Gå til innhold

Fotvorte som ikke forsvinner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

7-åringen fikk fotvorte i våres. Vi har forsøkt å bruke vorteplaster og fryse den to ganger, men den blir ikke mindre. Huden rundt har blitt "skiftet" etter frysingen av en eller grunn, men vorta blir ikke mindre! Tips?

Anonymkode: 50651...331

Skrevet

Følger. Mannen brukte et middel i nærere 3 måneder. Frysing.. INGENTING hjelper

Anonymkode: e6dfa...681

Skrevet

Henvisning til hudlege 👍🏻

Anonymkode: 5a96b...9ab

Skrevet

Her brukte vi vortefri, den som skal pensles én dag i uka. 2 av mine hadde store og langvarige vorter, men vortefri funket veldig bra. 

Anonymkode: 1c2b8...412

Skrevet

Har en jævel under hælen som feirer 20årsdag snart.. 

Anonymkode: 19aad...ce6

Skrevet

Min 5 åring har en under tåa. Bruker vortefri. Har blitt mindre, men ikke forsvunnet.

Anonymkode: e429a...c5e

Skrevet

Brukte vortefri på min egen vorte og den forsvant fort. Hadde prøvd å bli kvitt den lenge. Datteren min sin er mer seiglivet. Har brukt vortefri på den en god stund nå. 

Anonymkode: 3481c...60c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her brukte vi vortefri, den som skal pensles én dag i uka. 2 av mine hadde store og langvarige vorter, men vortefri funket veldig bra. 

Anonymkode: 1c2b8...412

funker ikke her 

Skrevet

Her fjernet fastlegen dem. Fikk resept på bedøvende salve, og så frøs han dem bort. Tror det måtte to eller tre behandlinger til. 

Anonymkode: 0fbaa...667

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her fjernet fastlegen dem. Fikk resept på bedøvende salve, og så frøs han dem bort. Tror det måtte to eller tre behandlinger til. 

Anonymkode: 0fbaa...667

Hvorfor måtte du bedøve? Bruker fastlegen sterkere frysemidler enn den du får på apoteket? 

Skrevet

Morsmelk. Dynk litt bomull i morsmelk, og plastre den godt fast på vorten. Mine fotvorter som jeg hadde hatt i mange år forsvant på denne måten. Tror jeg byttet bomullen noen ganger før de var vekke.

Anonymkode: d4f21...6a6

Skrevet

Jeg hadde en vorte i 15 år, de siste seks årene hadde jeg to rett ved siste av hverandre.

Mine forsvant da jeg tok en stor dose vitamin D (større enn anbefalt i Norge) på grunn av mangel. Den minste forsvant under første kur og den største ble merkbart mindre. Jeg tok noen måneders pause og begynte igjen, da forsvant den store også.

Jeg ble undersøkte om andre hadde opplevd lignende. Nettet fortalte meg at dette ikke er offisielt dokumentert, men d-vit hjelper immunsforsvaret. Noen skrev også at de hadde hatt hell med å dryppe dråper med d-vir rett på vortene.

Anonymkode: dafb0...45a

Skrevet

Pensle med verucid. Files ned. Dette må gjøres minst ukentlig, gjerne 2 ganger i uka.

Anonymkode: 96847...847

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

7-åringen fikk fotvorte i våres. Vi har forsøkt å bruke vorteplaster og fryse den to ganger, men den blir ikke mindre. Huden rundt har blitt "skiftet" etter frysingen av en eller grunn, men vorta blir ikke mindre! Tips?

Anonymkode: 50651...331

Jeg hadde det samme som voksen. Måtte til legen og skjære den bort. Måtte gjøre det to ganger. Siste gangen skjærte de ganske langt inn, så jeg gikk med en krykke i en eller to uker.

Anonymkode: 5c2fe...e43

Skrevet

Frysing. Annenhver uke, fem seks ganger, så forsvant min sønns 20 (!) som har vært iherdige i 4 år, uten reaksjon på andre behandlingsforsøk.

Anonymkode: d96ad...056

Skrevet

Fotbad så du myker opp tørr hud på tuppen av vorten. Fil vekk toppen med en fotfil mens det er mykt.

Tørk huden godt og frys med sånn frysegreier du får på apoteket.

Om nødvendig gjentar du en gang.

Men de fleste vorter blir borte med denne oppskriften altså.

Anonymkode: 8d540...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...