Anonym bruker Skrevet 26. juni 2019 #1 Skrevet 26. juni 2019 Jeg er aller mest glad i iskald drikke men litt styrete med isbiter fra fryseboks når fryseren står ute i garasjen. vurderer å kjøpe meg isbitmaskin så lurer på om noen av dere har dette og om dere er fornøyd. Og hvilken type har dere? Anonymkode: 99d81...b8a
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2019 #2 Skrevet 26. juni 2019 Vi har side by side kjøleskap med isbitmaskin/-dispenser. Den brukes hele tiden! Anonymkode: c130e...4d2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2019 #3 Skrevet 26. juni 2019 Det har vi også, drikker mye mye mer vann nå en før, så det var en veldig god investering 🙂 Anonymkode: e78fb...b0b
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. juni 2019 #4 Skrevet 26. juni 2019 Hater min. Jeg presser glasset mot maskinen, den brummer og kaver og hoster, og én isbit faller ut. Maskin: Fornøyd? Jeg: Nei? Maskin: Neivel!! Faen ta deg, her har du 2000, delt opp i småstykker og bare for å være ekstra irriterende skyter jeg dem ut som prosjektiler! Enda godt du er barfot, for jeg sikter på tærne!! Jeg har gitt opp isbiter. Jeg har bare.....gitt opp.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2019 #5 Skrevet 26. juni 2019 Nei. Vi hadde side-by-side kjøleskap med isbitmaskin. Brukte det masse. Men det er på ingen måte pent. Da vi pusset opp kjøkkenet gikk vi for integrert kjøleskap og fryser. Uten isbitmaskin. Kjøpte et stort isbitbrett 8x12, som gir 96 isbiter om gangen. Det fryser på få timer, så jeg lager gjerne 2-3 brett i løpet av dagen om nødvendig. Jeg fyller isbitene i en boks, og passer på at den alltid er over halvfull, så vi har alltid rikelig med isbiter lett tilgjengelig. Anonymkode: 2119c...072
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2019 #6 Skrevet 26. juni 2019 Ja, har en billig fra Jula. Veldig fornøyd med den. Anonymkode: e3dc9...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå