med meg tre gutter i alderen 14-16 år.

Tips til gøye ting og aktiviteter vi kan gjøre? 

Anonymkode: 0aa00...c77

Skrevet

Vi holder til i Guardamar.

Både La zenia og Habaneras har spillehaller og kjekke bowlinghaller, det liker mine👍🏻

Det er ganske varmt så vi bruker de fleste dagene på stranden eller i bassenget.

Tabarca (sjørøverøya) er veldig koselig. Ta med badesko i tilfelle. Går båter fra Torrevieja og santa pola. Anbefaler avreise fra santa pola hvis dere drar.

go cart er populært her i huset, det finnes flere baner rundt omkring.

Kjørte til la zenia forrige dagen, litt før du svinger av hovedveien så ligger det et tivoli der. Så at de hadde vindtunnel der, det er sikkert gøy.

Har du bil så anbefaler jeg på det sterkeste å dra til pou clar. Dette er kalde kilder. Det finnes en annen som er mer kjent, men pou clar er verdens vakreste sted. Guttene mine elsker seg der. Hopper fra klipper og snorkler og ser på fisker.. Her må du ta med kamera for det er virkelig vakkert der. Du bruker sikkert 1 1/2 time på å komme deg dit, men landskapet er veldig fint på kjøreturen også.

Anonymkode: b8968...afb

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi holder til i Guardamar.

Både La zenia og Habaneras har spillehaller og kjekke bowlinghaller, det liker mine👍🏻

Det er ganske varmt så vi bruker de fleste dagene på stranden eller i bassenget.

Tabarca (sjørøverøya) er veldig koselig. Ta med badesko i tilfelle. Går båter fra Torrevieja og santa pola. Anbefaler avreise fra santa pola hvis dere drar.

go cart er populært her i huset, det finnes flere baner rundt omkring.

Kjørte til la zenia forrige dagen, litt før du svinger av hovedveien så ligger det et tivoli der. Så at de hadde vindtunnel der, det er sikkert gøy.

Har du bil så anbefaler jeg på det sterkeste å dra til pou clar. Dette er kalde kilder. Det finnes en annen som er mer kjent, men pou clar er verdens vakreste sted. Guttene mine elsker seg der. Hopper fra klipper og snorkler og ser på fisker.. Her må du ta med kamera for det er virkelig vakkert der. Du bruker sikkert 1 1/2 time på å komme deg dit, men landskapet er veldig fint på kjøreturen også.

Tusen takk for mange tips!

den båtturen til sjørøverøya, hvor lang tid ca tar båten? Og må man bestille billetter på forhånd eller er det bare å møte opp på båten? Og vet du sånn ca hva båtturen koster?

Skrevet

Vi har bare pleid å møte opp. Mange som selger billetter på kaia. 

Kan lønne seg å starte litt tidlig for det kan være vanskelig å få parkering.

Båtene går hel og halv utover og kvart på og kvart over tilbake.

Vi betalte 15 euro pr person i dag (det er tur retur)

Vi pakket med oss godt med drikke og litt mat, for det er dyrt på cafeene.

Turen fra santa pola ut til tabarca tar ca 25 min.

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har bare pleid å møte opp. Mange som selger billetter på kaia. 

Kan lønne seg å starte litt tidlig for det kan være vanskelig å få parkering.

Båtene går hel og halv utover og kvart på og kvart over tilbake.

Vi betalte 15 euro pr person i dag (det er tur retur)

Vi pakket med oss godt med drikke og litt mat, for det er dyrt på cafeene.

Turen fra santa pola ut til tabarca tar ca 25 min.

Tusen takk for god info👍😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...