Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #1 Skrevet 30. juni 2019 HVA skal jeg gjøre for å få ham til å slutte? Stanger snart hodet i veggen!! Takler ikke de ekle lydene og det er kvalmt!!!!! Anonymkode: e7684...69e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #2 Skrevet 30. juni 2019 Mannen min spiser for mye og har blitt veldig tykk. Jeg takler det veldig dårlig.Hvis jeg sier noe, blir han bare lei seg, men ellers har det ingen effekt. Anonymkode: 5176d...9aa
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #3 Skrevet 30. juni 2019 Det gjør jeg også. Vet du hva du skal gjøre? Du skal blande deg utenom. Jeg hater når folk skal fortelle meg hva jeg skal og ikke skal gjøre med egen kropp, inkludert neglebiting. Stygt å se på? Jeg vet det. Irriterende uvane? Jeg vet det. Har jeg prøvd å stoppe? Ja! Men, du har faktisk ikke lov å bestemme at han skal stoppe. Ja, det er irriterende, men som regel bunner det i usikkerhet og dypere utfordringer. Tro meg, de blir ikke mindre av at folk står å påpeker ens neglebiting. Anonymkode: 0344f...851
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #4 Skrevet 30. juni 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det gjør jeg også. Vet du hva du skal gjøre? Du skal blande deg utenom. Jeg hater når folk skal fortelle meg hva jeg skal og ikke skal gjøre med egen kropp, inkludert neglebiting. Stygt å se på? Jeg vet det. Irriterende uvane? Jeg vet det. Har jeg prøvd å stoppe? Ja! Men, du har faktisk ikke lov å bestemme at han skal stoppe. Ja, det er irriterende, men som regel bunner det i usikkerhet og dypere utfordringer. Tro meg, de blir ikke mindre av at folk står å påpeker ens neglebiting. Anonymkode: 0344f...851 Hadde det enda bare vært irriterende, men det er griseekkelt Anonymkode: 4bb1e...4e1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #5 Skrevet 30. juni 2019 Æsj! Ekkelt og grieste å bite negler! Voksne folk burde klare å slutte med sånt svineri. Ekle lyder, oppspiste og ekle fingre, og æsj! Anonymkode: 3c836...e88
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #6 Skrevet 30. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde det enda bare vært irriterende, men det er griseekkelt Anonymkode: 4bb1e...4e1 Ja, men fortsatt hans valg. Du har sikkert dine vaner som han ikke liker. Anonymkode: 0344f...851
Gjest Antarctica Skrevet 30. juni 2019 #7 Skrevet 30. juni 2019 Spiser han DINE negler, eller?? For hvis ikke, så er det jo ikke din sak.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #8 Skrevet 30. juni 2019 Jeg er uenig med de andre her. Altså, det er selvsagt ikke din sak at han spiser negler, men det er din sak om han gjør det når dere er i samme rom og det plager deg. Begge må ta hensyn til partneren sin i et forhold, og da må det være mulig å lage en avtale om at neglebiting er noe han kan gjøre når han er alene. Helt normal høflighet det, blir som å rape, fise og plukke/spise buser, noe kan man godt gjøre når man er alene av hensyn til de rundt seg. Anonymkode: 8878f...7bf
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #10 Skrevet 30. juni 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det gjør jeg også. Vet du hva du skal gjøre? Du skal blande deg utenom. Jeg hater når folk skal fortelle meg hva jeg skal og ikke skal gjøre med egen kropp, inkludert neglebiting. Stygt å se på? Jeg vet det. Irriterende uvane? Jeg vet det. Har jeg prøvd å stoppe? Ja! Men, du har faktisk ikke lov å bestemme at han skal stoppe. Ja, det er irriterende, men som regel bunner det i usikkerhet og dypere utfordringer. Tro meg, de blir ikke mindre av at folk står å påpeker ens neglebiting. Anonymkode: 0344f...851 Jeg gir blanke faen i hvordan det ser ut, eller at det er en uvane! Hvis både han, du og resten av neglebiterne vil bite negler så pell dere til helsikka ut eller på dass så folk slipper å høre de satans ekle lydene! Jeg VÅKNET fra nappen min på sofaen av at han bet negler og lagde masse ekle lyder. Slutt å plag folk med uvanene deres. Voksne folk! Anonymkode: e7684...69e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #11 Skrevet 30. juni 2019 1 time siden, Pashla skrev: Spiser han DINE negler, eller?? For hvis ikke, så er det jo ikke din sak. Seriøst, er så jævla lei av deg! Du er over alt på dette forumet. Kom deg ut blant folk, sånn seriøst! Når det er sagt, ville du likt om jeg rapte deg i øret? Eller spiste klaser med snørr foran deg? Nei, tenkte meg det. Klapp igjen. Anonymkode: e7684...69e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #12 Skrevet 30. juni 2019 1 time siden, Pashla skrev: Spiser han DINE negler, eller?? For hvis ikke, så er det jo ikke din sak. Når han gjør det oppi andre, så er det selvfølgelig det. Er du helt uten folkeskikk? Anonymkode: 4bb1e...4e1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #13 Skrevet 30. juni 2019 Æsj det er så ekkelt. Jeg hadde en kollega som gjorde det. Hvert møte.. spiste sine egne negler. Så grusomt!! Jeg tok vekk hånden hans fra munnen hans og sa «ikke gjør det» og da sluttet han i dét møtet. Hadde jeg vært konen hadde jeg smurt på sånn neglelakk som smaker så bittert at man ikke orker. Anonymkode: 542e1...62f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #14 Skrevet 30. juni 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst, er så jævla lei av deg! Du er over alt på dette forumet. Kom deg ut blant folk, sånn seriøst! Når det er sagt, ville du likt om jeg rapte deg i øret? Eller spiste klaser med snørr foran deg? Nei, tenkte meg det. Klapp igjen. Anonymkode: e7684...69e Altså...har du forstått meningen med dette forumet? Man oppretter tråder, og forventer deretter respons fra øvrige brukere. Å klage på respons fra brukere blir rimelig pinlig. Det er liksom hele poenget her. Anonymkode: 0344f...851
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #15 Skrevet 30. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Æsj det er så ekkelt. Jeg hadde en kollega som gjorde det. Hvert møte.. spiste sine egne negler. Så grusomt!! Jeg tok vekk hånden hans fra munnen hans og sa «ikke gjør det» og da sluttet han i dét møtet. Hadde jeg vært konen hadde jeg smurt på sånn neglelakk som smaker så bittert at man ikke orker. Anonymkode: 542e1...62f Hadde du gjort det med meg, så skal jeg love deg at jeg hadde gitt deg en tale som hadde gjort deg så flau at du hadde ønsket å synke gjennom gulvet. Anonymkode: 0344f...851
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #16 Skrevet 30. juni 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Æsj det er så ekkelt. Jeg hadde en kollega som gjorde det. Hvert møte.. spiste sine egne negler. Så grusomt!! Jeg tok vekk hånden hans fra munnen hans og sa «ikke gjør det» og da sluttet han i dét møtet. Hadde jeg vært konen hadde jeg smurt på sånn neglelakk som smaker så bittert at man ikke orker. Anonymkode: 542e1...62f Ja, det er ekkelt, men sånn gjør man faktisk ikke Anonymkode: 4bb1e...4e1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #17 Skrevet 30. juni 2019 Hva du skal gjøre, og om du skal gjøre noe med det, kommer vel an på om mannen din vil bli kvitt denne uvanen eller ikke. Men de fleste jeg kjenner som biter negler, er både flaue over og lei av dette, og vil mer enn gjerne bli kvitt det. I slekta mi er der flere innbitte neglebitere, som virkelig har forsøkt det meste for å slutte med dette, for man blir jo sett på som litt barnslig og viljeløs når man biter negler. Min onkel biter, og i bryllupet til datteren, gnagde han så hele kirkebenken ristet og alle la jo merke til det. Kona var flau og sur, og dyttet han i siden hele tiden, og jo mer hun styrte jo mer bet han. Så det er jo noe psykisk i det, ikke noe neglebiterne driver med for å irritere andre. Har du nevnt for han det som en over her nevnte, med bitterneglelakk ? Min kusine la akrylnegler, det hjalp slik at hun sluttet, hun klarte ikke gnage dem. Går kanskje an å legge noen korte siden det er på en mann? Anonymkode: 16b03...974
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #18 Skrevet 30. juni 2019 Hadde iallfall ikke klart å kysse han... Tenk så ekkelt🤮 Anonymkode: 53ad8...70e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #19 Skrevet 30. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er ekkelt, men sånn gjør man faktisk ikke Anonymkode: 4bb1e...4e1 Joda. Det gikk fint. Han fikk som fortjent. Han burde ha skammet seg og når jeg påpekte det så slapp han å drite seg ut for hele møtet lenger. Anonymkode: 542e1...62f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #20 Skrevet 30. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde du gjort det med meg, så skal jeg love deg at jeg hadde gitt deg en tale som hadde gjort deg så flau at du hadde ønsket å synke gjennom gulvet. Anonymkode: 0344f...851 Hehehe, du tror kanskje det, men det er helt feil. Anonymkode: 542e1...62f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #21 Skrevet 30. juni 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joda. Det gikk fint. Han fikk som fortjent. Han burde ha skammet seg og når jeg påpekte det så slapp han å drite seg ut for hele møtet lenger. Anonymkode: 542e1...62f Det er du som dreit deg ut Anonymkode: 4bb1e...4e1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #22 Skrevet 30. juni 2019 https://m.youtube.com/watch?v=NZJZ_00y298 Mmm Anonymkode: 05b2f...a6b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #23 Skrevet 30. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hehehe, du tror kanskje det, men det er helt feil. Anonymkode: 542e1...62f Nei, det er det ikke. Hvis du hadde prøvd deg på å irettesette meg på den måten, og gripe fatt i meg, skal jeg love deg at du hadde gått gråtende ut av rommet. Anonymkode: 0344f...851
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #24 Skrevet 30. juni 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er det ikke. Hvis du hadde prøvd deg på å irettesette meg på den måten, og gripe fatt i meg, skal jeg love deg at du hadde gått gråtende ut av rommet. Anonymkode: 0344f...851 Neida. Når man spiser negler eller annet guffent så er man takknemlig for å bli diskret korrigert. Akkurat som om at dersom du har snørr ut av nesen eller smekken åpen, så gjør noen deg diskret oppmerksom på det slik at du får sjansen til å rette opp fadesen. Å bli sint på den som sier i fra faller på sin egen urimelighet. Anonymkode: 542e1...62f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2019 #25 Skrevet 30. juni 2019 Vel, hvis han vil risikere å daue, så får han spise i vei. Leste om en fyr engang som hadde fått blodforgiftning og som døde etter å ha spist negler hele livet, ikke at det livet hans varte så lenge da.. Anonymkode: 1f85d...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå