Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Er det ikke mulig å kjøpe en mobil med abonnement uten swap lengere? Anonymkode: f098b...15a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Det går helt fint,du bare kjøper den kontant og ikke på avbetaling. Swap er Telenor sin avbetalingsmetode på telefon. Abonnement kommer i tillegg,og har ingenting med swap å gjøre. Anonymkode: 7aac2...650
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Problemet er at jeg kan ikke betale den kontant. Vil kjøpe på avbetaling men ikke med swap over 24 måneder. Anonymkode: f098b...15a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Problemet er at jeg kan ikke betale den kontant. Vil kjøpe på avbetaling men ikke med swap over 24 måneder. Anonymkode: f098b...15a Du MÅ ikke benytte deg av Swap, vet du. Anonymkode: 8628d...cab
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Når jeg går inn på Telenor sine sider og ser på mobiler, finnes det bare valg for betalt kontant eller swap. Anonymkode: f098b...15a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du MÅ ikke benytte deg av Swap, vet du. Anonymkode: 8628d...cab Feil, du MÅ benytte deg av swap. Har prøvd å få kjøpt telefon via Telenor uten. Jeg synes heller ikke swap er en lukrativ ordning, det er derimot lureri. Anonymkode: 1d544...e0c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 Men du kan da kjøpe telefoner på avbetaling andre steder enn fra telenor. Alle elektronikkbutikker har avbetalingsordninger, sjekk alt fra Power og Elkøp til div nettbutikker. Ikke noe problem det. Ganske høy rente hos mange da, så sjekk hva totalprisen på telefonen blir. Da jeg kjøpte telefon i fjor sjekket jeg og kom frem til at swap faktisk ikke var så gal, totalprisen ble ikke høyere enn hos mange andre som du må betale renter. Men du sjekker jo selvfølgelig hva totalprisene blir i dag.' Anonymkode: a63d7...048
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Problemet er at jeg kan ikke betale den kontant. Vil kjøpe på avbetaling men ikke med swap over 24 måneder. Anonymkode: f098b...15a Da må du kjøpe telefon hos en annen operatør enn Telenor. Swap er som tidligere sagt Telenor sin form for avbetaling. Anonymkode: 7aac2...650
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Feil, du MÅ benytte deg av swap. Har prøvd å få kjøpt telefon via Telenor uten. Jeg synes heller ikke swap er en lukrativ ordning, det er derimot lureri. Anonymkode: 1d544...e0c Jeg er ikke så veldig inni swap. Hva er lureri med det? Anonymkode: 18136...01b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå