Gå til innhold

Erfaringer med kjøkken med hvite skapdører?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, har kjøpt hvitt kjøkken fra sigdal, hadde jeg sett og visst det jeg gjør i dag, hadde jeg aldri gått for hverken sigdal eller hvite kjøkkenskap. Når det kommer til skapene, så vises fingermerker uansett. Knottene  er tydeligvis bare til pynt eller vi har for store fingre:). Ikke tåler de å vaskes, måtte bare stryke over med en tørr klut Iflg kjøkkenleverandøren(noe de strengt tatt burde informert kundene om før de solgte kjøkkenet tiø en storhusholdning ) men fettmerkene går ikke vekk med en tørr klut, de blir bare gnidd enda mer utover. Er man så uforsiktig å bruke en fuktet fille, så sveller dørene opp (tåler tydeligvis ikke en hurtig vask med en fuktig fille, selv om man går over med en tørr rett etterpå) mulig det finnes hvite skapdører med bedre kvalitet hos andre leverandører, men hvit er hvitt, skitten vises lettere, synest ihvertfall vi. 

Anonymkode: d3370...103

Vi har hvite skapdører, og selvfølgelig blir det fingermerker på de, eller sprut fra matlaging, men våre er lette å vaske av, så det er bare et tørk med en fuktig mikrofiberklut som skal til. Jeg synes det er mer ekkelt å tenke på at den samme skitten finnes på grå/brune/trefargede dører, men de blir vasket langt sjeldnere for der synes det ikke.

Annonse

Glemte å si at de hvite IKEA kjøkkenene som vi har hatt har vi vært ekstremt fornøyd med, men Sigdal har ELENDIG(!!) kvalitet. Styr unna Sigdal som kjøkkenleverandør. Lite seriøs aktør, elendig kvalitet, gir feil i prisestimeringene, reklamasjoner drøyer over flere år (eller så bare sier de at sånn skal det være). Hyllene er dårlig laget, ca 15% av alle dørene hadde skader fra produsent sin side), innredningen var det 30% feil på (stort kjøkken, 2 bad og gang). De byttet knivblokken 4 ganger og det var feil på samtlige av dem. Ikke engang gadd de å se på varen før de sendte  den ut lokalt. Bestikkinnredningen sprekker opp etter under 1 år, hyllene tåler lite(!), kantene er ikke skikkelig avsluttet og har ofte sprekker. Styr langt unna ordinær kantlist øverst (taggete går fint) Bytt håndtak til andre leverandører hvis du er stuck med dem. Kjøkkenet ser pent ut fra avstand da og blir relativt lite merker.

Anonymkode: fbdc9...bad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...