Gå til innhold

Dere som er skilt, hvor mye kontakt har dere med eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er ei her inne som tydeligvis ikke klarer å slippe eksen og hans familie. 

Jeg er skilt og har ikke noe kontakt med eks mannen min utenom det som gjelder felles barn. Vi har selv valgt å fjerne hverandre på sosiale medier da vi ikke har noen interesse av hva den andre gjør. 

Hvor mye kontakt har dere med eksen og hans/hennes familie? 

Anonymkode: 7f308...02b

Skrevet

Så lite som overhode mulig med han og hans familie. Det er ikke noe galt med familien hans om man ser bort fra ekssvigermor. Det har bare ikke falt naturlig.

Vi kommuniserer om barna, men ikke bra nok. Vanskelig brudd.

Anonymkode: 1de86...2b2

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så lite som overhode mulig med han og hans familie. Det er ikke noe galt med familien hans om man ser bort fra ekssvigermor. Det har bare ikke falt naturlig.

Vi kommuniserer om barna, men ikke bra nok. Vanskelig brudd.

Huff, alltid vondt med vanskelige brudd. 

Lykke til💕

Skrevet

Jeg har lite kontakt med eksmannen. Kun omkring barna. Han valgte å flytte fra byen til en helt annen kant av landet, så det er lite vi trenger å snakke om. Men jeg har god kontakt med svigers. Ser dem nesten hver uke, og barna er en del hos dem. Siden han flyttet på den måten betyr det jo at om jeg kutter kontakten til svigers mister barna nesten all kontakt med sine besteforeldre. Jeg har ikke noe problem med dem. De er greie folk. De har også budt hans nye kjæreste velkommen, og hun har også været med på besøk til meg, og vi har et godt forhold. Jeg har ikke fjernet hverken han eller dem på fb, men ingen av oss er slik at vi bretter livet vårt ut der, så det er uproblematisk.

Anonymkode: d3423...4be

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, alltid vondt med vanskelige brudd. 

Lykke til💕

Takk : ) Ja, han har det nok veldig tungt akkurat nå. Regner med at det vil gå seg til med tiden.

Skrevet

Flere ganger i uka utenom barn. Vi har mye å prate om, felles interesser og mye å dele, selv om vi ikke lenger ønsker å ha et liv sammen og har funnet nye partnere.

Anonymkode: 38250...705

Skrevet

Hver dag, ofte flere ganger om dagen. Han er typen som stikker innom og får middag etter jobb osv. Vi er veldig gode venner☺️

Skrevet

Altfor mye!

F.eks. vil han se datteren vår spille kamp. Flott! Jeg sender SMS i god tid og sier når og hvor det er kamp og når det er oppmøte. Han sender SMS samme dag som det er kamp: er det kamp i dag? Ja. Da kommer oppfølgingsspørsmålene: Når begynner den? Hvor er den? Jeg svarer. Så kommer det SMS med bilde av middagen hans. Så info om at han skal dusje før han drar. Så ringer han fem minutter før kampstart og spør hvorfor vi ikke er hjemme. Osv. osv.

Anonymkode: 6d84a...b27

Skrevet

Kun det som omhandler barna. Han får ikke lov til mer enn det av den nye kjæreste . Egentlig greit det, men er så vidt vi får bestilt flybilletter før hun blander seg og lener vi har snakket lenge

Anonymkode: 58711...958

Skrevet

Vi er gode venner og er også venner på sosiale medier. Vi prater ukentlig på tlf men det er jo som regel om barna våre. På fotballkamper står vi alltid sammen og skravler, også med besteforeldrene til barna, altså eks-svigers. Vi er alltid en gjeng som står og skriker og heier på sidelinjen og blir kalt den morsomme familien siden vi omtrent er de eneste som er skilt men som igjen henger så mye sammen som vi gjør. Det er også nye partnere for begge parter som også er med på kamp. 

Ellers skravler vi mye når vi møtes og sender hverandre meldinger når det er noe. 

Skrevet
10 minutter siden, Gemini77/ skrev:

Vi er gode venner og er også venner på sosiale medier. Vi prater ukentlig på tlf men det er jo som regel om barna våre. På fotballkamper står vi alltid sammen og skravler, også med besteforeldrene til barna, altså eks-svigers. Vi er alltid en gjeng som står og skriker og heier på sidelinjen og blir kalt den morsomme familien siden vi omtrent er de eneste som er skilt men som igjen henger så mye sammen som vi gjør. Det er også nye partnere for begge parter som også er med på kamp. 

Ellers skravler vi mye når vi møtes og sender hverandre meldinger når det er noe. 

Hva var grunnen til at dere skilte dere? siden dere fortsatt klarer å være så gode venner i ettertid? 

Anonymkode: 9c0b2...652

Skrevet (endret)

Nesten hver dag. Er gode venner og spiser gjerne middag sammen inn i mellom. Synes han er en fin fyr og synes dama som får han er heldig:) vi fikk det ikke til å funke, men et fortsatt glad i hverandre og unner hverandre alt godt. 

Endret av CherryC
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva var grunnen til at dere skilte dere? siden dere fortsatt klarer å være så gode venner i ettertid? 

Han var utro i fylla og så flørtet med en dame han jobbet med mens vi gikk i terapi. De er sammen den dag i dag. 

Skrevet
10 minutter siden, Gemini77/ skrev:

Han var utro i fylla og så flørtet med en dame han jobbet med mens vi gikk i terapi. De er sammen den dag i dag. 

Så trist. Hvordan fant du ut om utroskapen? 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så trist. Hvordan fant du ut om utroskapen? 

Han fortalte meg det i sinne en gang. To år senere. 

Skrevet

har mye kontakt med eksen pga barna,men vi har lite med hverandres familie og gjøre

Anonymkode: 463a2...523

Skrevet
På ‎02‎.‎06‎.‎2019 den 18.16, Anonym bruker skrev:

Ser det er ei her inne som tydeligvis ikke klarer å slippe eksen og hans familie. 

Jeg er skilt og har ikke noe kontakt med eks mannen min utenom det som gjelder felles barn. Vi har selv valgt å fjerne hverandre på sosiale medier da vi ikke har noen interesse av hva den andre gjør. 

Hvor mye kontakt har dere med eksen og hans/hennes familie? 

Han kommer IKKE og maler huset mitt, for å si det slik... Men vi er fleksible og samarbeider bra. Bruddet er jo mange år tilbake i tid. Jeg var nylig i konfirmasjon til sønnen hans, og litt kontakt har vi ellers også, men ikke på "koseprate"-nivå.

Anonymkode: 27a3d...b0b

Skrevet
På ‎02‎.‎06‎.‎2019 den 19.35, Anonym bruker skrev:

Altfor mye!

F.eks. vil han se datteren vår spille kamp. Flott! Jeg sender SMS i god tid og sier når og hvor det er kamp og når det er oppmøte. Han sender SMS samme dag som det er kamp: er det kamp i dag? Ja. Da kommer oppfølgingsspørsmålene: Når begynner den? Hvor er den? Jeg svarer. Så kommer det SMS med bilde av middagen hans. Så info om at han skal dusje før han drar. Så ringer han fem minutter før kampstart og spør hvorfor vi ikke er hjemme. Osv. osv.

Oj, han låter jo evneveik.

Skrevet

Minimalt. Har barn som bor fast hos meg og annenhver helg hos pappaen sin. 

Samboer har barna sine 50/50. De har mer kontakt enn jeg har med min eks. Nå har de mer samvær også da. 

Anonymkode: b7c4e...e5c

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oj, han låter jo evneveik.

Han er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen, nei. Dvs., han kan hvis han vil; hvis noe gagner ham.

Dessverre sliter han ut alle rundt seg. 

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen, nei. Dvs., han kan hvis han vil; hvis noe gagner ham.

Dessverre sliter han ut alle rundt seg. 

Hadde bare svart:  Se tidligere SMS.     Hver gang han spør, hadde sørget for avtalt han trengte å vite sto i den første.

Anonymkode: 7b616...905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...