Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Vi har ikke bestilt oss sydenreise ennå, men har tenkt å vente til vi finner noen resplasser. To voksne og to barn. Noen som har gjort det før? Fungerte det bra? Anonymkode: 78929...4ad
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har ikke bestilt oss sydenreise ennå, men har tenkt å vente til vi finner noen resplasser. To voksne og to barn. Noen som har gjort det før? Fungerte det bra? Anonymkode: 78929...4ad Det blir jo på akkurat samme måte som når man ellers bestiller ferie . Du velger avgang og velger hotell. Hva tenker du er forskjellen på restplass og det å bestille til full pris? Eller tenker du uspesifisert reise?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Gå inn på restplass.no Skriv «Syden» i søkefelt, i stedet for et spesifisert land. Da får dere flere alternativ. Anonymkode: cc006...a4e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 6 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det blir jo på akkurat samme måte som når man ellers bestiller ferie . Du velger avgang og velger hotell. Hva tenker du er forskjellen på restplass og det å bestille til full pris? Eller tenker du uspesifisert reise? Vet du ikke hva restplass betyr? Anonymkode: cc006...a4e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet du ikke hva restplass betyr? Anonymkode: cc006...a4e Ikke meg du spør, men hun har jo rett? Deg fungerer på samme måte som med alle andre bestillinger, man har bare færre valgmuligheter og kan derfor få det litt billigere. Anonymkode: 3c067...22a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet du ikke hva restplass betyr? Anonymkode: cc006...a4e Jo så absolutt 😊.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke meg du spør, men hun har jo rett? Deg fungerer på samme måte som med alle andre bestillinger, man har bare færre valgmuligheter og kan derfor få det litt billigere. Anonymkode: 3c067...22a Ja og at man kan få det enda billigere dersom hun vil reise uspesifisert . Mulig det var det HI tenkte på...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2019 #8 Skrevet 3. juni 2019 Ikke velg uspesifisert! Alltid velg med hotell Anonymkode: cc006...a4e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke velg uspesifisert! Alltid velg med hotell Anonymkode: cc006...a4e Med barn ville jeg valgt med hotell ja. Mamma reiste mye uspesifisert med meg når jeg var liten og vi ble aldri skuffet men jeg liker likevel å vite hvor vi skal nå. Hadde det vært meg og mannen som reiste uten barn så hadde jeg lett tatt sjansen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå