Anonym bruker Skrevet 11. juli 2019 #26 Skrevet 11. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ikke kapsel, men tablett. Mye mindre enn Paracet, så var ingen problem å svelge de. Trengte ikke engang vann eller annen drikke for det. Anonymkode: d1f54...a0c Ååh, så bra! Har slitt med akne siden..da må jeg ta turen og be om det igjen 😄 Takk for svar 🌸 Anonymkode: 36f12...53d
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2019 #27 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ååh, så bra! Har slitt med akne siden..da må jeg ta turen og be om det igjen 😄 Takk for svar 🌸 Anonymkode: 36f12...53d For min del ble det denne medisinen, men dersom jeg ikke ser bedring innen 2 måneder så skulle jeg begynne på den andre. Som er nevnt helt øverst i tråden. Var i utgangspunktet den jeg ville ha. Men legen mente at det var ikke nødvendig å utsette kroppen for så sterke medisiner uten å prøve noe mildere først. Så får vi se 😅 Anonymkode: d1f54...a0c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2019 #28 Skrevet 11. juli 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: For min del ble det denne medisinen, men dersom jeg ikke ser bedring innen 2 måneder så skulle jeg begynne på den andre. Som er nevnt helt øverst i tråden. Var i utgangspunktet den jeg ville ha. Men legen mente at det var ikke nødvendig å utsette kroppen for så sterke medisiner uten å prøve noe mildere først. Så får vi se 😅 Anonymkode: d1f54...a0c Ja, jeg husker legen min dengang pratet om den men at hun ikke ville skrive ut dette før tetracycliner var prøvd ut fordi den er en slags cellegift etter hva jeg forstod? 😅 Kan ta feil da. Men så fint å høre at man kan få tetracycliner i mye mindre form enn jeg fikk dengang 😀 Anonymkode: 36f12...53d
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2019 #29 Skrevet 11. juli 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg husker legen min dengang pratet om den men at hun ikke ville skrive ut dette før tetracycliner var prøvd ut fordi den er en slags cellegift etter hva jeg forstod? 😅 Kan ta feil da. Men så fint å høre at man kan få tetracycliner i mye mindre form enn jeg fikk dengang 😀 Anonymkode: 36f12...53d Hehe det blir på en måte en slags cellegift ja. Med masse bivirkninger og veldig sterkt for kroppen, huden detter jo av også dersom man ikke smører seg. Så det er lurt å prøve det først. Jeg var i utgangspunktet veldig skeptisk, ville heller ha den andre, men legen sa til meg at det er veldig god effekt av disse og, så jeg får bare prøve. Litt dumt hvis ikke det funker, da har jeg liksom gått på antibiotika i 2 måneder for å så gå på noe enda sterkere. Sikkert en påkjenning for kroppen. Jeg kan jo skrive en oppdatering her om hvordan det går, om det hjelper og om det er verdt å prøve. Har brukt så mye penger på masse forskjellige krem og rense produkter oppigjennom årene nå 😅 Anonymkode: d1f54...a0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå