Gå til innhold

Hva tjener en assisterende butikksjef i dagligvaren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme timelønn som vanlig medarbeider, men et lite ansvarstillegg ved siden av. Så det ekstra ansvaret lønner seg ikke, rent økonomisk.

Anonymkode: 043c2...e5b

Vet du hva timelønnen er da?

Anonymkode: 47d11...ff8

Det kommer an på hvor stor butikk det er, for i de største butikkene har de gjerne et større ansvarstillegg enn i de små.

Tariifflønnen kommer an på ansienniteten, jeg har 10 års ansiennitet og 205,77 kr timen pluss tillegg for ubekvem arbeidstid og 5 kr timen i ansvarstillegg. Men jeg jobber ikke i matbutikk da, jeg jobber i bokhandel. Jeg har enda litt høyere lønn de ukene butikksjefen er på ferie, for da har jeg alt ansvar alene.

Du finner tariffen om du googler lønnssatser + tariff + landsoverenskomsten HK

Anonymkode: 7c333...635

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer an på hvor stor butikk det er, for i de største butikkene har de gjerne et større ansvarstillegg enn i de små.

Tariifflønnen kommer an på ansienniteten, jeg har 10 års ansiennitet og 205,77 kr timen pluss tillegg for ubekvem arbeidstid og 5 kr timen i ansvarstillegg. Men jeg jobber ikke i matbutikk da, jeg jobber i bokhandel. Jeg har enda litt høyere lønn de ukene butikksjefen er på ferie, for da har jeg alt ansvar alene.

Du finner tariffen om du googler lønnssatser + tariff + landsoverenskomsten HK

Anonymkode: 7c333...635

Takk. ☺️

Anonymkode: 47d11...ff8

I dagligvare er det vanlig at man går over på fastlønn som assisterende. Lønna ligger vel på rundt 30 000 - 35 000 kr netto i mnd. Litt forskjeller mellom kjedene og sikkert pga ansiennitet også. 

Anonymkode: 1b635...7ac

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...