Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #26 Skrevet 30. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Neida. Når man spiser negler eller annet guffent så er man takknemlig for å bli diskret korrigert. Akkurat som om at dersom du har snørr ut av nesen eller smekken åpen, så gjør noen deg diskret oppmerksom på det slik at du får sjansen til å rette opp fadesen. Å bli sint på den som sier i fra faller på sin egen urimelighet. Anonymkode: 542e1...62f Du har ikke rett til å korrigere meg eller andre hvis de biter negler. Det er ikke det samme som hvis de ubevisst har smekken åpen. Anonymkode: 0344f...851
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #27 Skrevet 30. juni 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Æsj det er så ekkelt. Jeg hadde en kollega som gjorde det. Hvert møte.. spiste sine egne negler. Så grusomt!! Jeg tok vekk hånden hans fra munnen hans og sa «ikke gjør det» og da sluttet han i dét møtet. Hadde jeg vært konen hadde jeg smurt på sånn neglelakk som smaker så bittert at man ikke orker. Anonymkode: 542e1...62f Oi! Skal love deg, at det var du som dummet deg ut der. Hvis du er min kollega, så skal jeg love deg det blir en helt annen lyd hvis du prøver å leke mamma overfor meg😂 Anonymkode: 3d510...658
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #28 Skrevet 30. juni 2019 Høres nydelig ut. Jeg spiser også negler. Anonymkode: fda08...50c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #29 Skrevet 1. juli 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi! Skal love deg, at det var du som dummet deg ut der. Hvis du er min kollega, så skal jeg love deg det blir en helt annen lyd hvis du prøver å leke mamma overfor meg😂 Anonymkode: 3d510...658 Å, han var så lydig så. Det hadde du også vært når du innså hvor tåpelig uvanen din er. Anonymkode: 542e1...62f
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #30 Skrevet 1. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å, han var så lydig så. Det hadde du også vært når du innså hvor tåpelig uvanen din er. Anonymkode: 542e1...62f Hvorfor skal andre være lydige ovenfor deg? Det er da en latterlig holdning å ha? Anonymkode: 3d510...658
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #31 Skrevet 1. juli 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å, han var så lydig så. Det hadde du også vært når du innså hvor tåpelig uvanen din er. Anonymkode: 542e1...62f O ai ai ai ai boff Anonymkode: 4bb1e...4e1
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #32 Skrevet 1. juli 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er det ikke. Hvis du hadde prøvd deg på å irettesette meg på den måten, og gripe fatt i meg, skal jeg love deg at du hadde gått gråtende ut av rommet. Anonymkode: 0344f...851 Du høres litt sjuk ut... Anonymkode: 3c57a...144
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #34 Skrevet 1. juli 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal andre være lydige ovenfor deg? Det er da en latterlig holdning å ha? Anonymkode: 3d510...658 Fordi det stort sett faller folk å være lydige for autoriteter. Anonymkode: 542e1...62f
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2019 #35 Skrevet 1. juli 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi det stort sett faller folk å være lydige for autoriteter. Anonymkode: 542e1...62f 🤦🏼♀️ Anonymkode: 0344f...851
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #36 Skrevet 2. juli 2019 På 30.6.2019 den 18.55, Anonym bruker skrev: Hva du skal gjøre, og om du skal gjøre noe med det, kommer vel an på om mannen din vil bli kvitt denne uvanen eller ikke. Men de fleste jeg kjenner som biter negler, er både flaue over og lei av dette, og vil mer enn gjerne bli kvitt det. I slekta mi er der flere innbitte neglebitere, som virkelig har forsøkt det meste for å slutte med dette, for man blir jo sett på som litt barnslig og viljeløs når man biter negler. Min onkel biter, og i bryllupet til datteren, gnagde han så hele kirkebenken ristet og alle la jo merke til det. Kona var flau og sur, og dyttet han i siden hele tiden, og jo mer hun styrte jo mer bet han. Så det er jo noe psykisk i det, ikke noe neglebiterne driver med for å irritere andre. Har du nevnt for han det som en over her nevnte, med bitterneglelakk ? Min kusine la akrylnegler, det hjalp slik at hun sluttet, hun klarte ikke gnage dem. Går kanskje an å legge noen korte siden det er på en mann? Anonymkode: 16b03...974 Jeg driter i om folk er flaue over det eller vil bli kvitt vanen. Hvor jækla flau kan man være over det når man holder på å spise opp fingrene og sitter å tygger og tygger på neglbitene? Da kan du faen ikke være mye flau altså. Å bli kvitt uvanen får neglbiteren ta tak i det selv og gjøre noe med det, på samme måte som all annen avhengighet. Både han og alle andre neglbitere kan bare bite seg ihjel for min del, men IKKE slik at jeg blir plaget. Hvis det er sånn at de må smatte og lage de jævlige ekle tyggelydene, så gå en plass hvor du kan gjøre det i fred uten å plage andre. Anonymkode: e7684...69e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #37 Skrevet 2. juli 2019 På 30.6.2019 den 22.50, Anonym bruker skrev: Vel, hvis han vil risikere å daue, så får han spise i vei. Leste om en fyr engang som hadde fått blodforgiftning og som døde etter å ha spist negler hele livet, ikke at det livet hans varte så lenge da.. Anonymkode: 1f85d...a4a Ja, og enda deiligere er det at han jobber på sykehus, som er den skitneste plassen du kan være. Men om han vil spise negler så får han bare tygge i vei, men ikke i nærhet av meg!! Går faen ikke an at man VÅKNER fra nappen pga lydene. Anonymkode: e7684...69e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #38 Skrevet 2. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, og enda deiligere er det at han jobber på sykehus, som er den skitneste plassen du kan være. Men om han vil spise negler så får han bare tygge i vei, men ikke i nærhet av meg!! Går faen ikke an at man VÅKNER fra nappen pga lydene. Anonymkode: e7684...69e Hva jobber han som der da? Nedbrutte negler er like vanskelige som lange å holde rene. Jobber selv på sykehus og lange eller nedbitte negler er fyfy, bakteriebomber og skal ikke forekomme på jobb. Begge deler syndes det mot. Anonymkode: 16b03...974
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2019 #39 Skrevet 2. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva jobber han som der da? Nedbrutte negler er like vanskelige som lange å holde rene. Jobber selv på sykehus og lange eller nedbitte negler er fyfy, bakteriebomber og skal ikke forekomme på jobb. Begge deler syndes det mot. Anonymkode: 16b03...974 Spiller det noe rolle hva han jobber som? Sutte på negler uansett hva du jobber som på et sykehus er jo til å få ståpels av! Anonymkode: e7684...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå