Gå til innhold

Apotektekniker, hva tjener du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sluttet i Apotek 1 ifjor. Hadde 100% stilling og er autorisert apotektekniker. Tjente 370 000 i året på tidspunktet jeg sluttet

Anonymkode: 1d738...c7b

Ønsker du å fortelle hvorfor du sluttet?

Hadde trodd lønna var bedre enn 370 med autorisasjon 🤔

Anonymkode: 34e3b...098

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sluttet i Apotek 1 ifjor. Hadde 100% stilling og er autorisert apotektekniker. Tjente 370 000 i året på tidspunktet jeg sluttet

For at dette beløpet skal si oss noe som helst er det greit å vite ansienniteten din også. Eller forholder man seg ikke til slikt på apotek. 

Sammenlignet med autoriserte helsesekretærer, som jo har utdanning på samme nivå, synes jeg ikke dette er noen dårlig lønn. Såfremt det ikke er ved max ansiennitet. 

Anonymkode: 14383...3ac

Samtidig hentes store fortjenester ut av disse selskapene og plasseres i skatteparadiser i utlandet.

Lønnen presses så lav som mulig slik at eierne skal kunne hente ut så store fortjenester som mulig.

Forklart på en komisk måte:

Forklart på en seriøs måte:

Anonymkode: 908a8...c0f

Annonse

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo et fagbrev på videregåendenivå, og høyere lønn enn en som tar fagbrev i salg/butikk... Så det er vel ikke noe galt i den lønnen egentlig?

Anonymkode: 9a5f4...dee

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...