Gå til innhold

Hjelp! Hvor kjøpe klær til gutter på 14/15 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klærne på barneavdeling på Cubus, H&M osv har blitt for små. Klærne på herreavdeling er «gubbete» og lite fine. 

Han er ikke spesielt kresen på klær, men jeg vil at han skal se ok ut..han har er par Adidas og Fila genser, kjøpt på sportsbutikk, men hvor kjøper jeg helt vanlige dongeribukser, t-skjorter og genser? Og helst ikke alt for dyrt😅🙂

(mye lettere med jenter...😆)

Anonymkode: 4114b...142

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har handla litt på Dressmann👍🏻

Anonymkode: ce036...bc0

Skrevet

Bukser kjøpte vi flere stykker av litt tidligere i våres på Jack & Jones, de har flere prisklasser men det lønner seg å passe på når de har salg. Følg med på deres egen nettside, men også på f.eks Zalando. Greit å prøve litt da, jeg vet nå at min sønn passer str 28/30, så da kan jeg bestille flere i den størrelsen derfra. Men Jack & Jones er et veldig greit ungdomsmerke.

Ellers var vi på Carlings i dag, de hadde 30% på alle overdeler på senteret her så han kjøpte fire t-skjorter. Merket Santa Cruz er visst veldig populært, og også Vans, men det er ganske dyre klær. Han fikk en sånn t-skjorte i dag, satt ned fra 299 kr, også fikk han tre stykker som var satt ned fra 149 kr, da altså minus 30%.

Anonymkode: 3818b...56e

Skrevet

Min gutt handler stort sett klær selv. Han er mye på Fretex og vintage-butikker, kjøper på nett. Det hender han kjøper av venner også, eller de bytter med hverandre. Skal han kjøpe nytt  kan det værepå  Carlings, Volt, Weekdays eller Session. 

Anonymkode: dad30...b44

Skrevet

New Yorker

Anonymkode: 7bba7...d61

Skrevet

Min 15-åring har kjøpt mye på Zara i det siste. De minste herrestørelsene er ikke så store, og de har mye fint tøy. Bonus at det er billig når de vokser som bambus.

Anonymkode: 5a8ca...eca

Annonse

Skrevet

Jack and Jones tenker jeg er et bra tips, i tillegg finnes junior barneklær, men det er litt dyrere klær. Finner mye fint på tilbud, hvis han er litt opptatt av merker 😉

Anonymkode: 772b3...7ed

Skrevet

Min er veldig fan av passformen på Carlings, han har heldigvis vettet i behold og trenger ikke nye klær annenhver uke og passer på når det er salg. 

Ellers har han funnet en del fine bukser og skjorter på HM faktisk :)

Anonymkode: 90783...027

Skrevet

Zalando, bestseller 😊

Anonymkode: 4091c...bfd

Skrevet

Kidsbrandstore

Levis og Fila på Sportmann, koster 299 for Levisbukser. 

Skrevet

Mannfolkavd på H&M er ikke mye gubbete? Mye kule klær der for en billig penge 👍🏻

Anonymkode: 61738...a85

Skrevet
12 timer siden, Twintipp skrev:

Kidsbrandstore

Levis og Fila på Sportmann, koster 299 for Levisbukser. 

Har du link? For jeg finner ikke.

Anonymkode: 409ec...dd3

Skrevet

mine sønner på snart 15 og 16 handler polo og gant på nettet

Anonymkode: 35b8c...fde

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...