Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Hva tenker dere om det? Noen erfaringer? Ønsker så mykt og deilig stoff som mulig. Vi har småbarn og tenker at dette kanskje er lettstelte stoff? Anonymkode: 96d68...1c8
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #2 Skrevet 13. juni 2019 Vi hadde micro. Det var enkelt men litt hardt. Og nå er det vel også reist spørsmål om hvor skadelig det kan være... Jeg hadde valgt det av de andre alternativene som er enklest å holde rent. (Jeg er litt lat....) Anonymkode: 7f265...c49
Leeloo76 Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 Jeg har i mørkblå fløyel. Elsker den, men alt synes av støv og rusk 😄 Den er heldigvis lett å tørke flekker av. Har hatt microfibersofa tidligere, den var definitivt litt mer barnevennlig (men også lysere).
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 Vi har velour og er kjempefornøyde. Valgte en sofa med trekk som kan vaskes i maskinen sånn tilfelle og impregnerte den med tilhørende spray da vi fikk den i hus. Veldig lett å vaske av flekker, og utrolig myk og god Valgte det mest for å ha et stoff som holdt en stund, tenkte på disse gamle 50-talls salongene, og la derfor litt ekstra penger i sofaen. Hatt den i snart fem år, og den er like fin fortsatt Anonymkode: f2d7c...5a1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #5 Skrevet 13. juni 2019 Har en mørk blå velour på loftstua, den er super deilig ☺️ Meeeen... har du katter/hunder så vil du tørke deg ihjel 😆 Anonymkode: a3d14...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå