Gå til innhold

Dott i øret. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere dager, nesten en uke, vært plaget med en dott i ene øret som har kommet og gått litt. Dvs, i starten, nå er den stuck. Jeg googlet litt og fant ut at det kunne skyldes ørevoks, så i forgårs kveld dryppet jeg med Revaxør og skyldte så øret godt dagen etter, altså i går tidlig, og det kom ut en ganske stor klump med ørevoks. Dotten forsvant og jeg var fornøyd. Helt til ettermiddagen da den kom tilbake. Og der er den fortsatt, verre enn før. Ingenting av vanlige ting hjelper og jeg holder på å bli sprø! Har legetime på torsdag dersom den ikke forsvinner før, men jeg vil ha den bort nå! Noen med tips eller erfaring? 

Anonymkode: 3ec4a...afa

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144371866-dott-i-%C3%B8ret-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fortsett å skylle øret. Selv om ingenting kommer. 

Anonymkode: c82ca...9d1

Det er ikke mulig å overdrive, altså? Men hvorfor hjalp det først, og så ble verre igjen? 🤔

HI

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg skal til lege, men jeg fikk jo ut ørevoks selv(?). Holder ikke det?

HI

Du kan ha mer sittendes igjen. Jeg er mye plaget av ørevoks, og det tydeligste tegnet for meg er at jeg får dott i ørret

Anonymkode: 20a46...e8c

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg skal til lege, men jeg fikk jo ut ørevoks selv(?). Holder ikke det?

HI

Jeg har trange øreganger, så hos meg sliter til og med legen/legesekretærer med å få ut alt. 

Anonymkode: 7780c...fdf

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har trange øreganger, så hos meg sliter til og med legen/legesekretærer med å få ut alt. 

Anonymkode: 7780c...fdf

Hos meg og. På den ene siden, så er det visst en uvanlig vinkel som det er vanskelig å komme forbi

Anonymkode: 20a46...e8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...