Gå til innhold

Ekle og uhygieniske ting du gjør når du er alene som du aldri vil innrømme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva faen er det du sier for no!?😂😂😂 Wetsex er det samme som Goldenshower nesten, altså sex med urin. Å tisse og bli tisset på, drikke urin etc.

Scatsex er sex med avføring. Å være dekka i avføring, bæsje og bli bæsja på etc.

Du er jo skikkelig uvitende! 😛

Anonymkode: 94062...f38

Du tror ikke ho kødda...eller?🤦‍♀️

Anonymkode: c4923...e60

På 9.7.2019 den 16.45, Anonym bruker skrev:

Æsj!! Det var jævlig kvalmt å lese! 

Selv drikker jeg urin innimellom. Haha, men da har elskeren min drukket litervis på forkant så det smaker ikke vondt og lukter ikke urin. 

Anonymkode: c10fa...c35

Du synes hi var kvalmt å lese, men selv drikker du urin? Stein i glasshus, much? 

Anonymkode: b0831...cdd

På 9.7.2019 den 14.14, Anonym bruker skrev:

Kommer ikke til å spise noe som helst som andre har lagt fra nå av uten å bli kvalm. Er redd du kanskje kan finne på å være i nærheten av maten. 

Seriøst, SLIKKE fingrene rene? Det er så ekkelt at jeg ikke har ord!! Du bør skjerpe deg!!

Anonymkode: 2829a...53a

Er det strengt tatt eklere enn å ha oralsex? 

Anonymkode: cf7f1...27d

Annonse

- piller meg i nesa (uten å spise det!)

- sover i samme sengetøy i opptil 4 uker

- dusjer ikke på 5-6 dager om jeg er alene

- går med samme truse flere dager om jeg er alene

- tisser i dusjen

- lukter på min egen promp

- lukter på fingrene mine etter å ha fingret meg (sleiker ikke på de!)

- skyller ikke ned etter å ha tisset hbis jeg er alene, da skyller jeg ikke før på kvelden. Flere liter vann spart. 

- som hun ene her skrev hjelper jeg også hard avføring ut med en finger, dette er et relativt kjent problem for en del kvinner som har født barn. Er ikke borti bæsjen for dere som ikke har opplevd dette, og vasker alltid hendene etter dobesøk.

- klør meg i rompa (klør det i rompa hjelper det ikke å klø utenpå, tror mange gjør dette uten i innrømme det).

Sikkert mer, men det får holde

Anonymkode: 8e2c4...cfb

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

som hun ene her skrev hjelper jeg også hard avføring ut med en finger, dette er et relativt kjent problem for en del kvinner som har født barn. Er ikke borti bæsjen for dere som ikke har opplevd dette, og vasker alltid hendene etter dobesøk.

Jeg må ofte ta en finger i skjeden og dytte avføringen ut. Skjedde etter nr tre ble født. Tror jeg har litt skjedefremfall. Er det virkelig vanlig?! 

Anonymkode: 59016...b67

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må ofte ta en finger i skjeden og dytte avføringen ut. Skjedde etter nr tre ble født. Tror jeg har litt skjedefremfall. Er det virkelig vanlig?! 

Ja, dessverre. Jeg putter ikke fingeren inn i skjeden, holder å dytte mellom kjedeåpning og rumpehullet for meg. 

Anonymkode: 8e2c4...cfb

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er veldig vanlig etter en har født noen unger. 

Anonymkode: f7cdc...a60

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er veldig vanlig etter en har født noen unger. 

Anonymkode: f7cdc...a60

Da lærte jeg det. Syns ikke det kvalifiserer til ekkelt og uhygienisk, da. Så det var en avsporing. 

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det strengt tatt eklere enn å ha oralsex? 

Anonymkode: cf7f1...27d

Nei, faktisk ikke. Mange som synes alt mulig er så uhygienisk, men å ha oralsex har de, til og med på one night stands. Forstå det den som kan. 

Anonymkode: b0831...cdd

På 20.11.2019 den 18.51, Anonym bruker skrev:

Hva faen er det du sier for no!?😂😂😂 Wetsex er det samme som Goldenshower nesten, altså sex med urin. Å tisse og bli tisset på, drikke urin etc.

Scatsex er sex med avføring. Å være dekka i avføring, bæsje og bli bæsja på etc.

Du er jo skikkelig uvitende! 😛

Anonymkode: 94062...f38

Hun prøvde å være morsom. Er vel ingen som trodde på det? 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...