Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #1 Skrevet 2. juli 2019 Katten vår er en ivrig musejeger. Den spiser gjerne byttet sitt, men hvorfor ligger ALLTID fostrene igjen dersom musen er drektig? Burde ikke det ansees som ekstra næring? Alltid hyggelig å plukke bort magesekk, evt. giftkjertel, og gjerne tre/fire/fem musefostre i fostersekkene sine. 😜 Anonymkode: e4ff4...b85
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #2 Skrevet 2. juli 2019 Hmmm... Jeg fant heller ikke ut av det. Det nærmeste jeg fant var: https://biology.stackexchange.com/questions/19258/which-organs-do-cats-not-eat-on-their-prey Anonymkode: c6a59...b9d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #3 Skrevet 2. juli 2019 Og DER endte mitt ønske om katt 🤢🤮 Anonymkode: 473f8...61a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #4 Skrevet 2. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og DER endte mitt ønske om katt 🤢🤮 Anonymkode: 473f8...61a 😂😂😂 De gjør i det minste god nytte for seg rundt huset her. Det meste kan løses med plasthansker og klorin. 😉 Anonymkode: e4ff4...b85
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #5 Skrevet 2. juli 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmmm... Jeg fant heller ikke ut av det. Det nærmeste jeg fant var: https://biology.stackexchange.com/questions/19258/which-organs-do-cats-not-eat-on-their-prey Anonymkode: c6a59...b9d Lite informasjon om hvorfor fostre ligger igjen. Magesekken og giftkjertel er forståelig, men man skulle jo egentlig tro at et foster ville være nærmest for gourmet å regne mtp næring. 🤔 Anonymkode: e4ff4...b85
DetYrer Skrevet 2. juli 2019 #6 Skrevet 2. juli 2019 Kanskje katten ikke skjønner helt hva det er? Eller kanskje det lukter "baby", og katten instinktivt lar det være? Bare synsing.
DetYrer Skrevet 2. juli 2019 #7 Skrevet 2. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂😂😂 De gjør i det minste god nytte for seg rundt huset her. Det meste kan løses med plasthansker og klorin. 😉 Anonymkode: e4ff4...b85 Det får'n si, nabokatten er i hagen vår hele dagen. Da mener jeg hele dagen.. og jakter. Har vært der fra 7-10 idag, er der sikkert enda. På samme stedet. En annen hadde sett den være på samme stedet i 3 dager. Mye mus der da, vel.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #8 Skrevet 2. juli 2019 2 minutter siden, DetYrer skrev: Kanskje katten ikke skjønner helt hva det er? Eller kanskje det lukter "baby", og katten instinktivt lar det være? Bare synsing. Kunne være, men de fanger jo nyfødte om de finner et bol? Aner ikke, men blir mer og mer nysgjerrig for hvert år. 🤪 Anonymkode: e4ff4...b85
DetYrer Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kunne være, men de fanger jo nyfødte om de finner et bol? Aner ikke, men blir mer og mer nysgjerrig for hvert år. 🤪 Anonymkode: e4ff4...b85 Vet ikke om de gjør det. Kan være noe annet når de ikke er født. Forøvrig aldri sett musefostre her, så kanskje det er din som er ekstra prippen... alt min katt lot være igjen var galleblæra.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #10 Skrevet 2. juli 2019 3 minutter siden, DetYrer skrev: Det får'n si, nabokatten er i hagen vår hele dagen. Da mener jeg hele dagen.. og jakter. Har vært der fra 7-10 idag, er der sikkert enda. På samme stedet. En annen hadde sett den være på samme stedet i 3 dager. Mye mus der da, vel. Sannsynligvis museganger eller vånd under bakken der om den holder seg på samme sted. 👍 Anonymkode: e4ff4...b85
DetYrer Skrevet 2. juli 2019 #11 Skrevet 2. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Sannsynligvis museganger eller vånd under bakken der om den holder seg på samme sted. 👍 Anonymkode: e4ff4...b85 Jepp. Er begge deler her.
Pobie Skrevet 2. juli 2019 #12 Skrevet 2. juli 2019 Vil tro de rett og slett ikke smaker godt. Er den enkleste og mest logiske forklaringen.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #13 Skrevet 2. juli 2019 Fatter ikke at noen vil ha katt. Dette er jo bare motbydelig, og dette har dere inne i huset? Anonymkode: a9aad...e09
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #14 Skrevet 2. juli 2019 Min spiser alt.. Svært beist av katt. At noen synes katter er ekte fordi de er rovdyr er nesten litt morsomt. Tror dere verden er mer idyllisk for dyrene vi spiser. Eller er det bare fordi vi spiser med kniv og gaffel. Katter er forøvrig veldig renslige, så de er ikke blodige etter byttet er spist. Og de tar seg alltid en vask etter mat. Anonymkode: 76ddc...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå