Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Har penslet med vademecum. Anonymkode: c9403...64b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Vademecum er vel litt gammeldags, tenker på bestemor når jeg hører det Det er jo for sent nå, for apoteket er stengt, men de har både skyllemiddel og bedøvende gele til å ha på der. Nå som alt er stengt pga pinsen må du kanskje søke på kjerringråd, finnes helt sikker noen mot munnskold også. Anonymkode: e015f...5e6
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 https://helsenorge.no/sykdom/ore-nese-hals-og-munn/after https://www.komplettapotek.no/product/860121/munn-og-tann/saar-irundt-munnen/oralmedic-afte-og-blemme-behandlende?gclid=EAIaIQobChMIxsnu9LDa4gIVEA8YCh32dw1dEAAYASAAEgLmnvD_BwE# Anonymkode: e015f...5e6
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 Tar b vitaminer og da slipper jeg de. Anonymkode: da349...90e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 Prøv å gurgle saltvann. En teskje i 2 dl vann. Gurgle spytt ut. Gjenta et par ganger i kveld. I morgen kan den være borte. Anonymkode: 69e02...3ec
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #6 Skrevet 8. juni 2019 Slutt med colgate og solidox.. bruk zendium istedet.. den skummer litt mindre men er såpestoffet i tannkremen man ofte reagerer på.. jeg sleit mye med det før.. og samboeren.. så bytta jeg tannkrem og er nå kvitt plagene. Var tannlegen min som sa det. Barna får også sår i munnen av colgate og solidox.. i tillegg er colgate værsting på dyretesting. Zendium tester ikke på dyr. I tillegg får jeg sår i munn av noen typer epler og rå tomat. Anonymkode: 6edd5...472
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #7 Skrevet 8. juni 2019 Corsodyl munnvann! Anonymkode: 43d50...ae0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #8 Skrevet 8. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Slutt med colgate og solidox.. bruk zendium istedet.. den skummer litt mindre men er såpestoffet i tannkremen man ofte reagerer på.. jeg sleit mye med det før.. og samboeren.. så bytta jeg tannkrem og er nå kvitt plagene. Var tannlegen min som sa det. Barna får også sår i munnen av colgate og solidox.. i tillegg er colgate værsting på dyretesting. Zendium tester ikke på dyr. I tillegg får jeg sår i munn av noen typer epler og rå tomat. Anonymkode: 6edd5...472 Sååå enig med denne! Bytta tannkrem til kun zendium for ett år siden etter et tannlegebesøk. Hadde masse sår i munnen før det, men siden den gang har jeg hatt 1! Og det var fordi jeg ved et uhell fikk krasjet tannbørsten i tannkjøttet. Jeg får nemlig sånne sår ved slag mot munnen også.. Anonymkode: 3828e...d7a
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #9 Skrevet 8. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Slutt med colgate og solidox.. bruk zendium istedet.. den skummer litt mindre men er såpestoffet i tannkremen man ofte reagerer på.. jeg sleit mye med det før.. og samboeren.. så bytta jeg tannkrem og er nå kvitt plagene. Var tannlegen min som sa det. Barna får også sår i munnen av colgate og solidox.. i tillegg er colgate værsting på dyretesting. Zendium tester ikke på dyr. I tillegg får jeg sår i munn av noen typer epler og rå tomat. Anonymkode: 6edd5...472 Ånei, er de? Jeg er helt avhengig av colgate mot ising, den har reddet meg. Hadde alltid så mye vondt før, men jeg vil jo ikke bruke en verstingtannkrem Ikke hi Anonymkode: ac502...d26
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #10 Skrevet 10. juni 2019 På 8.6.2019 den 23.10, Anonym bruker skrev: Ånei, er de? Jeg er helt avhengig av colgate mot ising, den har reddet meg. Hadde alltid så mye vondt før, men jeg vil jo ikke bruke en verstingtannkrem Ikke hi Anonymkode: ac502...d26 Skrev en oppgave om det en gang.. colgate og gilette...jeg har ikke kjøpt det mer.. de gnir tannkrem inn i øynene på kaniner Anonymkode: 6edd5...472
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #11 Skrevet 10. juni 2019 På 8.6.2019 den 23.10, Anonym bruker skrev: Ånei, er de? Jeg er helt avhengig av colgate mot ising, den har reddet meg. Hadde alltid så mye vondt før, men jeg vil jo ikke bruke en verstingtannkrem Ikke hi Anonymkode: ac502...d26 Sensodyne mot ising er minst like bra, om ikke bedre. Anonymkode: e015f...5e6
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #12 Skrevet 10. juni 2019 På 8.6.2019 den 23.06, Anonym bruker skrev: Sååå enig med denne! Bytta tannkrem til kun zendium for ett år siden etter et tannlegebesøk. Hadde masse sår i munnen før det, men siden den gang har jeg hatt 1! Og det var fordi jeg ved et uhell fikk krasjet tannbørsten i tannkjøttet. Jeg får nemlig sånne sår ved slag mot munnen også.. Anonymkode: 3828e...d7a Det er ikke bare zendium som er såpefri lenger, det har blitt mer og mer kjent at denne skummende såpen gir munnsår og allergier for mange. Spør på apoteket, de vet hva den såpen heter og de har flere typer tannkrem uten. Anonymkode: e015f...5e6
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #13 Skrevet 10. juni 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sensodyne mot ising er minst like bra, om ikke bedre. Anonymkode: e015f...5e6 Og de tester ikke på på dyr? Da skal jeg prøve den, takk Anonymkode: ac502...d26
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #14 Skrevet 10. juni 2019 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skrev en oppgave om det en gang.. colgate og gilette...jeg har ikke kjøpt det mer.. de gnir tannkrem inn i øynene på kaniner Anonymkode: 6edd5...472 Grusomt. Gilette bruker jeg ikke, og nå skal jeg finne meg en annen tannkrem og. Anonymkode: ac502...d26
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #15 Skrevet 10. juni 2019 Eneste jeg hadde i skapet var peppermyntedråper. Penslet på det, sved som tusan i fem minutter. Så ble jeg helt nummen. Effekten satt i i nesten tolv timer. Litt bedre i dag. HI Anonymkode: c9403...64b
Rainbowdash Skrevet 10. juni 2019 #16 Skrevet 10. juni 2019 På 8.6.2019 den 23.10, Anonym bruker skrev: Ånei, er de? Jeg er helt avhengig av colgate mot ising, den har reddet meg. Hadde alltid så mye vondt før, men jeg vil jo ikke bruke en verstingtannkrem Ikke hi Anonymkode: ac502...d26 Du kan bruke zendium mot ising. De har den på apoteket. Har i perioder også brukt fluorskylling. Hør med tannlegen din for riktige råd for deg. Jeg er kvitt/myyyye bedre og det iser ikke lenger slik som før.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #17 Skrevet 10. juni 2019 Akkurat nå, Rainbowdash skrev: Du kan bruke zendium mot ising. De har den på apoteket. Har i perioder også brukt fluorskylling. Hør med tannlegen din for riktige råd for deg. Jeg er kvitt/myyyye bedre og det iser ikke lenger slik som før. Det er tannlegen som anbefalte meg golgate sin tannkrem Anonymkode: ac502...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå