Gå til innhold

Hva slags underholdning kan foreldrene bidra med på skoleavslutning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her tar de helt av, og alle foreldre må bidra med noe til denne kvelden, som er langt mer høytidelig enn enkeltes konfirmasjon. Det blir taler (jepp, flere!), og foreldrene skal også stå for underholdning av 7. klassingene. Så, hva kan foreldrene gjøre? De pleier å synge sang. Har dere noen forslag? 

Vanskelig å finne på noe, når jeg synes hele greia er overdreven og plagsom. Hadde det ikke vært for jentungen, hadde jeg droppa hele skiten. 

Anonymkode: fa50b...41b

Fortsetter under...

Skrevet

Syng " Hey teachers leave the kids alone" 

Anonymkode: f221b...95b

Skrevet

Lakerissnørespisekonkuranse, det hadd vi, elevene holdt på å le seg ihjel 😉

Anonymkode: feef9...501

Skrevet

Her prøver noen foreldre å dra igang et supriseshow med flossing🙊🤦‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: 44ea1...34a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Her prøver noen foreldre å dra igang et supriseshow med flossing🙊🤦‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: 44ea1...34a

Jesus. Glad jeg ikke er en del av den foreldregruppa..

Anonymkode: 8ca2b...d6f

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jesus. Glad jeg ikke er en del av den foreldregruppa..

Anonymkode: 8ca2b...d6f

Eller elevgruppa🙈

Anonymkode: 12de2...38a

Annonse

Skrevet

Jeg føler at sang ikke er så morsomt for mange av de voksne og barna. Vår har ikke akkurat lyst til å høre oss synge 🙉 

Men hele opplegget er i grunn kleint, så en ting fra eller til... 

Skrevet

Alle foreldrene kan ha med et bare bilde av seg selv, eller av eleven, gjerne et litt morsomt ett, også må alle gjette på hvem det er. 

Anonymkode: b07ee...95e

Skrevet

Barnebilde skulle det stå!

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle foreldrene kan ha med et bare bilde av seg selv, eller av eleven, gjerne et litt morsomt ett, også må alle gjette på hvem det er. 

Det blir alt gjort. Bilder av unger og foreldre siste året på barneskolen. Smertefullt nok i seg selv 😅

hi

Skrevet

Hjelp, jeg trodde man var ferdig med tvangsfremføring når man var ferdig på skolen selv. Er dette vanlig?

Anonymkode: 9b2b5...4f6

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjelp, jeg trodde man var ferdig med tvangsfremføring når man var ferdig på skolen selv. Er dette vanlig?

Litt variert rundt om har jeg skjønt. Folk som har gått på skolen her tidligere (de mellom 20-40) gjorde ikke dette, så det har kommet de siste årene. 

Hi

Skrevet

Grøss og gru håper jeg er ferdig med skolebarn før de begynner med dette tullet. Hvor mange synes det faktisk er morsomt.. blir som å kle seg ut som voksen ,noen synes det er morsomt, men de fleste synes det er grusomt.

Anonymkode: 2d5fb...0fd

Annonse

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Grøss og gru håper jeg er ferdig med skolebarn før de begynner med dette tullet. Hvor mange synes det faktisk er morsomt.. blir som å kle seg ut som voksen ,noen synes det er morsomt, men de fleste synes det er grusomt.

Anonymkode: 2d5fb...0fd

Det høres helt forferdelig ut. og at det forventes at alle er med på det hadde fått meg til å rømme til skogs. Jeg er ferdig med tvangsopptreden. det er bare kleint

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det høres helt forferdelig ut. og at det forventes at alle er med på det hadde fått meg til å rømme til skogs. Jeg er ferdig med tvangsopptreden. det er bare kleint

Tro meg, jeg hadde stukket om ikke ungen ville dit 🙈

hi

Skrevet

Så fælt. Jeg takler ikke sånnt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...