Gå til innhold

Legoland/Billund uten bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å dra til legoland i høstferien. Noen her som har vært der uten bil?  Forstår det slik at det er gangavstand fra flyplassen?? Har med en 11-åring, er han for gammel eller er det gøy for både store og små?? Hvis vi har 3 eller 4 dager der - blir det for mye?? Er det noe annet å gjøre eller å se der utenom legoland (fremdeles uten bil😆)?

Ble mange spørsmål. Takknemlig for svar og tips😃

Anonymkode: 60216...915

Skrevet

Det er kanskje gangavstand fra flyplassen, men det er et lite stykke med alt pikkpakket, jeg ville tatt bussen eller taxi.... 

Lalandia er flott, ungene her elsker det. Der har du et stort badeland, lekeland, minigolf, butikker osv. Kan fint bruke et par dager der. 

Mine jenter er 10 og 12 år i år og har mast i hele vinter om en tur dit igjen, to år siden sist. Så absolutt gøy også for en 11-åring.

Her er eldste sønn 18 år, og vi har vært der ca annenhvert år siden han var 2 😉

Anonymkode: 6d4eb...121

Skrevet

11- åringen vår var ikke for gammel. Vi tok taxi til og fra flyplassen, men gikk ellers. Anbefaler en dag i Lego House! Kjempegøy for alle!

Anonymkode: 77700...ffd

Skrevet

Vi flyr alltid til Billund, men trenger bil for å besøke familie som bor i nærheten. Vi leier på flyplassen, og det er latterlig billig. Vi betalte 280 kroner for en stasjonsvogn fra onsdag til søndag nå i våres. Så det går fint an å leie der til en rimelig penge ved behov.

Anonymkode: e0a72...70b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er kanskje gangavstand fra flyplassen, men det er et lite stykke med alt pikkpakket, jeg ville tatt bussen eller taxi.... 

Lalandia er flott, ungene her elsker det. Der har du et stort badeland, lekeland, minigolf, butikker osv. Kan fint bruke et par dager der. 

Mine jenter er 10 og 12 år i år og har mast i hele vinter om en tur dit igjen, to år siden sist. Så absolutt gøy også for en 11-åring.

Her er eldste sønn 18 år, og vi har vært der ca annenhvert år siden han var 2 😉

Takk! Hvor langt er det fra Legoland til Lalandia? 

Hi

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Hvor langt er det fra Legoland til Lalandia? 

Hi

De ligger på hver sin side av veien. Så det tar bare noen få minutter å gå.

Skrevet

Vi har vært uten bil. Det er et godt stykke fra flyplassen, men vi tok bare buss. Er jo ikke noe u-land akkurat, det går jo busser og taxi som i Norge :) Lalandia og Legoland ligger omtrent over veien for hverandre da :)

Anonymkode: 15127...fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...