Gå til innhold

Hvor mye koster fibernett pr. måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte til et hus med innlagt fiber. Vi har pr. i dag store utgifter på nett fordi vi bor på landet uten fiber og må bruke mobilnett i stor grad. Håper det er penger å spare på å ha fiber.

Anonymkode: 546bc...e1b

Skrevet

Her gikk nabolaget sammen for å få fiber, Telenor hadde ingen planer å legge. Vi måtte forplikte oss i 2 år med full pakke, dvs internett og Canal Digital pakke. Kom på 1000 kroner hver måned men absolutt verdt pengene. De var klin umulig å få Netflix eller Youtube og på kvelden kunne man slite med å få opp større nettsider.

Anonymkode: f5c8f...f95

Skrevet

Det kommer an på hvor mye hastighet du vil ha.

Vi har GET her jeg bor og jeg mener de har priser fra 500 til 1.000 kr pr mnd, og abonnement med alt fra S til XL hastighet. Vi har vel den som koster 699,- om jeg ikke husker feil (har den på autogiro, så husker ikke helt).

Anonymkode: 0be69...cdb

Skrevet

Vi bor litt usentralt, og måtte før ha nett gjennom fasttelefon-nettet. Det var dyrt, ustabilt, og langt fra nok kapasitet til hele familien. 

Fikk fiber for et år siden, og måtte da binde oss til canal digital x antall mnd (12 eller 24, tror jeg). Vi betaler 1000 totalt. 500 for nett og 500 for TV. Litt irriterende siden vi utelukkende bruker nett-TV, men det overlever vi, veldig fornøyd med nettet😁

Anonymkode: dc3b1...081

Skrevet

Vi har Telenor Fiber og betaler kr 599 per måned.

Her i huset er det 4 mennesker PÅ til enhver tid. 

Alle streamer eller gamer ppå samme tid.

Skrevet

Betaler 323 kr i mnd for fiber fra nextgentel 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...