Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Bør man ikke ta hensyn til muslimene? Anonymkode: f0ddf...fc0
Østerdølen Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Tror du muslimene generelt ØNSKER at vi tar hensyn?Eller er det bare en unnskyldning for at DU ikke ønsker homofile til å stå frem,men vil legge ansvaret på en annen gruppe? Og hva med kristne?De er vel minst like mye mot homofili, isåfall.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Det er kanskje flere homofobe blant muslimer enn blant kristne, er det det du mener? Uansett er det jo disse homofobe som har godt av pride, de må skjønne at homofili er "kommet for å bli". De er en del av befolkningen som alle andre og har like stor rett til å være her som alle andre. Det er fremdeles ganske mange homofobe blant de kristne også, og de må sakte men sikkert akseptere de homofile, det må også muslimene som er homofobe. Men jeg vet da om homofile også i den muslimske verden, så at det skal tas mer hensyn til den religionen enn andre religioner skjønner jeg ikke. Velger å tro du troller. Anonymkode: 6fc5d...3bc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Tror du idioter kan skrive? Anonymkode: b4376...2d3
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 6 minutter siden, Østerdølen skrev: Tror du muslimene generelt ØNSKER at vi tar hensyn?Eller er det bare en unnskyldning for at DU ikke ønsker homofile til å stå frem,men vil legge ansvaret på en annen gruppe? Og hva med kristne?De er vel minst like mye mot homofili, isåfall. Ja, selvsagt ønsker de det. Anonymkode: f0ddf...fc0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er kanskje flere homofobe blant muslimer enn blant kristne, er det det du mener? Uansett er det jo disse homofobe som har godt av pride, de må skjønne at homofili er "kommet for å bli". De er en del av befolkningen som alle andre og har like stor rett til å være her som alle andre. Det er fremdeles ganske mange homofobe blant de kristne også, og de må sakte men sikkert akseptere de homofile, det må også muslimene som er homofobe. Men jeg vet da om homofile også i den muslimske verden, så at det skal tas mer hensyn til den religionen enn andre religioner skjønner jeg ikke. Velger å tro du troller. Anonymkode: 6fc5d...3bc Nei, men det er flere som er opptatte av at muslimer skal ha det bra enn at kristne skal ha det bra, så det føltes mest naturlig å spørre om muslimene. Det er mange ateister som er imot homofili også, og agnostikere. Men det var bare snakk om muslimer i denne tråden siden det bor veldig mange av dem i Oslo Ingen religioner som er imot homofili kommer til å akseptere homofili, og helt ærlig, det eneste de som går i prideparaden oppnår er at folk synes dem er ekle. Tror homofile hadde hatt større nytte av å bare være som alle andre uten parader. Tror du seriøst en muslim, som ser en homofil mann gå rundt i tanga, tenker "nei, jeg tok feil, homofili er ikke galt - det er fint"? Jeg tror ikke det. Anonymkode: f0ddf...fc0
Østerdølen Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, selvsagt ønsker de det. Anonymkode: f0ddf...fc0 Og du kan svare for hver enkelt muslim i hele verden?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror du idioter kan skrive? Anonymkode: b4376...2d3 For et merkelig spørsmål. Anonymkode: f0ddf...fc0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 Akkurat nå, Østerdølen skrev: Og du kan svare for hver enkelt muslim i hele verden? Nei, selvfølgelig ikke. Tror du at muslimer ønsker at man ikke tar hensyn til dem? Anonymkode: f0ddf...fc0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, men det er flere som er opptatte av at muslimer skal ha det bra enn at kristne skal ha det bra, så det føltes mest naturlig å spørre om muslimene. Det er mange ateister som er imot homofili også, og agnostikere. Men det var bare snakk om muslimer i denne tråden siden det bor veldig mange av dem i Oslo Ingen religioner som er imot homofili kommer til å akseptere homofili, og helt ærlig, det eneste de som går i prideparaden oppnår er at folk synes dem er ekle. Tror homofile hadde hatt større nytte av å bare være som alle andre uten parader. Tror du seriøst en muslim, som ser en homofil mann gå rundt i tanga, tenker "nei, jeg tok feil, homofili er ikke galt - det er fint"? Jeg tror ikke det. Anonymkode: f0ddf...fc0 Vi skal ikke ta hensyn til noen. Har de homofile lyst til å gå i tog/parade så gjør de det, så enkelt som det. Har de lyst til å danse i tanga så gjør de det også. Jeg personlig er hetrofil, ikke religiøs, og har ingenting imot homofile. Jeg mener de lever som de ønsker, akkurat som vi andre gjør. Så lenge man følger lover og regler, er et godt menneske osv, litt kardemommelov, så spiller det da ingen rolle om man vil danse i tanga eller forelsker seg i folk av samme kjønn. Vi bor i et samfunn hvor folk kan få vise hvem de er, om de er den anonyme homofile som ikke gjør mye utav seg, eller om de er den godt synlige homofile som danser i flagrende gevanter eller bare tangaen har ingenting å si, det skal være rom for alle. Det er det de forteller med pride. De som ikke ønsker å se det kan holde seg vekke, de som ønsker å heie på dem kan gjøre det, de som vil gå i tog sammen med dem for å støtte kan gjøre det. Det skal være rom for alle, men de som er homofober kan holde kjeft, for selv om de selv "ikke liker" at folk er annerledes så bor de i et land hvor det skal være plass til begge. Anonymkode: 6fc5d...3bc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #11 Skrevet 2. juni 2019 Jeg kjenner muslimer som sikkert ikke liker Pride, mange som er relativt likegyldige, og en del som skal gå i paraden for å vise at det også finnes muslimer som støtter alt det Pride står for. Akkurat som i de fleste andre tros- og livssynsretninger. Anonymkode: 3bd0a...6ea
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #12 Skrevet 2. juni 2019 Jeg tenker at muslimer er mennesker. På lik linje med kristne,jøder,hinduister,buddhister,ateister mm. Og mennesker har ulike meninger og tanker om ting og tang. Anonymkode: 9adcf...785
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #13 Skrevet 2. juni 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, men det er flere som er opptatte av at muslimer skal ha det bra enn at kristne skal ha det bra, så det føltes mest naturlig å spørre om muslimene. Det er mange ateister som er imot homofili også, og agnostikere. Men det var bare snakk om muslimer i denne tråden siden det bor veldig mange av dem i Oslo Ingen religioner som er imot homofili kommer til å akseptere homofili, og helt ærlig, det eneste de som går i prideparaden oppnår er at folk synes dem er ekle. Tror homofile hadde hatt større nytte av å bare være som alle andre uten parader. Tror du seriøst en muslim, som ser en homofil mann gå rundt i tanga, tenker "nei, jeg tok feil, homofili er ikke galt - det er fint"? Jeg tror ikke det. Anonymkode: f0ddf...fc0 Det lyser lang vei hva du mener om homofile, og du gjemmer deg bak å skulle skåne mulimer, mens du selv er homofob Anonymkode: 231ec...7ca
Valkyriemamma Skrevet 2. juni 2019 #14 Skrevet 2. juni 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, men det er flere som er opptatte av at muslimer skal ha det bra enn at kristne skal ha det bra, så det føltes mest naturlig å spørre om muslimene. Det er mange ateister som er imot homofili også, og agnostikere. Men det var bare snakk om muslimer i denne tråden siden det bor veldig mange av dem i Oslo Ingen religioner som er imot homofili kommer til å akseptere homofili, og helt ærlig, det eneste de som går i prideparaden oppnår er at folk synes dem er ekle. Tror homofile hadde hatt større nytte av å bare være som alle andre uten parader. Tror du seriøst en muslim, som ser en homofil mann gå rundt i tanga, tenker "nei, jeg tok feil, homofili er ikke galt - det er fint"? Jeg tror ikke det. Anonymkode: f0ddf...fc0 Viss vi skal kutte ut pride, kan vi like gjerne kutte ut kvinnedagen, 1. mai og 17. mai i samme slengen. 🤷♀️
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #15 Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, Valkyriemamma skrev: Viss vi skal kutte ut pride, kan vi like gjerne kutte ut kvinnedagen, 1. mai og 17. mai i samme slengen. 🤷♀️ Pride er et sexfiksert opptog som ikke fører noe godt med seg. Anonymkode: 69e2d...c08
Østerdølen Skrevet 2. juni 2019 #16 Skrevet 2. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, selvfølgelig ikke. Tror du at muslimer ønsker at man ikke tar hensyn til dem? Anonymkode: f0ddf...fc0 Ja,de fleste muslimer tror jeg ikke ønsker at vi tar "hensyn" til dem. Men jeg kan heller ikke svare for hver enkelt muslim i hele verden. Men de jeg kjenner, ønsker eller forventer ikke at vi gjør noe forskjell eller tar hensyn på noen måte.Det er heller vi kristne som er redd for å trå dem på føttene.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #17 Skrevet 2. juni 2019 Vet ikke om liker det eller ikke. Nei, vi skal ikke ta hensyn Menneskerettigheter trumfer religion Anonymkode: 77e93...f8f
*Miss Marple* Skrevet 2. juni 2019 #18 Skrevet 2. juni 2019 Jeg tror vel at noen muslimer liker Pride og noen misliker det. Nesten likt som hos resten av befolkningen.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #19 Skrevet 2. juni 2019 52 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Jeg tror vel at noen muslimer liker Pride og noen misliker det. Nesten likt som hos resten av befolkningen. Hvorfor det, når Islam forbyr homoseksualitet? Anonymkode: eeaab...7e7
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #20 Skrevet 2. juni 2019 Nei muslimer blåser jeg i Anonymkode: d13c1...270
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #21 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det, når Islam forbyr homoseksualitet? Anonymkode: eeaab...7e7 Fordi alle muslimer er ikke ensartet Anonymkode: 231ec...7ca
*Miss Marple* Skrevet 2. juni 2019 #22 Skrevet 2. juni 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det, når Islam forbyr homoseksualitet? Anonymkode: eeaab...7e7 På samme måte som bibelen gjør det, mener du?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #23 Skrevet 2. juni 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det, når Islam forbyr homoseksualitet? Anonymkode: eeaab...7e7 De fleste religioner har vel en gammel bok hvor homofili blir fordømt? De fleste religioner skjønner at verden går fremover og at vi ikke kan leve helt etter regler som ble satt for tusenvis av år siden. Det står i bibelen også at vi skal fordømme homoseksualitet, at det er en synd. Likevel kan man i dag vies i kirken som homofilt par. Sånn er det med muslimene også, veldig mange skjønner at vi lever i 2019 nå. Jeg har flere muslimske bekjente og venner, ingen av dem fordømmer homoseksualitet. Anonymkode: 6fc5d...3bc
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #24 Skrevet 2. juni 2019 Jeg dømmer ikke, men jeg blir kvalm av tanken ar to mann sammen og p***r hverandres romper. Og jeg forstår ikke hvordan man kan være lespe heller, bare to damer med pupper og med en kunstig p**k. Og det vil aldri skjønne! Anonymkode: 9962c...df5
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2019 #25 Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg dømmer ikke, men jeg blir kvalm av tanken ar to mann sammen og p***r hverandres romper. Og jeg forstår ikke hvordan man kan være lespe heller, bare to damer med pupper og med en kunstig p**k. Og det vil aldri skjønne! Anonymkode: 9962c...df5 Trur nok du har rett i at du aldri vil skjønne det. Men eg skjønnar ikkje kvifor det skal vere meir kvalmt enn sex mellom heterofile? Dei fleste menn brukar fingrane på dama og mange damer har analsex. Og i det store og heile, om ein ser slik på det så er vanleg penetrering litt kvalmt og, er det ikkje det? Eg hadde iallefall blitt litt uvel om eg skulle tenke på korleis alle menneske eg møter har sex. Så det gjer eg ikkje. Det treng ikkje du gjere heller. Anonymkode: 6610e...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå