Gå til innhold

Hva slags «type» mann finner du svært tiltrekkende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags «type» mann blir du lettest tiltrukket av? Hvem er det du lettest «ser» i mengden? Høy, mørk, lav, litt kraftig, veldig muskluløs, litt mystisk, mye eldre, helst yngre eller viktigst med det indre? 

Anonymkode: a0820...b9b

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er ikke så veldig keen på de med store muskler og altfor macho. Jeg går etter øynene og smilet først. Har vært sammen med forskjellige type mannfolk. Høye, lave, mørke,lyse, tynne , passe og litt store . Alle har vært kjekke 😊Personligheten og ansiktet er det jeg ser etter. 

Anonymkode: e6c43...744

Skrevet

Det ytre er forsåvidt viktig, men jeg blir ikke tiltrukket av en spesiell type utseende. Noen synes jeg er attraktive, andre ikke. Vet ikke hva som gjør det. Synes det er viktig at han er minst like høy som meg.

Det indre er viktigst. Jeg tiltrekkes av samfunnsengasjerte og reflekterte personer. Dessuten vil jeg ha en mann med en voksen seksualitet. Er så dritt lei "menn" som sitter og runker til bilder av 16 år gamle jenter!

Anonymkode: 09aa2...359

Skrevet

Høy og mørk! Brede skuldre. Selvsikker og intelligent. 

Anonymkode: 9a6c4...a34

Skrevet

Faller ikke for store muskler. Ikke for bleket smil og brun hud heller.

Om en rolig type med kloke øyne utviser omsorg faller jeg som en stein. Hver gang....

Anonymkode: ea0ab...9e7

Skrevet

Liker best damer ❤️ Brune øyne og brunt hår er perfekt ❤️

Liker høye gutter, helst blonde ,ellers er jeg ikke så nøye.

personlighet kommer før kropp og utseendet for meg

Anonymkode: 05544...222

Annonse

Skrevet

Jeg har aldri falt for en mann før jeg har snakket med ham. Utseendet betyr ikke så mye, men han må være over gjennomsnittet smart.

Anonymkode: 36550...013

Skrevet

Jeg er ikke så god til å legge merke til utseende ved mindre det er noe ekstraordinært. En helt vanlig og relativt symmetrisk mann (haha, ja jeg vet...) holder i massevis. Helst kjekk, men det er jo ganske subjektivt da. Han kan ha en helt vanlig kropp, men ikke overvektig. Min eksmann ble med årene overvektig og det er bare ikke noe for meg.

Må like og være flink med barn, spesielt sine egne. Ellers er det mer andre egenskaper enn utseende som er relevant. Må være omtenksom, snill, reflektert, ha en viss allmennkunnskap og interessert i noe som opptar meg.

Anonymkode: 39d23...d2b

Skrevet

En med brede skuldre, litt store muskler, men ikke for mye, flat mage, sprettrumpe, glimt i øye, pene tenner, velpleide negler, stor kuk, en som har konstant lyst på meg og som kan kaste meg rundt og ta meg på kryss og tvers! Som forguder meg og gir ettertrykkelig uttrykk for at jeg er den deiligste og vakreste på jord! 

Men som ikke finnes i virkeligheten, mao😂

Anonymkode: 4883e...4fb

Skrevet

Jeg trekkes mer mot glimtet i øyet, smilet osv enn utseende i seg selv. 

Jeg liker ikke "glatte" menn med sminke osv, menn som bruker lenger tid på badet enn meg selv og er litt for opptatt av styling, klær osv glir øynene mine rett forbi. 

Så litt mannemann, men ikke pumpa opp på et treningsenter heller. 

Vil si at normale menn, helt normalt velstelt i helt normale klær, men med omsorg, glimt i øyet, litt lekne er det som fenger meg. 

Anonymkode: 05682...b7f

Skrevet

Høy, mørk, brede skuldre. De skal selvfølgelig være snille og fine farsfigurer. 

Anonymkode: bf439...922

Skrevet

Det er ikke noe ved utseende som tiltrekker meg veldig, det er værmåten og en holdning som tiltrekker meg. Aner ikke hvordan den er, men det er ett eller annet som tiltrekker jeg ikke klarer å sette fingeren på. Får jeg bilder av menn kan jeg si om han er kjekk eller ikke, men utover det så har jeg ingen formening eller noen tiltrekkning. Det finnes ikke likhet mellom utseende, høyde eller muskler på de jeg har vært sammen med eller vært tiltrukket av, eneste er at ingen har vært overvektige. Flertallet er tynne som noen streker, men har de som er over gjennomsnittet men ikke overvektige også. 

Anonymkode: 65ea0...f42

Skrevet

Blonde med litt brun hud, veltrente, ikke så høye, liten nese.

Anonymkode: 90c47...6db

Annonse

Skrevet

Rent estetisk så syns jeg at David Beckham, George Clooney og Atle Pettersen er vakre. Men som potensiell partner vil jeg nok ha noen som er litt mer mandig. Ikke tynn og feminin med lange negler 🙈

Men lys eller mørk, høy eller lav spiller ingen rolle. En mann som er trygg på seg selv og har evnen til empati er en mann av min smak. 

Anonymkode: 25227...9be

Skrevet

Blond, blå øyne, velstelte negler og pene tenner og et tilsvarende smil. Ingen tatoveringer. Min mann og alle ekser har vært slik, så jeg antar at utseende spiller større rolle enn jeg skulle ønske. Høyde er ikke så nøye da jeg er liten og de fleste er høyere enn meg uansett. Har hatt alt fra 170 til 200. 200 er en utfordring, det ser ufrivillig morsomt ut og dansing kan man glemme. Min mann er 182 og det holder i massevis.

Likevel er det indre viktigst. Smart, rolig, trygg, samme innstilling til familie og personlig økonomi. En som skaper tillit. Da er min mann første som har scoret på alt og etter snart 20 år sammen og 2 barn har jeg tro at vi blir gammel sammen.

Skrevet

Penger

Anonymkode: 54933...d9f

Skrevet

Brune øyne og mørkt hår, slank og med snille øyne. Ikke for høy, og ikke bred. Heller litt lange, slanke armer og bein. Ikke langt hår. 

Anonymkode: fed12...f3b

Skrevet

Rent fysisk: liker maskuline menn som er bredskuldrede og atletiske. Liker ikke langt hår, tatoveringer, lengre skjegg eller jålete menn. De må være renslige. Har en svakhet for folk med afrikansk/karibisk utseende, eller andre litt eksotiske som Maorier. Eller helt blonde og blåøyde. 

Personlighet er viktigere enn utseende. Liker intelligente menn med glimt i øyet. Menn som er altruistiske og samfunnsengasjerte, flink med dyr og barn. Trygge, milde og rolige. Og jeg er veeeldig svak for menn som har rytme og er flinke til å danse!

Anonymkode: 8db3c...1b1

Skrevet

Det er ikke utseende, men fremtoningen. Jeg syns menn i dress med «myndig» fremtoning er attraktive (så lenge utseende er normalt pent». Ikke sånn selgertype i dress vel og merke. Må ha hår forresten. Og ikke ha mage. 

Skrevet

Kroppsform, høyde, hårfarge osv er ikke så viktig. Jeg tiltrekkes av et glimt i øyet. Blikkontakt og smil og sånt.

Men dersom han skal være interessant for meg etter det første møtet, må vi ha noe å snakke om; og han må være meddelsom og aktiv selv. Jeg orker ikke hale ordene ut av ham.

Og det han sier må i tillegg ha noen ved seg. 

Anonymkode: 0fdfe...9d6

Skrevet

Mørkt hår, skjegg, brune øyer. Kropp spiller ingen rolle, kan være både lubben og halvtjukk, men veldig muskuløs eller tynn er ikke noe for meg. 

Anonymkode: e1411...adf

Skrevet

Jeg ser etter en god utstråling med god energi. Kan også falle for veldig tynne og høye menn på grensen til magre. Er helt merkelig, men de to siste jeg har hatt et godt øye til har vært veldig tynne og kanskje litt feminine. Ellers synes jeg at Atle Pettersen er vakker. Liker også Magnus Grønneberg. Liker også han politimannen i første sesong av broen. Han har noe sexy over seg, men er jo langt fra tynn og mager.

https://www.seoghoer.dk/nyheder/kim-bodnia-gift-i-smug

Konklusjonen er at sjelens utstråling er det viktigste. 😊 

Anonymkode: ed854...4e2

Skrevet

Sexy, smart og med stor penis. Må være langt over gjennomsnittet glad i sex!

Anonymkode: 02969...297

Skrevet

Liker høye mørke menn. Øyenfarge er ikke viktig. Liker ikke menn med opprinnelse fra andre land, må være norske. Tatoveringer og skjegg er sexy. Ikke for tynn og ikke for stor. Menn som trener på helsestudio er turn off, de ser bare rare og unaturlige ut i fasongen, men muskler som er naturlige etter hardt arbeid er innafor og fint. 

Anonymkode: b2322...147

Skrevet

Han må være "mer" enn meg som et minimum, altså høyere, bredere, tyngre, større hender og føtter, sterkere osv. Siden jeg er høy og litt bredskuldret, utelukker det automatisk alle lave og spinkle menn. Jeg kan bli sjarmert av lave og spinkle menn, men ikke på en seksuell måte. Mer på samme måte som jeg kan bli sjarmert av andre kvinner eller barn, like personligheten deres, men overhode ikke føle en tiltrekning mot dem. 

Ellers er jeg typen som liker litt bamsete typer. Rørslige,  snille øyne, store hender og dyp stemme.

Anonymkode: 00982...7bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...