Gå til innhold

Hvilken solkrem?

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Googlet litt nå, ser det kan brukes i håret og. Jeg ser det er flere av de, hvilken av de bruker du som gir glød?

Anonymkode: 4890a...922

Jeg synes den helt originale gir fin glød og bruker den med shimmer på beina

Fortsetter under...

Annonse

3 minutter siden, amandine skrev:

Vi bruker også P20 av samme grunn. Vi driver mye med vannsport om sommeren og liker at det ikke er smøring hver time. Dessuten er ikke P20 klissete så du slipper å bli full av sand.. Vi har spray i forskjellige styrker.

Må bare spørre..hvor kjøper dere denne? Høres veldig bra ut.

Anonymkode: ccee5...efa

13 minutter siden, amandine skrev:

Vi bruker også P20 av samme grunn. Vi driver mye med vannsport om sommeren og liker at det ikke er smøring hver time. Dessuten er ikke P20 klissete så du slipper å bli full av sand.. Vi har spray i forskjellige styrker.

Det høres gull ut!! 

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må bare spørre..hvor kjøper dere denne? Høres veldig bra ut.

Anonymkode: ccee5...efa

Jeg kjøpte på Vita her om dagen. For noen år siden var det ikke så lett å finne, bare noen få apotek, men nå er den vanlig.

1 time siden, amandine skrev:

Jeg kjøpte på Vita her om dagen. For noen år siden var det ikke så lett å finne, bare noen få apotek, men nå er den vanlig.

Jeg tror jeg må ut å handle denne i morgen . Høres helt gull ut for ungene også som spiller sandvolley hele tiden 

Akkurat nå, amandine skrev:

Det er deilig å ikke trenge klisj flere ganger om dagen!

Ja og det er ikke så lett å få ungene til å forstå at de må stoppe midt i aktiviteten for å smøre seg når de er alene der nede på stranden. Så denne kremen høres helt topp ut! 

6 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ja og det er ikke så lett å få ungene til å forstå at de må stoppe midt i aktiviteten for å smøre seg når de er alene der nede på stranden. Så denne kremen høres helt topp ut! 

Du slenger ut åte til villdyrene?

Hvis de er store nok til å være alene på stranden er de store nok til å passe egen solkrem..

Annonse

10 minutter siden, amandine skrev:

Du slenger ut åte til villdyrene?

Hvis de er store nok til å være alene på stranden er de store nok til å passe egen solkrem..

Denne volleyball banen ligger på stranden. De bør kunne huske solkrem ja men ofte husker de det ikke før de begynner å bli røde. De har aldri blitt ordentlig brent altså men jeg er livredd for at de skal bli det. Ingen bader i havet nå , det er altfor kaldt. Det samme gjelder i grunn hvor som helst . De holder på ute hele tiden . Akkurat nå om dagen er det strandvolleyball som er tingen 

1 minutt siden, Holly Golightly skrev:

Hvis det er til ansiktet anbefaler jeg sterkt ZO (Obagi). De har en fantastisk primer med faktor 30. Kremen med faktor 50 er også veldig god. Koster litt, men mye bedre enn andre jeg har prøvd. 

Jeg kjøper gjerne en til ansikt og en til kropp. Betaler også det det koster for en super krem . Takk for tips 😊

8 minutter siden, Holly Golightly skrev:

Hvis det er til ansiktet anbefaler jeg sterkt ZO (Obagi). De har en fantastisk primer med faktor 30. Kremen med faktor 50 er også veldig god. Koster litt, men mye bedre enn andre jeg har prøvd. 

Hvor kjøper du det merket?

Anonymkode: 4890a...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...