Gå til innhold

Kaptein sabeltann show. Hvilket felt og hvilken rad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå må du nesten bretta der det er ledig, for det begynner å fylles opp.

Jeg liker å sitte helt fremme eller helt bak på felt B eller c. Får noia av å tenke på å sitte midt oppi ei klynge. Det er sykt trangt om plassene. 

Anonymkode: e98a4...c63

Hvis pris er uten betydning ville jeg valgt helt foran i midten, men det er sikkert ikke ledig. Vi satt helt foran på felt A som er litt billigere, og vi så veldig godt der også. :) Et år satt vi helt bakerst på D, da hadde vi full oversikt, men var ikke midt oppi det på samme måte. Helt foran var det veldig kort ned til bakken da, så voksne må nesten sitte med knærne oppi haka. 😛

Anonymkode: a34c7...dbc

Vi har alltid sittet på radene 1-6. Men de er utsolgt for flere måneder siden. Du er sent ute for de beste plassene uansett. Billetter legges ut i november året før og de beste plassene blir raskt utsolgt 

Anonymkode: 9318e...d83

Annonse

Vi har hatt plass både på 2. rad og helt bakerst. 2. rad fikk vi mer nærkontakt med skuespillerne, men fikk kanskje ikke med oss alt med en gang. Bakerst fikk vi mye mer med oss av alt som skjedde, spenning når vi så noen komme snikende, fikk tidlig med oss når den Sorte dame kom innover, osv.

Anonymkode: ed446...fef

Jeg synes det beste er å sitte på de bakre feltene, men langt nede og mot midten.

Vi satt på felt G sist, et par tre rader opp og mot gangfeltet så vi ikke satt midt i klynga liksom. Så veldig bra, alt sammen, så skuta komme inn, hadde liksom overblikket. Veldig fornøyd med det.

Anonymkode: 567c3...5bf

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser man godt da? Mener jeg så at det er et høyt gjerde foran der, kommer ikke det litt i veien?

Anonymkode: a34c7...dbc

Det var ikke noe problem. I tillegg sto Langemann bare en meter fra meg midt under showet 😀

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...