Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Hun fikk maling på den ene armen og nedover siden (skalljakke). Jeg hadde ingenting i huset som kan ta slike flekker, så i desperasjon brukte jeg neglelakkfjerner. Det var muligens dumt, for det ble farge fra jakka på filla jeg brukte. Slengte den i maskinen med en gang, men er redd det blir stygt etter neglelakkfjerneren. Er det håp? Eller tror dere jakka er ødelagt uansett?😓 Anonymkode: cca02...039
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Hvis det var akrylmaling (vannbasert maling), så funker ren alkohol på så fort som mulig. Hvis det har tørket så kan man ha det på en bomullsdott og la det ligge litt på. Oljemaling er verre. Da kan man prøve white sprit, men det kan også ødelegge plagget. (kan prøve forsiktig med en q-tips) Neglelakk fjerner funker sjeldent. Kanskje en med aceton, men jeg har prøvd mye rart siden jeg selv maler (bilder) og griser til klær og aceton tar ikke maling godt. Litt verre at du nå har vasket plagget, men hadde forsøkt alkoholdynk allikevel... Det kan jo ikke bli så mye verre nå 🤷♀️ Anonymkode: 24bf7...ec1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Det ser ut som det funket med neglelakkfjerner. TS Anonymkode: cca02...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå