Gå til innhold

Hvilket blad leser/abonnerer du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor gammel er du? Jeg er 29 år og føler meg nesten litt dum som er innom tanken på å begynne å abonnere på Hjemmet. Samboer kikket bare rart på meg når jeg sjekket priser på nett. Virker bare som at Hjemmet har så mye forskjellig, men nå vet jeg ikke om så mange blad heller da, utenom Se og hør (vil ikke ha) og slike interiørblader.

Anonymkode: 5d8cb...d96

Fortsetter under...

Skrevet

Illustrert vitenskap og rom123

Er 36år

Liker å lese underholdene fakta, der kommer illvitt inn, og rom123 har endel praktiske tips til hjemmet og gode ideer. 

Hjemmet er greit nok det, men blir litt for "innholdsløst" for meg. 

Anonymkode: b049a...f69

Skrevet

Er 38 år. Pondus. Har alltid hatt en forkjærlighet for tegneserier, og Pondus er favoritten. 

Det er forøvrig min guilty pleasure. I min jobb og med min utdanning, er ikke akkurat tegneserier noe som er vel ansett.

Anonymkode: 0bd4b...815

Skrevet

Jeg abonnerer ikke på noen blader, men kjøper av og til i butikken om jeg har lyst på.

Leser da Tara, KK og av og til blader som Hjemmet, Allers o.l. Jeg er 45 år gammel.

Skjer ikke hver måned at jeg leser et blad altså, kanskje 4-5 ganger i året. Siste bladet jeg kjøpte var Tara, og det var i påsken.

Anonymkode: eea25...871

Skrevet

Abonnerer på illustrert vitenskap. Leser jevnlig norsk ukeblad. 

Anonymkode: 32b5e...587

Skrevet

Jeg leser KK og Kamille. Det første "arver" jeg fra min søster som abonnerer, det andre kjøper jeg selv sporadisk. er 35 år. Man kan kanskje si at slike dameblader er tullete og innholdsløse, men for meg er det gull når jeg skal slappe av med lettlest underholdning.

Anonymkode: edfb0...de2

Annonse

Skrevet

Jeg er 30 år og digger norsk ukeblad og Hjemmet! Leser det hos bestemoren min ganske ofte 😂

Anonymkode: b2e50...fd0

Skrevet

Hva er prisen på illustrert vitenskap etter at tilbudet er over? Fant ingen svar på nettsiden..

Anonymkode: d8439...055

Skrevet

Illustrert Vitenskap og Historie 😊

Er 30

Skrevet

Er 35 og føler ikke noen blader passer for meg lenger🙈 før leste jeg Det Nye, Elle eller Costume. Men føler jeg er blitt for gammel for dem. Så prøvde jeg Tara, som var dørgende kjedelig og jeg følte meg hundre år gammel.. Føler Kamille er samme som Tara.. KK er ok, men ikke mer enn det.

Så tips tas imot med takk😊

Leser forresten Hjemmet når jeg er hos mamma. Hvis du liker «historier fra virkeligheten», og noveller a la det samme, så liker du det helt sikkert. Også er det mye fine oppskrifter. Utover det, er det litt mye for de eldre synes jeg.

Anonymkode: c6593...1da

Skrevet

Kun illustrert vitenskap, til glede for hele familien.

Skrevet

leser egentlig svært lite blader,men kan lese se og hør, hjemmet eller allers hvis det er stille på jobb, ellers svært sjelden

Anonymkode: b97d7...d19

Annonse

Skrevet

Jeg liker tidsskrifter som Syn og segn, Aftenposten innsikt. Abonnerer ikke men kjøper iblant på Narvesen.

Anonymkode: e7495...f49

Skrevet

Boligdrøm og 2 engelske hageblad. Hjemmet leser jeg hos mamma, og Illustrert vitenskap hos pappa. Er 40 år 🙂

Anonymkode: 8e399...1e6

Skrevet (endret)

Jeg leser The Economist. Teknisk sett mannen som abonnerer, men vi leser begge to. Også hender det at jeg blar i Hjemmet som alltid ligger fremme hos svigermor. Også er jeg 28 år! 

Endret av Julie (:
Glemte å skrive alderen min.
Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er prisen på illustrert vitenskap etter at tilbudet er over? Fant ingen svar på nettsiden..

Anonymkode: d8439...055

Betaler pr blad

Anonymkode: 32b5e...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...