Gå til innhold

Ekstrem svette i lysken og i rumpa.

Anbefalte innlegg

Er så plagsomt. Svetter altså så mye og jeg vet ikke råd. Har prøvd stop 24 krem og roll-on, jeg har også prøvd deodoc. Det hjelper litt, men overhodet ikke nok. Jeg kan sitte på en stol i en time, da jeg reiser meg er stolen fuktig. Har jeg vært en tur på butikken er trusa fuktig av svette når jeg kommer hjem, selv om jeg ikke har anstrengt meg noe verdens ting. Jeg dusjer hver dag med skrubb og såpe, men kan likevel lukte litt svette rett etter en dusj. Spesielt i rumpa. Har også prøvd uten såpe, men det er dødfødt. Jeg vasker ikke musa med såpe da, det er heller ikke problemet. Har ingenting å si hva slags undertøy jeg bruker. Er heller ikke veldig overvektig. Det gir meg dårlig selvtillit ang sex, jeg vet jeg lukter... Er noen som har noen gode råd? Kan sykehuset hjelpe meg? 

Anonymkode: 4dfeb...803

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144372343-ekstrem-svette-i-lysken-og-i-rumpa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sopp. Typisk for sopp. Spis mer sukker så blir du mer "svett". Kutt ut sukker så blir du veldig lite "svett". Bruk krem mot sopp. Det får du kjøpt på apoteket. Fortrinnsvis sammen med et sukkerfritt (eller så redusert du klarer) kosthold.

Anonymkode: 8a8dc...dcb

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sopp. Typisk for sopp. Spis mer sukker så blir du mer "svett". Kutt ut sukker så blir du veldig lite "svett". Bruk krem mot sopp. Det får du kjøpt på apoteket. Fortrinnsvis sammen med et sukkerfritt (eller så redusert du klarer) kosthold.

Jeg har ikke sopp. 

Annonse

På 7.7.2019 den 12.13, Anonym bruker skrev:

Det trenger ikke være sopp. 🤦‍♀️

Prøv med potetmel! Det hjelper meg. Jeg glattbarberer meg heller ikke nedentil. Da blir problemet 1.000 ganger verre!!

Anonymkode: 76266...b20

Ja, jeg vet at ikke det er sopp. Har hår nedentil jeg og. Men kan ikke drøsse på med potetmel hver eneste dag. Det er uaktuelt. Er ikke det fryktelig grisete? 

På 7.7.2019 den 11.45, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg hører det. Ikke i det hele tatt, nei da.

Sopp klør. 

Sopp i rumpa klør UUTHOLDELIG. Hvis det ikke klør, bare er svett, er det ikke symptom på sopp.

Anonymkode: 60910...4d2

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøv å barber bort alt hår. Jeg blir også veldig svett og klam, med lukt når jeg er hårete der. Uten hår er det null problem! 👍🏻

Anonymkode: d0d4a...a20

Man blir mye svettere uten hår. Hårene transporterer i det minste fuktigheten vekk.

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man blir mye svettere uten hår. Hårene transporterer i det minste fuktigheten vekk.

Nei, det er ikke riktig for alle altså. Hår varmer, det blir som pels. Da blir det varmt og svett.

Anonymkode: d0d4a...a20

På 9.7.2019 den 15.37, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg vet at ikke det er sopp. Har hår nedentil jeg og. Men kan ikke drøsse på med potetmel hver eneste dag. Det er uaktuelt. Er ikke det fryktelig grisete? 

Hvordan kan potetmel være grisete? Det holder det jo tørt.

Anonymkode: f6750...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...