Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #1 Skrevet 23. juni 2019 Føler vi må fornye litt, det er mye rosa 😇 hun er enig men har ingen tanker eller mening om hvordan det skal være. Så da spør jeg, hvordan ser deres jenterom ut? Hvilke farger? Hva har de av leker? Anonymkode: 6cb69...353
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #2 Skrevet 23. juni 2019 Rommet har grønne vegger. Hun har seng, skrivebord, kommode og skap. Fotballmedaljer og noen bilder på veggene. Orange gardiner. Anonymkode: 00c04...b5f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2019 #3 Skrevet 23. juni 2019 Isblå vegger og tak. En vegg er sånn lollipop rosa/oransje. Stor hvit taklampe, en slags semgehimmel (lignende) som hun har pyntet med noen lyslenker. Skrivepult i hvit med blå stol, en høy Alexx kommode. Og den største veggen har hun tre malmkommoder på rad. Teppet er en lignende stor fillerye i fargene blå, rosa, hvit, sort og gul eller noe sånt. Pent rom men hin ønsker å male veggene grå, så får se hva det blir på sikt. Anonymkode: 0d76d...629
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #4 Skrevet 24. juni 2019 Er dette samme bruker som for en stund siden hadde sykelig fokus på 8-9 år gamle jenter? Anonymkode: 2be3e...b66
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #5 Skrevet 24. juni 2019 Nei nei jeg er mamma til en 8.5år gammel jente som lurer på hva jeg skal gjøre m rommet. Føler vi står fast i rosa 😆 En rosa vegg, rosa kasser, rosa lampe. Føler det trenger en oppussing rett og slett, men interiør er virkelig ikke midt bord 😇😇😇 Anonymkode: 6cb69...353
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #6 Skrevet 24. juni 2019 Datteren min gikk fra rosa prinsesser til lilla sommerfugler da hun var 7-8 år gammel. Vi trengte ikke male da, for veggene er nesten hvite med et ørlite blåskjær. Hun byttet bare ut veggklistremerker, gardiner og teppe på gulvet, pluss kjøpte noen nye ting. Nå har hun lilla sengehimmel, grålilla gardiner (lystette, med sommerfugler på), veggklistremerker med sommerfulger (flere farger, men mest lilla) og lilla teppe på gulvet. Hun har hvit seng med tre skuffer under, hvit skrivepult og hvite hyller på veggen. Noen plakater av søte hundevalper og slike ting. Av leker har hun definitivt mest bamser, alle tre skuffene under senga pluss senga er full. Ellers har hun perler, tegnesaker, en del lego... Anonymkode: e4c49...e8b
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #7 Skrevet 24. juni 2019 Ta henne med og la henne velge farge selv? Jenta mi er 11 nå, men vi pusset opp for et par år siden. Hun valgte seg en fin blåfarge til veggene og noen gsnske nøytrale gardiner med litt fuglemotiv på. Vi kjøpte et nøytralt teppe på IKEA i en lys sandfarge, gulvet ellers er laminat. Har en hvit hemnes seng med sengeteppe og litt puter i ryggen slik at det fungerer som en sofa på dagtid, noen hvite hyller med litt forskjellig pynt og i og 3 forstørrede bilder bilder i hvite rammer på den ene veggen. En stor grønn plante i potte på gulvet. På den andre veggen har hun et lite skrivebord, en liten bokhylle og en hylle med kurver som hun har div ting og det hun fortsatt bruker av leker etc oppi. Klesskap og knaggrekke på veggen ved døra. Fått et "stor jente rom" i behagelige farger som gir litt natur/havet assosiasjoner, noe som passer henne veldig godt. Anonymkode: 11063...100
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #8 Skrevet 24. juni 2019 Min har en frisk turkis farge på veggene og mye hvitt ellers, så det er grunnfargene. Vi laget også himmelseng til henne, med lyslenke i taket over, noe hun elsker. Jeg pusset det opp i fjor mens hun var bortreist i noen dager, så det ble en kjempeoverraskelse. Anonymkode: a71ac...d81
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #9 Skrevet 24. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Min har en frisk turkis farge på veggene og mye hvitt ellers, så det er grunnfargene. Vi laget også himmelseng til henne, med lyslenke i taket over, noe hun elsker. Jeg pusset det opp i fjor mens hun var bortreist i noen dager, så det ble en kjempeoverraskelse. Anonymkode: a71ac...d81 Hvordan laget dere himmelseng? Anonymkode: 27ee0...e97
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #10 Skrevet 24. juni 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan laget dere himmelseng? Anonymkode: 27ee0...e97 Jeg kjøpte gardinskinner på Kid interiør, sånne som har tre spor, og skrudde dem fast i taket. Vi har skråtak, så det gjorde det litt ekstra utfordrende, men det gikk bra. Så kjøpte jeg inn to typer stoff, et hvitt og florlett ett og ett turkis og mer tett. Det hvite er festet på innerste sporet og kan dermed trekkes fram og tilbake på langsiden, det turkise er festet i ytterste spor, som gardiner, og trukket tilbake med et bånd i samme stoff slik at de danner en buet åpning. Det var ganske enkelt egentlig, men tok litt tid, spesielt å sy alt sammen. Anonymkode: a71ac...d81
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2019 #11 Skrevet 24. juni 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjøpte gardinskinner på Kid interiør, sånne som har tre spor, og skrudde dem fast i taket. Vi har skråtak, så det gjorde det litt ekstra utfordrende, men det gikk bra. Så kjøpte jeg inn to typer stoff, et hvitt og florlett ett og ett turkis og mer tett. Det hvite er festet på innerste sporet og kan dermed trekkes fram og tilbake på langsiden, det turkise er festet i ytterste spor, som gardiner, og trukket tilbake med et bånd i samme stoff slik at de danner en buet åpning. Det var ganske enkelt egentlig, men tok litt tid, spesielt å sy alt sammen. Anonymkode: a71ac...d81 Høres fantastisk flott ut. Takk for svar 😊 Anonymkode: 27ee0...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå