Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Kan godt begynne, så lenge jeg starter denne tråden, vi er da anonyme. Vær ærlige nå... -Jeg tisser i dusjen -Jeg kan gå med en truse mer enn en dag -Jeg onanerer på sofaen helt naken -Etter jeg har onanert er det ikke alltid jeg gidder å vaske hendene etterpå, slikker fingrene "rene" -Piller meg i nesa og ørene, slikker fingrene "rene" etterpå. -Plukker meg på musa mens jeg ser på tv uten å vaske hendene -Skifter sengetøy altfor skjeldent -Fiser og raper Anonymkode: 3e8fa...109
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 Æsj! Nå ble jeg seriøst kvalm.. Anonymkode: 0fd1b...ec5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan godt begynne, så lenge jeg starter denne tråden, vi er da anonyme. Vær ærlige nå... -Piller meg i...ørene, slikker fingrene "rene" etterpå. Anonymkode: 3e8fa...109 Tviler. Anonymkode: 56a6f...14e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Klør meg i rumpa. Anonymkode: 0e4b2...638 Jeg håper du mente på og ikke i. Anonymkode: 56a6f...14e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 Man har vel alle sine småting, men du er jo rett og slett motbydelig HI. Anonymkode: cbfa5...c26
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 Jeg håper virkelig ikke at dette standard hos folk flest. Jeg gjør faktisk ingen av de tingene du nevner i hi, sånn hvis man ser bort ifra å prompe og rape da. Men det gjør vel alle. Jeg gjør det ikke blant folk. Anonymkode: 7a91f...b22
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #8 Skrevet 9. juli 2019 Skulle til å innrømme at jeg piller meg i nesa på badet, men jeg vasker meg etterpå. Ble seriøst kvalm nå!!! Anonymkode: 2829a...53a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #9 Skrevet 9. juli 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper virkelig ikke at dette standard hos folk flest. Jeg gjør faktisk ingen av de tingene du nevner i hi, sånn hvis man ser bort ifra å prompe og rape da. Men det gjør vel alle. Jeg gjør det ikke blant folk. Anonymkode: 7a91f...b22 Ikke dannede folk. De later vind på toalettet. Anonymkode: 56a6f...14e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #10 Skrevet 9. juli 2019 Sengetøy biten kan jeg nok være synder på jeg og dessverre, det blir glemt oppe i en hektisk hverdag og mannen legger ikke merke til hvilket sengetøy som er på. Tisse i dusjen gjør jeg og, men det er vel det tror jeg. Ellers er jeg vist overraskende hygienisk gitt. Anonymkode: 9821b...fe1
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #11 Skrevet 9. juli 2019 Regna med at jeg dere ville dømme meg nå, selvfølgelig. Men alle har noe! Ja, er en gris, men det er det ingen som vet, men legger ikke skjul på det her som anonym. Vet dere er flere som har noe... Hi Anonymkode: 3e8fa...109
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #12 Skrevet 9. juli 2019 Ble så kvalm av å lese hovedinnlegget at jeg knapt greier å svare. Eneste må være at jeg promper når det passer meg. Det gjør jeg aldri blant folk, inkludert mann og barn. Anonymkode: 7071a...f3a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #13 Skrevet 9. juli 2019 HI - du er en gris. Anonymkode: d72c5...b53
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #14 Skrevet 9. juli 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Regna med at jeg dere ville dømme meg nå, selvfølgelig. Men alle har noe! Ja, er en gris, men det er det ingen som vet, men legger ikke skjul på det her som anonym. Vet dere er flere som har noe... Hi Anonymkode: 3e8fa...109 Kommer ikke til å spise noe som helst som andre har lagt fra nå av uten å bli kvalm. Er redd du kanskje kan finne på å være i nærheten av maten. Seriøst, SLIKKE fingrene rene? Det er så ekkelt at jeg ikke har ord!! Du bør skjerpe deg!! Anonymkode: 2829a...53a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #15 Skrevet 9. juli 2019 Tror faktisk ikke på dette i det hele tatt!! synes mest synd på deg som i det hele tatt har tenkt disse tankene! Anonymkode: ac981...1c3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #16 Skrevet 9. juli 2019 Var ekkelt å lese innlegget. Jeg er bakteriefriek og vasker hendene grundig før mat, matlaging, etter toalettbesøk o.l. MEN, hender jeg tisser mens jeg står i badekaret (scrubber altid med jif hver dag) og promper gjør jeg og (men ikke blant folk) Sikkert noe annet og, men kommer ikke på noe i farten, men ihvertfall ikke noe så grisete som du skrev, æsj. Anonymkode: 5a0d4...c4a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #17 Skrevet 9. juli 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Regna med at jeg dere ville dømme meg nå, selvfølgelig. Men alle har noe! Ja, er en gris, men det er det ingen som vet, men legger ikke skjul på det her som anonym. Vet dere er flere som har noe... Hi Anonymkode: 3e8fa...109 Alle har noe, men du kan jo rett og slett ikke være god. Anonymkode: 0fd1b...ec5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #18 Skrevet 9. juli 2019 Jeg skifter også på senga alt for sjelden, og promper og raper hvis jeg er helt alene, men resten av det du skriver... 🤢 Anonymkode: c1564...1e6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #19 Skrevet 9. juli 2019 Jeg håper HI sitt innlegg var en kraftig overdrivelse, ment for å provosere. Jeg raper og fiser når ingen andre er i nærheten. Hvis jeg onanerer rett før jeg sovner (god sovemedisin) står jeg ikke opp for å vaske hendene før jeg våkner igjen. Hender jeg piller meg i nesa også. På badet, med håndvask rett etterpå. Ellers skiftes sengetøyet hver uke, undertøyet hver dag, og håndhygiene er vi nøye med hele familien! Håper ikke jeg kjenner deg HI🤢🤮 Anonymkode: b16ed...922
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #20 Skrevet 9. juli 2019 Dere tar jo helt av. Det virker som dere tror at jeg ikke gjør annet. Dette gjør jeg av og til, ikke hver dag. Jeg dusjer hver dag lukter alltid godt. Og selvfølgelig vasker jeg meg på hendene når før jeg lager mat eller etter jeg har vært på do, også utenom... Anonymkode: 3e8fa...109
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #22 Skrevet 9. juli 2019 Æsj!! Det var jævlig kvalmt å lese! Selv drikker jeg urin innimellom. Haha, men da har elskeren min drukket litervis på forkant så det smaker ikke vondt og lukter ikke urin. Anonymkode: c10fa...c35
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #23 Skrevet 9. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Æsj!! Det var jævlig kvalmt å lese! Selv drikker jeg urin innimellom. Haha, men da har elskeren min drukket litervis på forkant så det smaker ikke vondt og lukter ikke urin. Anonymkode: c10fa...c35 Har også hatt wetsex og scatsex... Hi Anonymkode: 3e8fa...109
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #24 Skrevet 9. juli 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har også hatt wetsex og scatsex... Hi Anonymkode: 3e8fa...109 Åh, var det du som var den ene jenta i to jenter og en kopp? Anonymkode: 56a6f...14e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2019 #25 Skrevet 9. juli 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har også hatt wetsex og scatsex... Hi Anonymkode: 3e8fa...109 Hva er det? Anonymkode: 6802f...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå