Gå til innhold

Tror dere muslimer liker pride?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg dømmer ikke, men jeg blir kvalm av tanken ar to mann sammen og p***r hverandres romper. 

Og jeg forstår ikke hvordan man kan være lespe heller, bare to damer med pupper og med en kunstig p**k. Og det vil aldri skjønne! 

Anonymkode: 9962c...df5

Jeg har en kamerat som er homofil, og de har ikke "rumpesex" så veldig ofte altså. De blir forelsket i mennesket, også tilpasser de sex'en til det mennesket. De har ofte munnsex og de runker hverandre, men mye av sex'en er jo forspill og kos også. Nærheten er jo lik uansett hva slags kjønn de som har sex har.

Det er jo ikke sånn at homofile gutter flyr på hverandres rumper hele tiden ;)

Nå har jeg aldri diskutert sex med lespiske damer, men vil jo tro det blir det samme. De er forelsket og glad i et menneske, og tilpasser sex'en til kjønnet. De liker hverandre, koser, kjenner, klemmer osv. Nærhet. Så kommer utløsningen og kanskje de har både vibratorer og gummipikker, men det er ikke det sex'en handler om.

Anonymkode: 6fc5d...3bc

Skrevet

Mistenker at innlegget bare vil ha negativt fokus på muslimene, men Pride startet ikke pga dem, fordommer mot homofile fantes lenge før muslimsk innvandring.

Anonymkode: 915c9...359

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg dømmer ikke, men jeg blir kvalm av tanken ar to mann sammen og p***r hverandres romper. 

Og jeg forstår ikke hvordan man kan være lespe heller, bare to damer med pupper og med en kunstig p**k. Og det vil aldri skjønne! 

Men hvorfor tenker du på det da? 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke det er så mye du skjønner egentlig

Anonymkode: 231ec...7ca

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kva tenker du om foreldrene dine sitt sexliv? I mine auge har mamma og pappa berre hatt sex like mange gonger som vi er søsken i familien. 

Eg blir like «kvalm» med tanken på foreldrene mine som har sex, som viss homofile har det. Eller andre heterofile. Eller nokon andre, som ikkje er meg eller mannen min. Eller barna, den dagen eg skal bli bestemor! 😱 

Kva andre gjer i sitt samliv, har eg verkeleg ikkje noko med å gjera!

(og btw, du høyrest ganske dømmande ut)

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pride er et sexfiksert opptog som ikke fører noe godt med seg.

Anonymkode: 69e2d...c08

Har du vore med på pride? 

Skrevet

Muslimer er ikke en ensartet gruppe. De som både er homofile og muslimske regner jeg med at støtter pride ihvertfall. 

Anonymkode: aae21...7a0

Skrevet

Jeg synes His problemstilling blir ganske så søkt. Jeg har møtt noen få som har sagt lignende ting, og de har enten vært... vel, ikke blant de smarteste, eller så har de vært skaphomser (!), eller de har vært "muslimhatere" (som setter dem i første gruppe pga. generaliseringen).

Tro må være mulig å etterleve i den virkelige verden. Man kan ikke holde fast på holdninger som var for et par tusen år siden, holdninger som dengang kom fordi de ikke visste bedre. Nå som vi faktisk vet bedre tror jeg også at en gud - uansett hvilken man tror på - ville ønsket at vi hadde vett til å holde på grunnverdiene, men likevel ha vett nok til å tilpasse det som må tilpasses nyere kunnskap og samfunnsendringer.

Anonymkode: 5dd49...869

Skrevet (endret)

Tror du JEG liker Pride? Men jeg trenger ikke se på. Jeg liker heller ikke turmarsj eller Titanofestival, mammakvelder på skolen eller hyttenabofest, tungetalende pinsevenner eller militante veganere, men jeg krever ikke at de opphører.

Endret av sug lut
Skrevet

Jeg liker ikke pride. Synes det er tragisk. Men jeg er ikke muslim da, så det teller ikke

Anonymkode: d64d4...6f6

Skrevet

Jeg har to venninner som har pakistansk og tyrkisk bakgrunn, og de hadde stor respekt for pride, og de hadde aldri noen form for krenkelse til de som går i pride. De holder kun avstand altså at de ikke deltar på slike ting men som sagt igjen har de respekt og mener at alle er likeverdt.

Skrevet
6 minutter siden, MammatilArild skrev:

Jeg har to venninner som har pakistansk og tyrkisk bakgrunn, og de hadde stor respekt for pride, og de hadde aldri noen form for krenkelse til de som går i pride. De holder kun avstand altså at de ikke deltar på slike ting men som sagt igjen har de respekt og mener at alle er likeverdt.

Det er tull. Ingen mennesker med en religion som lar de troende komme til paradis og de ikke-troende til fordømmelse og fortapelse mener at alle mennesker er like mye verdt

Skrevet

Jeg er muslim, men har ikke noe imot homofili. Man velger selv hvordan man tolker koranen, på samme måte som bibelen. Jeg har lest begge, har du?

Anonymkode: 05692...b15

Gjest Antarctica
Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bør man ikke ta hensyn til muslimene? 

Anonymkode: f0ddf...fc0

Tror de homofile muslimene er kjempeglade for Pride. På linje med de kristne, buddhistiske, ateistiske og hinduistiske homsene.

Skrevet

Jeg går i pride hvert år, som støtte til mine kollegaer ("stolt kollega", som det står på ryggen vår). Vi går gjennom feks grønnland, hvor det er flerkulturelt publikum. 

De (få) gangene jeg har sett folk protestere (med plakater) er det hvite, middelaldrende, kristne grupper på 3-6 grettene kjerringer og gubber. 

Samtlige muslimer (jeg kan kun basere dette på kulturelle klesplagg jeg ser) har enten sett nyskjerrig ut, eller smilt og klappet. 

Så nei, mitt intrykk er at majoriteten ikke blir krenket. Og de som blir det evt har vett på å holde seg hjemme den dagen. 🙂

Anonymkode: 497fe...ac6

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg går i pride hvert år, som støtte til mine kollegaer ("stolt kollega", som det står på ryggen vår). Vi går gjennom feks grønnland, hvor det er flerkulturelt publikum. 

De (få) gangene jeg har sett folk protestere (med plakater) er det hvite, middelaldrende, kristne grupper på 3-6 grettene kjerringer og gubber. 

Samtlige muslimer (jeg kan kun basere dette på kulturelle klesplagg jeg ser) har enten sett nyskjerrig ut, eller smilt og klappet. 

Så nei, mitt intrykk er at majoriteten ikke blir krenket. Og de som blir det evt har vett på å holde seg hjemme den dagen. 🙂

Akkurat! Om man oppsøker ting aktivt for å la seg krenke, så får de bare ha det så godt. 

Skrevet

Herregud, skjønner dere ikke at hun troller?🙄 Og ja, jeg kjenner flere muslimer som er homofile/lesbiske som skal feire pride.

Anonymkode: 93d33...b94

Skrevet

Jeg er muslim, Allhamdullilah! 

Jeg dømmer ikke, det er ikke jeg som skal dømme noen og jeg har respekt for alle menneskene de er like vært ! 

Men denne innlegget er skrevet for å få

mere hat mot muslimene! 

Når jeg bor her i Norge, som det er lov å være seg selv og elske det  man vil. Så jeg respekterer det, vis jeg ikke er fornøy å bo her og ikke respekterer homofili da må jeg bare flytte. Alle mennesker er like vært ! 

Men en ting jeg vil stå for og vet det er sant, det er at Gud har skapt dame og mann for at de skal være sammen og får seg familie! 

Men jeg dømmer ikke og har mine tanker har jeg inni meg! 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, skjønner dere ikke at hun troller?🙄 Og ja, jeg kjenner flere muslimer som er homofile/lesbiske som skal feire pride.

Anonymkode: 93d33...b94

Klart man gjør. Men noen vil en gang kunne lese den tråden, og da er det greit og se et par seriøse svar. 

... Det er en av måtene å heve seg over eventuelle troll. 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er tull. Ingen mennesker med en religion som lar de troende komme til paradis og de ikke-troende til fordømmelse og fortapelse mener at alle mennesker er like mye verdt

Nei,det gjelder vel kristne og det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...