Gå til innhold

Noen som har 75 tommer TV i stua?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ville jeg sett på som et mareritt. Har et vennepar som har det. Hun angrer som bare det, for nå er tv'n mannen og ungenes gud, kan det virke som. De snakker langt mindre sammen enn før.

Hadde ikke kommet i mitt hus. Er enig med sug lut, det er faktisk vulgært.

Anonymkode: 3cd02...dab

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med 65 tommer da?

Anonymkode: 08f93...d30

Fremdeles altfor stort for min smak. Tv'en blir da 1,65 meter diagnoalt.

Tv skal være noe man velger til slutt, ikke et førstevalg av aktiviteter. Når tv'en blir så dominerende og stor så blir den ofte førstevalg for de fleste i familien.

Vi går heller på kino om vi vil se film på større lerret. Hjemme er det en mindre tv som ikke blir mye brukt, og det er et bevisst valg fordi vi så ganske mye på tv før.

Anonymkode: 3cd02...dab

Annonse

Vi hadde 55» var mer en nok. Så flyttet vi og tok selvsagt med tv-en. Vel den ble altfor liten til det nye huset og den mega svære stuen. Så kjøpte vi en 65» den er fin den altså men langt ifra stor. Den ser nesten liten ut. Det er nesten 4 meter fra sofa til vegg.

Anonymkode: cf8c8...2ba

Annonse

Tror det er det vi har, litt usikker. Vi har en veldig stor stue da, så TV blir faktisk ikke dominerende i det hele tatt selv om det er stort, tvert i mot så det forrige (som var mindre) litt lite ut, noe flere kommenterte. Uansett står jo ikke TV på hele dagen uansett, kun 1-3 timer om kvelden. 

Anonymkode: c3e83...f03

Vi har 65. TVer nå er jo så smale at de dominerer ikke i noe rom. De digre kassene som før var jo verre slik. De stod jo som et møbel midt i stua, gjerne med duk, lampe og nips oppå. Da stod også TV på hele tiden. 

Nå står TV på når den er i bruk, ikke noe mer om den er stor, hvorfor skulle det påvirke bruk? 😂

Anonymkode: 3ab98...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...