Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #26 Skrevet 5. juli 2019 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor bestille sete? Alle på flyet FÅR jo sete. Samme for meg hvor jeg sitter. Og har alltid ordna seg i forhold til ungene også, helt uten at vi har betalt for å få et spesielt sete. Anonymkode: ee5c6...67f Nå ønsket disse tre å sitte sammen, ergo betaler de litt ekstra for det. På lik linje med at folk betaler ekstra for fast track, loungen og private helseforsikringer. De ønsker fortrinn og det lille ekstra. At det er det samme for deg hvor du sitter er kjempe fint, nå var det en gang ikke det for denne alenemoren som fikk samlet sin tropp på hi sine betalte plasser. Hadde hun vært litt tidligere på flyplassen og sjekket inn så hadde hun nok fått plass til seg og barna, men Gud forby at en alenemor skal måtte betale for noe ekstra eller stille seg i kø som alle andre 🙄 (jeg er forøvrig alenemor selv, men jeg velger stort sett alltid seter når jeg sjekker inn i appen eller møter tidlig på flyplassen. Jeg forventer ikke at alle andre skal fikse for meg) Og forøvrig er det heilt feil at barn under 12 år ikke får sitte aleine. Så det er heller ikke en unnskyldning for at hi har måtte vike plass. Anonymkode: 515c8...3a5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #27 Skrevet 5. juli 2019 På 4.7.2019 den 16.33, Anonym bruker skrev: Klag. Men. Ting kan skje som man ikke har kontroll over. Denne alenemoren har antageligvis måtte plutselig dra, og har bare bestilt tre seter. Det kan ha vært blant de tre siste ledige setene. Dersom barna er under 12 år, kan de ikke sitte alene, og kabinpersonalet må finne tre seter sammen til familien av flysikkerhetsmessige hensyn. Uheldigvis ble det dere denne gangen som måtte flytte dere. Hilsen ei som har jobbet 10 år i fly. Anonymkode: 799cc...32c Da burde det også være gratis å reservere sete om man reise sammen med barn under 12 år. Ikke nødvendigvis de mest populære plassene om annet var ledig. Jeg hadde nok bedt om å da få ta et senere fly på flyselskapet sin regning. Anonymkode: 605c9...e53
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #28 Skrevet 5. juli 2019 On 7/4/2019 at 7:18 AM, Anonym bruker said: Vi reiste Igår kveld til syden og hadde bestilt tre seter sammen nesten helt fremme. Betalte for disse plassene for lenge siden. Vi har en treåring med spesielle behov og vi ville derfor sitte sammen. Når vi kom på flyplassen hadde de valgt å flytte oss fordi en alenemamma trengte disse plassene...... kunne kokt over! Hvorfor i himlens navn kunne ikke hun ha bestilt og betalt for plassene selv????? forstod det slik at sånt kunne skje og at jeg ikke får igjen pengene.. Barnet og jeg ble plassert langt bak og mannen fremme i flyet. Anonymkode: 78820...290 hvis sønnen dere har slike behov at han trenger dere begge på flyet hadde jeg droppet og fly. viktigere at en alenemor med barn før plassen, barn skal ikke sitte alene Anonymkode: 0e4c6...d4e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #29 Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: hvis sønnen dere har slike behov at han trenger dere begge på flyet hadde jeg droppet og fly. viktigere at en alenemor med barn før plassen, barn skal ikke sitte alene Anonymkode: 0e4c6...d4e 😂😂 Anonymkode: 5da38...3f9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2019 #30 Skrevet 5. juli 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: hvis sønnen dere har slike behov at han trenger dere begge på flyet hadde jeg droppet og fly. viktigere at en alenemor med barn før plassen, barn skal ikke sitte alene Anonymkode: 0e4c6...d4e Du kan ikke være seriøs? Hi burde la vær å fly fordi en det kan komme en aleneor som du mener trenger plassene mer? Anonymkode: 0d8e7...8b7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2019 #31 Skrevet 6. juli 2019 Spiller ingen rolle hvilket flyselskap det er eller om du har forhåndsbetalt for lenge siden. Flyselskapet og besetningen kan enhver tid flytte deg og din familie slik de selv ønsker det. Er noe skikkelig møkk når noen ikke gidder å bestille seter og snylter til seg andre, men lager du stort spetakkel kan du ende opp med å bli kastet av flyet. Jeg har opplevd det samme til tross for bestilte billetter og setebestilling, barn med spesielle diagnoser og et småbarn i tillegg under 2, men Norwegian overstyrte det ikke bare en gang, men to ganger. Klag etterpå og du vil få tilbake pengene. Vi hadde til og med legeattesten på diagnosene uten at det hjalp. Hyggelige folk skjønte heldigvis vår desperasjon og byttet med oss slik at vi fikk sittet samlet. Snyltere burde dra seg dit hvor pepper’n gror! Vi betaler alltid for setereservasjonene pga barnet med diagnosene og når folk ødelegger slik med vitende og vilje så synes jeg at det er stygt gjort. Sjekk alltid flybillettene deres og innsjekkingen både til og fra. Er du flyttet er det for sent og du må spørre medpassasjerer for et bytte. Flyselskapene er ikke behjelpelig med dette(!) husk at de har den fulle rett på sin side. Du signerer vilkårene når du kjøper billettene. Anonymkode: 4f5e2...892
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2019 #32 Skrevet 7. juli 2019 On 7/5/2019 at 10:56 PM, Anonym bruker said: Du kan ikke være seriøs? Hi burde la vær å fly fordi en det kan komme en aleneor som du mener trenger plassene mer? Anonymkode: 0d8e7...8b7 det mener jeg. er i alle fall ikke noe og klage over.. Anonymkode: 0e4c6...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå