Gå til innhold

Dere som har vært i Mikkelparken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den mest for de små? Har 2 på 7 år og 11,5 år, blir de for store?

Anonymkode: 149af...592

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg var der med min når hun var 3 år, helt perfekt for de minste. Om ikke de har "oppgradert" tror jeg hverfall den eldste vil synes at det kan bli litt kjedelig. 

Anonymkode: f52de...660

Skrevet

Jeg vil svare ja på det.. 

Det blir sikkert en kjekk dag utav det uansett, siden de kan bade og sånn, men som heldagspark er nok 7-åringene i grenseland for å vokse fra den. 11,5 åringen (min eldste er 12, så bruker henne som utgangspunkt) vil nok syns det er en kjedelig park. 

Jeg har en på 5 som nok hadde kost seg. Og en på 8 og 12 som hadde syntes der var litt kjedelig en hel dag. 

Derfor reiser ikke vi dit lenger. 

Anonymkode: 4a640...02d

Skrevet

Den er super for barn opp til rundt 10 år, men også eldre barn kan ha det trivelig, altså. Reiste dit en dagstur for to år siden med fire barn i alderen 7 - 14 år og alle de tre yngste hadde det gøy. Eldste måtte lokkes med en tur til go-cart-banen lenger oppe etterpå 😂

Anonymkode: 00bb0...51f

Skrevet

7 åringen min elsker mikkelparken! 

Anonymkode: 613ca...2ff

Skrevet

Var i parken sist sommer. Vil nok si meg enig i at den passer best for barn fra 0 til 10. Det er et lite "vannland" som passer for både store og små. Samme med minigolf og store hoppeputer etc. 

Sikkert mest gøy for de minste, men en 11 åring kan finne noe litt gøy vil jeg tro!

Koselig park. God tur! 

Annonse

Skrevet

Vil sei det stort sett er opp til 10 år eg også, men samtidig ser eg 12 åringen og koser seg med både bading og diverse.. Det er og stas å kunne gå litt aleine eller gå med ein venn osv, då er plutseleg alt kjekt igjen der 😊 

Så her blir 12 åringen gledeleg med 🤗

Anonymkode: 2fa9e...758

Skrevet

min 6 åring elsker det :)

Anonymkode: 2880e...023

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...