Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Blir aldri fornøyd. Flytter på ting, kjøper ting. Blomster og interiør. Kjøper ting brukt og pusser opp og styrer veldig. Flere? Anonymkode: 45f71...5ca
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 Nope. Her står ting på sine faste plasser. Anonymkode: fdb02...e75
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 Nei, ikke hadde jeg orket, ikke hadde jeg villet, og ikke hadde jeg hatt råd Jeg kjenner ei som holdt på slik i årevis. Hun kjøpte ikke så mye, men hun ommøblerte hele tiden, absolutt hele tiden. Der var det nok en underliggende angst, tror jeg. Eller i hvert fall en form for tvangshandlinger. Hun døyvet noe følelser med å holde på slik, i hvert fall. Anonymkode: 90dbf...762
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2019 #4 Skrevet 30. mai 2019 Nei, det høres skrekkelig slitsomt ut, dyrt og unødvendig. Du høres litt manisk ut, det må være slitsomt å aldri være fornøyd. Jeg kjenner ei som er likedan, hun er aldri førnøyd med noenting. Anonymkode: 8aead...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå