Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Jeg har bestandig hatt halvlangt hår. Alt i samme lenge. Er no 40 år og har så lyst på en forandring. Lyst å klippe litt kortere og med kort pannelugg. Jeg har ett rundt ansikt, så er usikker på om jeg passer med lugg. Men det vokser jo ut igjen, så kanskje jeg tar sjansen 😉 Anonymkode: 6ba9d...839
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Spør frisøren, de bør kunne vurdere slikt. Min tidligere frisør var veldig dyktig på å se hva som passet og ikke passet til folk, og han var dønn ærlig om noe ikke ville bli bra - og klippet det da heller ikke. Jeg synes ofte runde ansikt ikke kler lugg så bra, men det er unntak, spesielt de som er veldig typete, så luggen blir en del av helheten. Tenker da på helt rett klippet lugg som blir veldig markant. Men det finnes jo mellomting, skråklippet lugg eller delvis lugg. Hør med frisøren din, for den vil ta helheten og se hva du kler og ikke kler. Lykke til Anonymkode: 0ae9b...236
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Frisøren min mente at jeg absolutt ikke burde ha pannelugg, og ville ikke klippe det på meg. Jeg insisterte og sa at jeg skal ha det uansett hvem som klipper det. Hun endret mening når hun hadde klippet og jeg var strålende fornøyd. Fikk mye skryt fra andre for det også! Anonymkode: 8d447...e5a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Jeg har rundt ansikt og klær absolutt lugg best! Gjerne skråklipt. Bare prøv. Det vokser fort ut igjen om du ikke er fornøyd. Anonymkode: 23ea0...48f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 Spør frisøren hva han/hun mener, de skal jo ha god peiling, så de vil ofte se hva som passer en person eller ikke Eventuelt kan kanskje "gardin pannelugg" være noe? Jeg klippet det før jul og er super fornøyd med det og som du selv sier, det vokser ut igjen 😉 Anonymkode: 0a987...ccf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå