Gå til innhold

Irritert på bhg som ikke hadde skiftet sønnen til shorts fra jeans.

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ærlig talt, ta på han shortsen i det du kommer til barnehagen. Ditt ansvar. 

Anonymkode: a7090...cd7

Nja. 

Anonymkode: b5305...c77

Skrevet

Hadde tatt ham ut av bhg sporenstreks, sendt en utfyllende og sint klage til kommunen og krevd erstatning for tapt arbeidstid og fritid. 

🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 7e1d7...677

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal ikke skje. De har glemt for mye tidligere også. Som f.eks la han gå med samme bleia jeg sendte han med kl 0700. Eller full bæsje bleie, eller at han har tiseet på seg mange ganger fordi ingen har fulgt han på do. *++ lista er lang

Anonymkode: d61c9...69b

Dette tyder på veldig dårlige rutiner. Hvis du har klaget før er det ikke vits i å klage igjen, da er det på tide å bytte barnehage.

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da er det ikke deg jeg blir irritert på. 

Du glemmer ikke bleier hele uken og kanskje ut i neste uke.

Du har navnelapp på smokken, men den har falt av. 

Det er de som aldri følger opp, ikke vet når det er tur (noen ganger blir det gitt beskjed på mail om ekstra tur) fordi de ikke åpner bhg mailen. 

Og hvor vanskelig er det å gå gjennom hylla i grov garderoben og fjerne vintertøy og støvler f.eks i mai. 

Det er disse jeg blir irritert på. 

Anonymkode: ffa7a...f0b

Enig med deg her også 💟 

Det er egentlig ikkje slik at eg blir irritert på alt som blir gløymt /ikkje gjort av foreldrene. For alt ordner seg. Det er bare at det blir unødvendig jobb for oss som me heller kunne brukt på barna ❤

Livet er for kort til å bry seg med slike bagateller, ingen veit kva morgondagen bringer ❤ så nyt livet og velg dine kamper. 

Shortsen kunne du fortalt om.på ein grei måte eller ventet og sett om det eventuelt skjedde igjen. 

Ang bleie, det skal altid byttes ila dagen. Her er ingen unnskyldning! 

Ang bæsj i bleia, det hender eg har hatt lukte /sjekk runde på barna fem minutt tidligere når me er ute på ettermiddagen og hentetid. Men barna er raske til å bæsje.. Så ja, det kan godt hende at barnet ditt nett hat bæsja når du kjem... Men det er ingen krise vell?  Då er det bare til å bytte 😂 

Anonymkode: 583c6...031

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Enig med deg her også 💟 

Det er egentlig ikkje slik at eg blir irritert på alt som blir gløymt /ikkje gjort av foreldrene. For alt ordner seg. Det er bare at det blir unødvendig jobb for oss som me heller kunne brukt på barna ❤

Livet er for kort til å bry seg med slike bagateller, ingen veit kva morgondagen bringer ❤ så nyt livet og velg dine kamper. 

Shortsen kunne du fortalt om.på ein grei måte eller ventet og sett om det eventuelt skjedde igjen. 

Ang bleie, det skal altid byttes ila dagen. Her er ingen unnskyldning! 

Ang bæsj i bleia, det hender eg har hatt lukte /sjekk runde på barna fem minutt tidligere når me er ute på ettermiddagen og hentetid. Men barna er raske til å bæsje.. Så ja, det kan godt hende at barnet ditt nett hat bæsja når du kjem... Men det er ingen krise vell?  Då er det bare til å bytte 😂 

Og angående tissing i trusa.  Det kan ikkje sammenlignes å slutte med bleie heime og i Barnehagen. 

Barna kan være kjempe flinke heime men når dei er i bhg er det anleis.. Me kan følge dei på do kvar time, alikevell så står dei plutseleg å tisse i buksa alikevell. 

Sjølv om dei var på do for fem. Min siden. 

Det ordner seg det og, er stort sett berre ein periode 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...