Gå til innhold

Ekle og uhygieniske ting du gjør når du er alene som du aldri vil innrømme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan godt begynne, så lenge jeg starter denne tråden, vi er da anonyme. Vær ærlige nå... 

-Jeg tisser i dusjen

-Jeg kan gå med en truse mer enn en dag

-Jeg onanerer på sofaen helt naken

-Etter jeg har onanert er det ikke alltid jeg gidder å vaske hendene etterpå, slikker fingrene "rene" 

-Piller meg i nesa og ørene, slikker fingrene "rene" etterpå. 

-Plukker meg på musa mens jeg ser på tv uten å vaske hendene

-Skifter sengetøy altfor skjeldent 

-Fiser og raper 

Anonymkode: 3e8fa...109

Fortsetter under...

Skrevet

Æsj! Nå ble jeg seriøst kvalm..

Anonymkode: 0fd1b...ec5

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan godt begynne, så lenge jeg starter denne tråden, vi er da anonyme. Vær ærlige nå... 

-Piller meg i...ørene, slikker fingrene "rene" etterpå. 

Tviler.

Anonymkode: 56a6f...14e

Skrevet

Klør meg i rumpa. 

Anonymkode: 0e4b2...638

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klør meg i rumpa. 

Anonymkode: 0e4b2...638

Jeg håper du mente på og ikke i.

Skrevet

Man har vel alle sine småting, men du er jo rett og slett motbydelig HI. 

Anonymkode: cbfa5...c26

Annonse

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke at dette standard hos folk flest. Jeg gjør faktisk ingen av de tingene du nevner i hi, sånn hvis man ser bort ifra å prompe og rape da. Men det gjør vel alle. Jeg gjør det ikke blant folk.

Anonymkode: 7a91f...b22

Skrevet

Skulle til å innrømme at jeg piller meg i nesa på badet, men jeg vasker meg etterpå. Ble seriøst kvalm nå!!!

Anonymkode: 2829a...53a

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper virkelig ikke at dette standard hos folk flest. Jeg gjør faktisk ingen av de tingene du nevner i hi, sånn hvis man ser bort ifra å prompe og rape da. Men det gjør vel alle. Jeg gjør det ikke blant folk.

Anonymkode: 7a91f...b22

Ikke dannede folk. De later vind på toalettet.

Skrevet

Sengetøy biten kan jeg nok være synder på jeg og dessverre, det blir glemt oppe i en hektisk hverdag og mannen legger ikke merke til hvilket sengetøy som er på. Tisse i dusjen gjør jeg og, men det er vel det tror jeg. Ellers er jeg vist overraskende hygienisk gitt.

Anonymkode: 9821b...fe1

Skrevet

Regna med at jeg dere ville dømme meg nå, selvfølgelig. Men alle har noe! Ja, er en gris, men det er det ingen som vet, men legger ikke skjul på det her som anonym. Vet dere er flere som har noe... 

Hi

Skrevet

Ble så kvalm av å lese hovedinnlegget at jeg knapt greier å svare. 

Eneste må være at jeg promper når det passer meg. Det gjør jeg aldri blant folk, inkludert mann og barn. 

Anonymkode: 7071a...f3a

Skrevet

HI - du er en gris.

Anonymkode: d72c5...b53

Annonse

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regna med at jeg dere ville dømme meg nå, selvfølgelig. Men alle har noe! Ja, er en gris, men det er det ingen som vet, men legger ikke skjul på det her som anonym. Vet dere er flere som har noe... 

Hi

Kommer ikke til å spise noe som helst som andre har lagt fra nå av uten å bli kvalm. Er redd du kanskje kan finne på å være i nærheten av maten. 

Seriøst, SLIKKE fingrene rene? Det er så ekkelt at jeg ikke har ord!! Du bør skjerpe deg!!

Anonymkode: 2829a...53a

Skrevet

Tror faktisk ikke på dette i det hele tatt!!

synes mest synd på deg som i det hele tatt har tenkt disse tankene!

Anonymkode: ac981...1c3

Skrevet

Var ekkelt å lese innlegget.

Jeg er bakteriefriek og vasker hendene grundig før mat, matlaging, etter toalettbesøk o.l.

MEN, hender jeg tisser mens jeg står i badekaret (scrubber altid med jif hver dag) og promper gjør jeg og (men ikke blant folk)

Sikkert noe annet og, men kommer ikke på noe i farten, men ihvertfall ikke noe så grisete som du skrev, æsj.

Anonymkode: 5a0d4...c4a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Alle har noe, men du kan jo rett og slett ikke være god.

Anonymkode: 0fd1b...ec5

Skrevet

Jeg skifter også på senga alt for sjelden, og promper og raper hvis jeg er helt alene, men resten av det du skriver... 🤢

Anonymkode: c1564...1e6

Skrevet

Jeg håper HI sitt innlegg var en kraftig overdrivelse, ment for å provosere. 

Jeg raper og fiser når ingen andre er i nærheten. Hvis jeg onanerer rett før jeg sovner (god sovemedisin) står jeg ikke opp for å vaske hendene før jeg våkner igjen. 

Hender jeg piller meg i nesa også. På badet, med håndvask rett etterpå. 

Ellers skiftes sengetøyet hver uke, undertøyet hver dag, og håndhygiene er vi nøye med hele familien!

Håper ikke jeg kjenner deg HI🤢🤮

Anonymkode: b16ed...922

Skrevet

Dere tar jo helt av. Det virker som dere tror at jeg ikke gjør annet. Dette gjør jeg av og til, ikke hver dag. Jeg dusjer hver dag lukter alltid godt. Og selvfølgelig vasker jeg meg på hendene når før jeg lager mat eller etter jeg har vært på do, også utenom... 

Skrevet

Æsj! 

Anonymkode: 1f4f0...597

Skrevet

Æsj!! Det var jævlig kvalmt å lese! 

Selv drikker jeg urin innimellom. Haha, men da har elskeren min drukket litervis på forkant så det smaker ikke vondt og lukter ikke urin. 

Anonymkode: c10fa...c35

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Æsj!! Det var jævlig kvalmt å lese! 

Selv drikker jeg urin innimellom. Haha, men da har elskeren min drukket litervis på forkant så det smaker ikke vondt og lukter ikke urin. 

Anonymkode: c10fa...c35

Har også hatt wetsex og scatsex... 

Hi

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Åh, var det du som var den ene jenta i to jenter og en kopp?

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Hva er det?

Anonymkode: 6802f...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...