Gå til innhold

Kan et voksent par sove greit på 120 seng ei helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

C

Anonymkode: b556e...496

Skrevet

Hvis det ikke er varmt på rommet og dere liker å sove veldig tett så går det bra. 

Skrevet

Det er 30 cm fra dobbelseng størrelse, så det burde gå fint

Anonymkode: c675d...db6

Skrevet

Hvis dere er veldig glad i hverandre!!

Skrevet

Ja, ingen problem det.

Anonymkode: d341f...36d

Skrevet

Kommer jo veldig an på paret. Hvor brede de er og hvor nærme det er greit å sove. 

Skrevet

Jeg hadde ikke klart det - sover dårlig og klarer ikke kroppskontakt med noen når jeg skal sove.

Anonymkode: 2e5f2...1d4

Skrevet

For en helg er det ikke noe problem altså. Når man er på besøk på en hytte, hos noen kjente eller hva det måtte være så overlever man en helg på 120 cm.

Men det er trangt, vi har vanligvis seng på 180, så det blir jo en god halvmeter mindre enn vi er vant til.

Anonymkode: 493b4...b8e

Skrevet

Er jo litt viktig å vite om det er en permanent løsning eller for en periode som f.eks en ferie?

Anonymkode: 417a2...dbc

Skrevet

Hadde ikke orket

Anonymkode: 222bf...ed3

Skrevet

Unnskyyyld.. leste ikke overskriften nøye nok 🤪 en helg.. joa, går nok fint men jeg personlig hadde nok ikke sovet så godt

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er jo litt viktig å vite om det er en permanent løsning eller for en periode som f.eks en ferie?

Hi skriver at det er en helg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi skriver at det er en helg

Og nå så jeg at det hadde du allerede funnet ut 😂

Skrevet

Det hadde gått kjempefint !! Her hadde vi klart en 90 seng for en helg også. I fjor sov vi på en 120 seng i 3 uker 

Skrevet

Jeg hadde overlevd, men sovet skikkelig dårlig. Jeg takler ikke å komme borti andre mennesker når jeg skal sove, og det er vanskelig å få til på 120 cm.

Anonymkode: 85108...c5b

Skrevet

Går helt greit så lenge begge er noenlunde normalvektige. Har sovet mye på 120 cm seng med partner, også lengre perioder, det går fint. Men om man er overvektig tror jeg det blir for trangt.

Men for en helg så går det egentlig bra uansett. Dette er jo tross alt egentlig et veldig i-landsspørsmål ;)

Anonymkode: 10396...ae1

Skrevet

Er man slanke personer går det veldig fint. Men er det kraftig overvektige, så går det ikke. Jeg har 140 cm seng, og er lett overvektig, så datet jeg en som var svært overvektig. Første natta sammen, så hadde vel jeg 20 cm av sengen, jeg lå på siden klistret inn i veggen. Så jeg endte på sofaen. 

Anonymkode: 587ec...83f

Skrevet

Det er et slankt par.

😊

Skrevet

Det er et slankt par.

😊

Da hår det bra 😊

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er et slankt par.

😊

Da bør det gå helt fint. Jeg og mannen sov i 120 seng i en lengre periode da vi begge var overvektige, og det gikk fint det også. Greit om den står inntil en vegg sånn at den ene kan legge seg ut mot kanten uten å risikere å falle ned. ;)

Anonymkode: 0c379...516

Skrevet

Jeg sliter med å sove godt med mannen i en 150 cm seng så jeg svarer nei. Hadde vært håpløst for min del. 

Skrevet

Det går for en periode:)det en ikke kan ha i lengden kan stables i høyden;)

Anonymkode: d9b6a...84c

Skrevet

Det går helt fint. Mine foreldre har det på hytta og har ikke planer om å bytt den ut. Men det kommer jo litt ann på hvor kravstor man er. Jeg har selv seng som er 120, og skulle jeg få en mann i hus så har jeg ingen planer om å skift ut senga mi. Da må han evt kjøpe stort hus til meg og stor seng.

Anonymkode: e5eca...75b

Skrevet

Selvfølgelig . Vi sover slik hele året 😊

Anonymkode: a9882...6f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...