Gå til innhold

Hva trenger jeg for å lage slim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får kjøpt pakker i lekebutikken med ingrediensene til slim, og oppskrifter.

Men her har de laget av linsevann, trelim og natron.

Noe av greia er jo å prøve seg frem litt, barberskum, bodylotion, tannkrem, det er mye som kan brukes. 

Hvor gammel er datteren din? Om hun aldri har laget slim før er det sikkert greit å finne en oppskrift og prøve den, men det ligger utallige på youtube, så dere kan prøve og feile masse altså. Selve slimet er gøyalt en liten stund, men så må det kastes. Det morsomte er egentlig å lage det...

Anonymkode: 93154...c51

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du får kjøpt pakker i lekebutikken med ingrediensene til slim, og oppskrifter.

Men her har de laget av linsevann, trelim og natron.

Noe av greia er jo å prøve seg frem litt, barberskum, bodylotion, tannkrem, det er mye som kan brukes. 

Hvor gammel er datteren din? Om hun aldri har laget slim før er det sikkert greit å finne en oppskrift og prøve den, men det ligger utallige på youtube, så dere kan prøve og feile masse altså. Selve slimet er gøyalt en liten stund, men så må det kastes. Det morsomte er egentlig å lage det...

Er du denne tullingen som herja her i forumet og spurte om alder, utseende og masse andre detaljer om småjenter for ikke så lenge siden? Du spurte om dette: "Hvor gammel er datteren din?" her i denne posten. Mulig jeg tar feil...

Anonymkode: 839b0...0f5

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du denne tullingen som herja her i forumet og spurte om alder, utseende og masse andre detaljer om småjenter for ikke så lenge siden? Du spurte om dette: "Hvor gammel er datteren din?" her i denne posten. Mulig jeg tar feil...

Anonymkode: 839b0...0f5

Haha, nei. Jeg tenkte bare at det er forskjell på en 4-åring som skal lage slim sammen med mamma og en 10-12 åring som selv finner oppskrifter på youtube og prøver seg frem sammen med venninner :)

Er det en ung jente som skal lage slim for første gang er det sikkert greit å finne en oppskrift å følge den, som jeg skrev. Mine jenter er i skolealder og slumper, har aldri brukt oppskrift.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...