Gå til innhold

Hva har du som tilbehør til grillspyd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ofte båtpoteter, stekt i langpannen med olivenolje, salt og provencekrydder på. 

Stekte grønnsaker, enten i folieform på grillen eller i stekepannen. 

Peppersaus om det er biff på spydene, soppsaus om det er kylling. 

Anonymkode: 6d5de...ff9

Annonse

Marinert kjøtt, småløk, maiskolbeskiver, paprika, ananas på spydene.

Eplesalat (potetsalat bare med epler istedenfor potet), grillet tomat med hvitløk og oregano, grillet squash og aubergine med hvitløk/ingefær marinade (kan bakes i ovnen ved plassmangel, og bakte poteter med garnityr. Salat.

Anonymkode: 75b7b...94c

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Marinert kjøtt, småløk, maiskolbeskiver, paprika, ananas på spydene.

Eplesalat (potetsalat bare med epler istedenfor potet), grillet tomat med hvitløk og oregano, grillet squash og aubergine med hvitløk/ingefær marinade (kan bakes i ovnen ved plassmangel, og bakte poteter med garnityr. Salat.

Glemte sopp på spydene.

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Langtidsstekt løk og paprikablanding, aioli, salat, grillet squash og båtpoteter

Anonymkode: 5643e...595

Hvordan lager du den løk og paprikablandingen? Hørtes godt ut.

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan lager du den løk og paprikablandingen? Hørtes godt ut.

Det er veldig enkelt og veldig godt. Kutter opp mye løk og søtpaprika (kan fint bruke vanlig paprika), har funnet ut at det går mye mer enn jeg tror, og det svinner endel under steking. Bruker og gjerne vårløk hvis jeg har det .Lar det surre på lav varme lenge, må ikke bli vedig stekt på grensen til svidd, ikke vær gjerrig på smøret.

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig enkelt og veldig godt. Kutter opp mye løk og søtpaprika (kan fint bruke vanlig paprika), har funnet ut at det går mye mer enn jeg tror, og det svinner endel under steking. Bruker og gjerne vårløk hvis jeg har det .Lar det surre på lav varme lenge, må ikke bli vedig stekt på grensen til svidd, ikke vær gjerrig på smøret.

Takk😊 Skal prøves!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...