Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Sisyfos skrev:

Ble tørst av å lese om alt dette, og bestemte meg nettopp for å drikke et glass hvitvin fra stettglass🙏

Kvitvin i drikkeflaske er jo ein idé! 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken flaske er det?

Anonymkode: d7759...13a

Jeg har et par stykker som ligner veldig på Eva Solo flaskene, men det er noe reklametrykk på de så jeg har ikke betalt noe for dem. Regner ikke med det er Eva Solo siden jeg fikk de gratis, men de ligner veldig.

https://www.kitchentime.no/no/p/vannflaske-lime

Anonymkode: 9c290...c69

Skrevet
16 minutter siden, Syngensang skrev:

Joda, men foretrekker nok å ta med meg hele plastballongen fra vinkartongen når jeg først skal på kontoret!

Gjest Antarctica
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De vasket koppene også (håper jeg), men det sier seg selv at det er mer hygienisk med flasker som tas med hjem for vask og som ikke ligger og slenger oppi hverandre/renner over i hverandre og mange ulike barn drikker av. Flasker får ikke kontakt/kontaminerer hverandre på samme måte. Det skal ikke veldig mye intelligens og kunnskap for å se det altså. 

Anonymkode: 94267...ef8

Ligger og slenger oppi hverandre...?

På skolen henger de på en krok ved vasken. Får ikke kontakt der heller. Du trenger jo ikke dikte opp situasjoner som ikke fins bare fordi du ønsker å få rett i ett eller annet?

Skrevet
5 timer siden, prekæs skrev:

Trenger ikke annet enn vanlige panteflasker, men har en plastflaske med låsbar tut jeg bruker på treningsturer som fulgte med rumpetaska. Syns disse camelback eller hva de heter er noe herk å rengjøre, det samme med massevis av andre plastflasker. En brusflaske brukes noen ganger for å pantes når jeg trenger ny. Brusflasker er forbruksvare og flirer godt av avanserte drikkeflasker. 

Nå er det ikke alle som bøtter nedpå med brus flere ganger i uken... Da må vi faktisk kjøpe vanlige drikkeflasker. 

Anonymkode: f1a3b...2ee

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sorry, men 🤢🤮 Det er det ekleste jeg har hørt! 

Da har du levd beskyttet og med dårlig hørsel.

Anonymkode: 8a9a4...af7

Skrevet (endret)

Drikker fra glass hvis jeg er hjemme eller på kontoret. Babyer drikker fra flaske/sugerør, voksne drikker fra kopp eller glass. Ser helt teit ut med voksne som drikker fra flasketut som babyer.

Hvis jeg er ute en plass kan jeg til nød drikke fra en flaske, men drikker ikke fra flaske med sugerør eller tut. 

De er jo et herk å vaske også. 

Endret av Pobie
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det ikke alle som bøtter nedpå med brus flere ganger i uken... Da må vi faktisk kjøpe vanlige drikkeflasker. 

Oioioi. Der traff du jammen spikern på hue. 👏👏👏

Skrevet (endret)
9 timer siden, Syngensang skrev:

Helt genialt på tur, holder på kulda også ;) (ja, det er testet)

Endret av frk Nilsen
Skrevet
11 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Helt genialt på tur, holder på kulda også ;) (ja, det er testet)

Skal prøve det eg òg ein vakker dag😁

Skrevet
Akkurat nå, Syngensang skrev:

Skal prøve det eg òg ein vakker dag😁

Si fra så blir jeg med, kan ta med litt ost og godt brød ;)

Skrevet
3 timer siden, Pobie skrev:

Drikker fra glass hvis jeg er hjemme eller på kontoret. Babyer drikker fra flaske/sugerør, voksne drikker fra kopp eller glass. Ser helt teit ut med voksne som drikker fra flasketut som babyer.

Hvis jeg er ute en plass kan jeg til nød drikke fra en flaske, men drikker ikke fra flaske med sugerør eller tut. 

Du er lite opplyst altså. Det finnes mange drikkeflasker uten tut.

Skrevet
10 timer siden, Pashla skrev:

Ligger og slenger oppi hverandre...?

På skolen henger de på en krok ved vasken. Får ikke kontakt der heller. Du trenger jo ikke dikte opp situasjoner som ikke fins bare fordi du ønsker å få rett i ett eller annet?

Dikte opp? Jeg beskriver jo min erfaring fra bhg🙄😳🤦🏼‍♀️

Skrevet
19 timer siden, Pashla skrev:

Da går det fint an å reise seg og drikke 3 hele desiliter på rappen. Ikke nødvendig å patte småslurker av en flaske hver halvtime.

Men bryr du deg virkelig om jeg drikker litt av en flaske når jeg er tørst? Jeg må ærlig innrømme at det ikke plager meg at du drikker et glass på styrten når du er tørst, Jeg skriver på styrten med vilje, for utrykke patte passer virkelig ikke inn når jeg tar meg en slurk med vann. Det er jo ikke rart det er krig, når noen blir irritert over andres drikkevaner. Hadde det vært alkohol så hadde jeg skjønt det, men vann?

Anonymkode: ee26e...f7e

Skrevet
4 timer siden, Pobie skrev:

Det ser teit ut med voksne som drikker fra noe så normalt som en drikkeflaske? Herrejesus, så mye rare folk det er her inne

Anonymkode: 55caa...851

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trodde vi hadde nådd et metningspunkt hva fancy ting man kan skaffe seg angår, men så feil kan man altså ta. Drikkeflasker er altså den nye greia folk skal bruke energi og penger på.

Heia kjøpefest!

Anonymkode: 6e9f9...afe

Er det ikke bedre med en drikkeflaske enn plastglass? Jeg trodde virkelig at vi hadde nådd et metningspunkt på hva vi klarer å irriterere oss over, men så feil kan man ta. Det å irriterere seg over filleting er altså blitt den nye greia folk skal bruke energi og penger på.

Anonymkode: ee26e...f7e

Skrevet

Morsom tråd 😂

Kanskje drikkeflaske av glass kan være løsningen hvis en ikke kan velge hva som er best av drikkeflaske og glass?

https://www.barerips.no/categories/somadrikkeflaske

Jeg elsker at det plutselig er 4 sider med diskusjon om vanndrikking her inne 😂

Anonymkode: cc728...1bb

Skrevet
5 timer siden, prekæs skrev:

Oioioi. Der traff du jammen spikern på hue. 👏👏👏

Var ikke meningen det altså🙄 Men det sier seg jo selv at for å kunne bruke brusflasker så må man jo ha det i hus😂 

Skrevet

Å kjøpe vann på flaske i Norge er et hån mot miljøet! Vi har godt nok vann i springen, ingen trenger å kjøpe vanlig vann! 

Anonymkode: 9432b...2ab

Skrevet
16 timer siden, sug lut skrev:

Jeg vasker ALDRI drikkeflaska mi. Den er bare min, det er bare vann i den, og tuten er det bare meg som har i munnen og jeg har så langt (ti år nå) tålt mine egne bakterier. Det er ekstremt mye unødvendig vasking.

Håper i så fall at du tømmer den flaska er dag og ikke lar den bli stående med vannreservoar i over lang tid. Har du kjent det der ekle, slimete belegget det blir på innsiden av slike flasker som aldri blir vasket «fordi det bare er vann i dem likevel»? Spesielt enkelte typer plast blir glatte av slimete belegg. 🤮

Anonymkode: ace02...abb

Skrevet

Håper i så fall at du tømmer den flaska er dag og ikke lar den bli stående med vannreservoar i over lang tid. Har du kjent det der ekle, slimete belegget det blir på innsiden av slike flasker som aldri blir vasket «fordi det bare er vann i dem likevel»? Spesielt enkelte typer plast blir glatte av slimete belegg. 🤮

Anonymkode: ace02...abb

Usj ja. Mye unødvendig vasking, det tar ti sekunder å sette flaska inn i oppvasken og så ta den ut. Det burde faktisk alle greie uansett hvor late de måtte være!

Skrevet

Å kjøpe vann på flaske i Norge er et hån mot miljøet! Vi har godt nok vann i springen, ingen trenger å kjøpe vanlig vann! 

Anonymkode: 9432b...2ab

Det er jo ikke det diskusjonen dreier seg om? Her er det snakk om flasker/glass som blir fylt med vann fra springen. 

Altså svært engasjerende og provoserende for enkelte. 

Jeg kjøper kun vann på flaske når jeg er på reis, da er jeg svært glad for at tilbudet finnes, om jeg må drikke brus og kaffe en hel dag blir jeg dårlig i magen. 

Skrevet
23 timer siden, frk Nilsen skrev:

Swell bottle heter dem, linket til de på side 1 ;)

Tusen takk, jeg så ikke den :) Der er stålflasker, ikke sant?

Skrevet

Usj ja. Mye unødvendig vasking, det tar ti sekunder å sette flaska inn i oppvasken og så ta den ut. Det burde faktisk alle greie uansett hvor late de måtte være!

Gidder ikke, trenger ikke, håper det plager deg.

Skrevet

Tusen takk, jeg så ikke den :) Der er stålflasker, ikke sant?

Stål ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...